תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
ביקורת על שלמה רדיאטורים ואגזוזים
מספר מקשר
זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.
072-3259840
חוות דעת גולשים
זמינות
(5.0) (14) מקצועיות
(4.9) (14) שירות
(4.9) (26) מחיר
(4.4) (14) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של Yaron
(5.0)
23/03/2016
איש מקצוע מדהים - צדיק אמיתי
חבר נתקע עם חור ברדיאטור באופנוע באזור השרון, לאחר חיפוש קצר באתר התקשרנו לשלמה וזה הציע שנביא את ברדיאטור והוא יבדוק אם ניתן לתקן, הבאנו את ברדיאטור אליו ותוך כמה דקות איתר את החור ותיקן אותו, להפתעתנו אפילו לא ביקש תשלום - בירך אותנו לחג שמח ושלח אותנו לדרכנו.
כן ירבו בעלי מקצוע כמו שלמה שלום - ממליץ בחום
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Maxim
(4.8)
14/03/2016
תיקון אגזוז
פניתי לצורך תיקונים אגזוז, השירות שקיבלתי היה מקצועי ומהיר (פחות משעה, כי היה לו את האגזוז לרכב שלי במקום), המחיר סביר בהתאם לצפיות, בחנתי הצעות נוספות. ממליץ בחום.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של יוסף
(4.4)
08/03/2016
פניתי לבית העסק על מנת לתקן את הרדיאטור באוטו שלי, שילמתי מחיר סביר, השירות והיחס שקיבלתי היו נהדרים, הוא טיפוס לבבי וסימפטי, עושה רושם של בחור מאוד הגון.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של שחר
(5.0)
03/12/2015
פניתי לצורך תיקון אגזוז, השירות טוב, מקצועי ואדיב מאוד, השירות סופק בזמן המחיר טוב לא בחנתי הצעות נוספות אני מכיר אותו שנים ובחרתי בו בגלל ההגינות שלו.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של שמואל
(4.4)
24/04/2014
פניתי לצורך תיקונים ברכב שירות מקצועי ואדיב, השירות ניתן בזמן, המחיר סביר בהתאם לצפיות, בחנתי הצעות נוספות, וכיון שהוא אמין וישר בחרתי בו,
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של אופיר
(5.0)
23/03/2014
אמין מאוד!!!
באתי היום בבוקר לשלמה עם חשש לנזילה מהרדיאטור, שלמה קיבל אותי בחיוך אמר לי אני יבדוק ויתקשר. שלמה היה מאוד אמין ואמר מיד שהרדיאטר תקין יש רק צינור קרוע וצריך לנקות כי יש סתימה. לקח לי 550 שקל. וכל זה בהסבר וחיוך. אין ספק שהוא נתן לי חווית שירות מאוד נעימהב. כן ירבו:)
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של ישראל
(5.0)
03/11/2013
פניתי לתיקון רדיאטור. אדם מיוחד במינו, העבודה נעשתה טוב ובזמן, ביעילות עם רצון לעזור. מחיר זול, לא בחנתי הצעות אחרות.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של מלכה
(5.0)
03/11/2013
פניתי לצורך בדיקת רכב, השירות היה אדיב ובזמן, המחיר היה מה שציפיתי , לא בחנתי הצעות אחרות, בחרתי בו בגלל היכרות קודמת של שנים
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של רועי
(4.8)
11/12/2011
התיקון לקח יום אחד והמחיר טוב
קרא עוד
הסתר

- 2
- 1