
ביקורת על נעמן
חוות דעת גולשים
איכות
(2.5) (1) מחיר
(2.0) (1) זמינות
(2.0) (1) שביעות רצון
(2.0) (1) שירות
(1.5) (1) מיון לפי:
חוות דעת של Kobi
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(1.0)
27/03/2014
אין שירות, לא מומלץ כלל. (כיום החנות היא "נעמן")
לפני 5 חודשים, קניתי מהחנות קומקום חשמלי מנירוסטה ב200 ש"ח (סכום גבוה מאד בשביל קומקום חשמלי) נאמר לי ע"י המוכר שהקומקום איכותי מאד עם אחריות לשנתיים (מתברר שזה שקר והאחריות היא רק לשנה) ובכל תקלה שתתרחש אני פונה לחנות ומקבל שירות במקום.
עברו רק 5 חודשים, הקומקום התקלקל, בחנות סרבו לתת שירות ושלחו אותי ליבואן בחיפה! .
לאחר שהתעקשתי לקבל את השירות המינימלי, מנהלת החנות פתחה טופס שירות לקוחות ואמרה שישלחו את הקומקום לתיקון וזה יקח זמן.
לאחר חצי שעה היא התקשרה אליי ואמרה שהיא לא אמורה לתת לי שירות ושאחזור לקחת את הקומקום.
פניתי לשירות הלקוחות של רשת נעמן, אמרו לי שיחזרו אליי תוך 3 ימים עם פתרון, אכן חזרו אליי, והפיתרון: קח את מס' הטלפון של היבואן ותשאל אותו מה לעשות.
לא מתפקידנו לתת לך שירות.
שילמתי סכום כ"כ גבוה על קומקום חשמלי ואפילו את השירות המינימלי לא קיבלתי.
אני מאוכזב מאד. ואני ממליץ לכולם לא לקנות בחנות נעמן בהרצליה וברשת נעמן בכלל.
קרא עוד
הסתר

- 2
- 1
