ביקורת על עולם השינה
חוות דעת גולשים
מחיר
(1.0) זמינות
(1.0) שביעות רצון
(1.0) שירות
(1.0) איכות
(1.0) מיון לפי:
חוות דעת של Slavik
(1.0)
30/10/2015
לא אמינים, לא מקצועיים
רכשתי מזרן קינג קוייל רלקס בקיץ. בעת הקניה המוכר הבטיח שאין בעיה להחליף את המזרן תוך חודש במידה ולא יתאים ובתנאי שהמזרן עדיין בניילון. כשקיבלנו את המזרן תוך שבוע הבנו שהוא לא מתאים לנו. הורדנו את המזרן, שמנו את הישן והתקשרתי לחנות. המוכר אמר "אין בעיה, תבחרו מזרן אחר, אזמין לכם". חיפשנו בחנויות, בחרנו במזרן טרזר,עמינח. התקשרתי למוכר, אמרתי לו את הדגם והתברר שהחנות לא יכולה לספק מזרן כזה. ברגע הזה רציתי לבטל את העסקה, לקבל את הכסף בחזרה ולרכש את המזרן שאהבנו בעמינח שמחירו בערך 8000 ש"ח. המוכר אמר שיבדוק את האפשרות הביטול ויחזור אליי. חיכיתי כמה ימים, המוכר לא חזר אליי. התקשרתי לשאול מה קורה, המוכר טען שמחיר הביטול הוא 700 שקל. והציע מזרן אחר, גם של עמינח דגם דיימונד. תיאר שהמרן הזה מאוד דומה לטרזר, רק עולה הרבה יותר פחות, לערך 6500 ש"ח. היה לי מאוד חבל להפסיד 700 ש"ח, הסכמתי. הלכנו עם אשתי שוב לחנויות, מצאנו את הדגם, שכבנו, בדקנו והחלטנו לקחת. הודעתי למוכר על הסכמתי ושאלתי כמה יעלה לי. לאחר משא ומתן ממושך הסכמנו על 6150 ש"ח. המוכר אמר שהוא מזרים הזמנה, שאלתי אותו מה עם הפרש המחירים, הייתי צריך להוסיף עוד 1150 ש"ח. המוכר אמר לא לדאוג, שהוא מזרים את ההזמנה ויחזרו אליי מהמשרד לשלם את ההפרש ולקבוע תאריך אספקת המזרן.השיחה הזאת התבצעה באמצע חודש אוגוסט. מהיום הזה התחיל הסיוט האמיתי. הייתי מתקשר אליו כל כמה ימים לשאול מה קורה. המוכר כל פעם היה מופתע: "מה עוד לא התקשרו אליך מהמשרד? תחזור אליי מחר, אני אברר". למחרת אני מתקשר, אין לו תשובה. המוכר טען שסוף חודש אוגוסט, כולם בחופש. בתחילת ספטמבר התירוץ השתנה ל-"חגים, לא עובדים, האספקה תהיה אחרי החגים. אחרי החגים התברר שאין בכלל הזמנה :(
קרא עוד
הסתר

- 2
- 1