מציג 6-16 חוות דעת מתוך 32 חוות דעת על סי.אס.בי מוצרי חשמל בע"מ
2.2
דירוג כללי

Moshik
09/03/2023
5
הזמנתי טכנאי למכונת כביסה שלי,
הטכנאי הגיע בזמן,
תיקן את הבעיה תוך כמה דקות.

מאיר
18/01/2023
1
קניתי מקרר של בוש דלת ליד דלת המורכב משני מקררים המקרר מחובר באמצעות קיט חיבור שנפל לאחר כ3 שבועות . את המקרר קיבלתי עם ידית דלת שמאל תחתונה פגומה תוטם לי טכנאי להחלפת ידית כשהגיע להחליף את הידית לאחר כחודש!! הראיתי לו שקיט החיבור נופל ואמר לי שיתאם טכנאי להחלפת קיט חדש במסגרת אחריות עברו שבועיים ולא קיבלתי פניה מאף גורם פניתי מיוזמתי לסי אס בי ספק השירות של בוש ענתה לי נציגה בשם רונית שתחילה אמרה שאינה יודעת מה זה קיט חיבור לאחר הסבר ודין ודברים אמרה שתבדוק את העניין עבר חודש נוסף!!! מאז ואיש לא יצר איתי קשר פניתי שוב למוקד וענתה שוב אותה רונית שאמרה שזה בבדיקה!!!! משל ביקשתי להנחית אדם על הירח .... נכון לכתיבת שורות אלו הופניתי למנהלת קשרי לקוחות בשם סיוון שטוענת גכ שהעניין בבדיקה שוב ושוב ושוב בבדיקה ..... כלקוח ותיק מאד של בוש שרוכש מוצרים לכלל המשפחה במאות אלפי שקלים ללא גוזמה השירות שלהם ירד פלאות ומשמעותית וזו הסיבה היחידה שהייתי מוכן לשלם עד כה עבור מוצרי בוש היקרים משמעותית ממוצרים אחרים בשוק .
שמרו כספכם וזמנכם והתרחקו מסימנס בוש קונסטרוקטה שספק השירות שלהם הוא סי אס בי .
* אמשיך לעדכן

גבי
03/04/2022
1
קניתי מדיח סימנס. המדיח מבוטח עד 2025. מזה שנתיים כמעט יש לי תקלה במדיח. המדיח לא שואב את המלח וסט כלים מדורלקס ל 12 איש נהרס.
ביקרו אצלי בבית 4 טכנאים שמכרו לי לוקשים אבל המדיח עדיין לא עובד כמו שצריך.
לא ניתן לדבר עם אף אחד מהנהלת היבואן הפקידות לא מוכנות להעביר אותך.
אני ממליץ לחשוב היטב לפני קנית מוצר שמשווק ע"י CSB. . לי נגרם נזק של מעל 500 שקל.
תגובות (1)

תגובה של Moshik
06/03/2023
גבי שלום,
נשמח לעזור לך.
אנא צור קשר בפרטי
https://www.facebook.com/csb.co.il
תודה רבה

קוסטה
30/01/2022
1
שירות לא טוב
קניתי מדיח בוש מאלקטרוקליק המקסימים, לתומי חשבתי שיבואן רשמי ייתן שרות טוב. טעיתי בגדול
התחיל בזה שהמתקין שבר את איטום הגומי של המדיח בעת ההתקנה, לטענתו דיווח לשירות הטכנאים. קורה...
הדליק את המדיח והלך, המדיח נזל (מצ"ב וידאו שנשלח גם ל CSB ביום ההתקנה, נשלח אליהם גם צילום של הבעיה עצמה).
לאחר תיאום של אלקטרוקליק (באמת מקסימים!!) תואם טכנאי.
בשעת ההגעה (9 ימים אחרי השבר) מתקשר אליי מישהו מ CSB ואומר שהוא בדרך אליי להתקין מדיח (?), כל הניסיונות שלי להסביר שתואם טכנאי עלו בתוהו וכששאלתי באסרטיביות האם הוא מתקין או טכנאי, נותקה השיחה.
דיווחתי לאלקטרוקליק, שהתקשרו ל CSB ונאמר להם שמגיע טכנאי בכיר. במקביל התקשרתי לשירות CSB ונאמר לי שיגיע מתקין שצריך להסתכל מה קרה (?)
לאחר חצי שעה הגיע מתקין... הסתכל... אמר שהוא מתקין ואין לו אפשרות לטפל בזה, צריך להחליף את גומי האטימה שנשבר.
אמר שכנראה שישלחו לי את הגומי לפני שיגיע טכנאי בשר ודם אז המליץ לי להתקין בעצמי ולא לחכות לטכנאי.
בשלב הזה נשברתי ואמרתי שאני לא מוכן לקבל שירות באחריות מ CSB.
החזרתי את המדיח ואני אקנה מדיח דומה מיבואן מקביל. תגובות (1)

תגובה של Moshik
06/03/2023
קוסטה שלום,
נשמח לעזור לך.
אנא צור קשר בפרטי
https://www.facebook.com/csb.co.il
תודה רבה

תמי
28/01/2022
2
טעון שיפור
עשיתי ביטוח מורחב למכונת כביסה. לא משתלם. מסתבר שלפי האותיות הקטנות, זה לא כולל הכל ומעבר להשתתפות העצמית, גם יש השתתפות נוספת בחלקים שהוחלפו. חלק נוסף הוחלף ברגע האחרון. לא נאמר לי ע"י הטכנאי הראשון שבדק שיהיה צורך להחליף גם את הגומי של הדלת- דיבר רק על החלפת דוד. הסיפור הסתכם במאות שקלים, למרות הביטוח המורחב. אבל הכי מרגיז שהסיפור נמרח משך יותר מחודשיים מרגע הפנייה אליהם ( היו אצלי 2 טכנאים שלוש פעמים+נציג שהביא לי מכונה חליפית זמנית-סה"כ היו אצלי 4 פעמים ). בעיה נוספת היא השרות לקוחות. בלתי אפשרי להשיג אותם בטלפון. לפעמים עונים אחרי כחצי שעה ולפעמים השיחה מתנתקת באמצע ההמתנה לנציג. אחרי התיקון, רדפתי אחריהם לקחת חזרה את המכונה החליפית ולהחזיר את שלי למקום משך שבועות רבים. רק אחרי ששלחתי להם הודעה במסנג'ר, חזרה אלי נציגה נחמדה שטיפלה ביעילות ובזריזות ( אחרי יותר מחודשיים ) ושלחה לי טכנאי. גם הטכנאי האחרון היה נחמד. אבל בגדול נגרמה לי הרבה עגמת נפש. בתמונה: ברגים שמצאתי על המדרכה אחרי התיקון ( נאמר לי שהם לא חשובים ואני מקווה שזה נכון ).
שרית
19/01/2022
1
שירות מזלזל. רק לקחת כסף
רכשנו מדיח של בוש. במהלך השנה הראשונה נדרשנו 3 פעמים לתיקון של טכנאי. לקראת סוף שנה כשהגיע טכנאי לתיקון, שכנע אותנו להאריך את תקופת האחריות ושלף את העובדה שחלקי חילוף הם עסק יקר וזה כלול באחריות. חלפו חודשיים וחצי ושוב תקלה. דיווחנו על מהות התקלה, פינינו (שוב) יום לחכות לטכנאי שהגיע לחצי דקה, קבע (רק מפתיחת הדלת) שיש צורך בהחלפת חלק שאנו נמצא במלאי (יכלו לומר לנו ולברר כבר במהלך ביצוע זימון השירות) ויש לו עלות (בנוסף לעלות ביקור הטכנאי). בשירות הלקוחות הבטיחו שמנהל יחזור אלינו תוך 24 שעות. לא קרה! כשהתקשרנו אנחנו, נעננו בגסות ובחוסר קואופרטיביות ע"י המנהלת שסרבה להעביר אותנו לבכיר ממנה וניתקה את הטלפון לאחר 45 דקות כשהתעקשנו לחכות. ניתוק הטלפון חזר על עצמו כשהתקשרנו שוב וביקשנו לדבר עם בכיר. העיקר ששילמנו על אחריות.

hadarsh13
08/01/2022
5
שירות מעולה ומהיר
שירות מצויין ומהיר!!! היה לנו טוסטר מקצר של בוש, בתקופת האחריות. שלחו לנו טוסטר חדש עם שליח תוך יום, עד הבית. חוויית שירות נהדרת.
daviddrorokavi
03/08/2021
1
שירות הכי גרוע בארץ .
שירות מזעזע. קנינו מכונה הזמנו טכנאי.
בפועל מתחייבים על 3 ימים ונקבע מועד לאחר 9 ימים.
להיות בלי מכונה זה פשוט לא נעים.
בטלפון מחכים הרבה זמן ומנפנפים אותך מהר.
אמרו לי אדוני זה מה שיש וזהו.
אין טכנאים אין זמינות.
Tamir
09/08/2020
1
שירות בזוי
שלחו לנו חלק לא נכון , עשרים דקות עד שעונים, כשעונים אומרים שיחזרו אלינו ולא חוזרים, ומסרבים להחליף או לבטל את העסקה.
yukeridan
16/10/2019
3
גרוע , גרוע , גרוע!!
מדיח חדש , התקלקל לאחר חודשיים , עשיתי אחריות לכמה שנים אבל מבטל אותה ,שירות לא זמינים , לא חוזרים להודעות , טכנאי יגיע רק לאחר 10 ימים ללא מדיח, לא אדיבים , בקיצור בזבוז כסף וזמן, לא ממולץ בכלל!
06/03/2023