מציג 16-26 חוות דעת מתוך 39 חוות דעת על מחסני חשמל משרדים
1.2
דירוג כללי

achitoov
19/07/2021
1
שרות גרוע
שלום ,ב11/5 רכשתי מזגן ממחסני חשמל בצ'אק פוסט וקבלתי שם של מתקין שעובד איתם. המזגן הותקן והוא לא מקרר.
טורנדו שלחו 2 טכנאים במרווחים של שבועיים שטענו שהבעיה אצל המתקין. בינתיים המתקין חלה ואף אחד לא מוכן לסייע .
מחסני חשמל מתנערים ולא מתייחסים וטורנדו כנ"ל. המסקנה- כל עוד שהכל תקין והכסף מגיע לכיסים של החברה אז הכל טוב אולם ברגע שיש בעיה קטנה יש התנערות רבתי מהצרכן.
בינתיים המזגן שעלה מעל 4000 שח משמש כמאוורר!!!

Lea
18/02/2021
1
במקום מכשיר - משטח לעכבר
הזמנתי מכשיר חשמלי, לא הגיע בזמן שקבענו, כשהגיע באיחור - במקום מכשיר חשמלי גדול, הגיע משטח לעכבר .
יומיים אני מנסה להגיע למנהל שייתן תשובה, לא מדברים עם מנהלים במחסני חשמל - הם הסגנים של בורא עולם.
חצופים,
כבר מבטלת את העסקה ,
לפני שבוע רכשתי מקרר ומכונת כביסה, והיו לי כוונות נוספות
תשכחו מזה.

מאיר
20/01/2021
1
לא קיבלתי את המוצר שהזמנתי
הזמנתי, באתר אנטרנט, מטחנת תבלינים וקפה morphy richards דגם 47647 וקיבלתי דגם (פשוט יותר) 47671. בשירות לקוחות טענו כי זה הדגם שהזמנתי ואין להם דגם אחר (47647). לקח לי המון זמן, באמצעות מסמכי ההזמנה שקיבלתי, כדי לשכניע את שירות לקוחות שהדגם שהזמנתי מוצע על ידם באתר וזה אינו מה ששלחו לי.
לאחר שהשתכנעו הציעו לשלוח שליח שיקח את המוצר השגוי ולאחר מכן ישלחו לי את הדגם הנכון. מספר ימים לאחר שלקחו את המוצר השגוי שליח הביא חבילה ובה היה אותו דגם מוצר שגוי. הודעתי על כך לשירות לקוחות ושוב הייתי צריך לשכניע באמצעות צילומים שהם שגו.
אחרי בדיקה שירות לקוחות מסרו לי כי אין להם את הדגם (47647) שמוצע באתר ושאותו הזמנתי והציעו לי שתי חלופות: 1. להשאיר את המוצר השגוי ברשותי באותו מחיר ששילמתי 171 שח כולל דמי משלוח. 2. ישלחו שליח לקחת את המוצר ויזכו אותי רק בערך המוצר 149 שח (יקזזו מהתשלום שלי את עלות דמי המשלוח 22 שח)
הסברתי שאותו מוצר שגוי (47671) קניתי באתר של כתר אלקטריק עבור הבת שלי במחיר של 120 שח ללא דמי משלוח. לכן אני מוכן להשאיר את המוצר אצלי במחיר זה ולא יותר. את היתרה ביקשתי להחזיר לי או שיקחו חזרה את המוצרהשגוי ויזכו אותי במלוא התשלום (171 שח).
שירות לקוחות התעקשו כי אלה החלופות שנקבעו "מלמעלה" והצעתי לא מקובלת עליהם. ביקשתי בעקשנות לדבר עם הממונים וסורבתי.
לא מצאתי דרך אחרת להתלונן ולכן אני מוצא "במה" זו להביע את אכזבתי.

malkaslo.59
08/12/2020
1
גרוע
לא קיבלתי את המוצר.אין אפשרות ליצור קשר עם שרות לקוחות.את הכרטיס חייבו.ולי אין מוצר.האם צריך להיכנס לסניף ולהפוך שולחנות?
semama4
15/10/2020
1
שרותי לקוחות גרועים ביותר.
המתנות ארוכות מאוד ללא מענה. לא מתקבלת חשבונית במשך 5 ימים. גם כשמבטיחים לשלוח לא שולחים. כל מיני ספורים על זה שהמנהלת לא נמצאת וכו'. מספר הזנה שלי : 201319885.

נויה
29/06/2020
1
שרות גרוע
המוצר אותו קניתי באינטרנט לא הגיע. המתנתי לשרות לקוחות 20 דקות! הנציגה הבטיחה לחזור אלי ולא חזרה. בשעה 12 צלצלתי שנית והמתנתי 30 דקות למענה טלפוני!!!!!
שרות מתחת לכל ביקורת. ביקשתי שיחת מנהל, הנציגה סרבה להפנות אותי. רק לאחר איום בתלונה הבטיחה שמנהל יחזור לאחר 48 שעות!!!!!
חבל שככה מתנהלים.

galitblat726
24/06/2020
1
שירות לקוחות גרוע ביותר
אין מענה בשירות לקוחות, לא מומלץ לקנות באון ליין, גרועים ביותר 
מאיר
21/05/2020
1
בושה לא עונים אחרי שאתה מזמין
אתה מזמין ושוכחים אותך יאללה ביי לא עונים אחרי שעות
Lilly
10/05/2020
4
רכישה בסדר. שרות לקוחות זוועה.
רכשתי באתר מכונת נספרסו ב-15.4.20 וביטלתי את הרכישה אחרי חצי שעה. לא רק שלא ביטלו אלא הביאו לי פיזית את המכונה !
מאז אני מנסה בכל דרך להשיג שרות לקוחות, ואי אפשר. השיחות מתנתקות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני תקועה עם מכונה שאין לי בה צורך. בקיצור מדברים לקיר. נראה לי שערכאות משפטיות יהיה הפיתרון.
ח-ן 201222241
Wit
07/05/2020
1
אין שמץ של מקצועיות או אחריות
כתובות ומספר טלפון לשירות לקוחות יש.
אבל שירות לקוחות אין.
לא עונים לטלפון – גם לא לפניות בכתב.
מחסני חשמל זה חלם, לא חברה.
פשוט בושה וחרפה.
לא אקנה ממנה שוב ובוודאי שלא אמליץ עליה לאחרים.