מציג 26-36 חוות דעת מתוך 39 חוות דעת על מחסני חשמל משרדים
1.2
דירוג כללי

עליזה
27/04/2020
1
שירות לקוחות- גרוע!!!!!
הוזמן און ליין. משאירים הודעות בדירות לקוחות כי בלתי ניתן להגיע לנציג. לא חוזרים. גם לא במייל.
רובין
10/11/2019
1
שילמת? יתכן שתקבל מוצר אחר!
אזהרה! אזהרה! אזהרה!
יופי שהזמנתם ושילמתם על מוצר ברשת מחסני חשמל אבל... יתכן שתקבלו בכלל מוצר אחר!!!
כן, יתכן שלא תקבלו את המוצר שרציתם.
כך כתוב באותיות הכי קטנות בטופס ההזמנה שיחתימו אותכם עליו ברשת רק לאחר שכבר שילמתם:
"במקרים של אספקה מאוחרת בכלל ומעל חמישה ימים בפרט, היה וקיים חוסר במוצר המוזמן, הרשת שומרת לעצמה זכות לספק מוצר דומה..."
סליחה?! מה זאת אומרת "מוצר דומה"???
אני, איש מוזר כזה- רוצה לקבל רק את המוצר שהזמנתי ושילמתי עבורו, ולא שום דבר אחר!
נילי
17/10/2019
1
נורא ואיום
הזמנתי מכונת כביסה ב1/10. רק ב-13/10, הודיעו לי שהמכונה לא במלאי. הזמנתי במקום מכונה חדשה, והמוכר הבטיח לי שתוך יום יומיים יתקשרו אלי לתאום האספקה. כמובן שלא התקשרו, ובשרות הלקוחות הודיעו לי שאחכה עוד שבעה ימי עסקים (!). במצטבר אנחנו מחכים כבר כשבועיים וחצי, ואין עם מי לדבר. הטלפניות בשרות הלקוחות הן היחידות אליהן אפשר להגיע. והן, או שמבטיחות שיעבירו הלאה או שמצדיקות את היחס והמצב.
בחיים לא אכנס שוב לסניף של הרשת!!!
Kirish
29/11/2017
1
נורא! נורא! נורא! נורא!
קניתי מקרר. הבטיחו 3 ימים. עובר שבוע ואין עם מי לדבר. לא ניתן ליצור שום קשר עם מישהו.
לעולם לא אקנה עוד במחסני חשמל. גם לא בחינם!
רוי
14/11/2017
2
שירות וחווית קניה גרועה שתוקנה
השרות לוקה בחסר בלשון המעטה. אבל כשמטפלים לאחר מכן זה מסודר. 
עומר
27/10/2017
1
השירות הכי גרוע שראיתי.
קיבלתי מכונת כביסה פגומה. הוציאו לי אץ המיץ ואחרי המתנה ארוכה + איחור המוביל עשו לי את ההחלפה. ועכשיו אני מחכה כבר מעל שבוע לטכנאי(בפעם השניה) והשירות לקוחות לא נותן מענה.
אלכסנדר
10/08/2017
1.2
איחור באספקת המוצר - שירות מתחת לכל ביקורת
רכשתי מכונת קפה דרך אינטרנט. הובטח אספקה תוך 7 ימים. המוצר לא סופק בזמן למרות שבמהלך 7 ימים אלה התקשרתי 3 פעמים וביקשתי לספק את המוצר. ביום ה 10 התקשרה מנהלת לוגיסטיקה והבטיחה לספק את המוצר עוד באותו יום.
המוצר פשוט לא הגיע!!!
שירות הכי גרוע שיכול להיות! מזלזלים בלקוחות! לא אקנה יותר מחנות זו ואמליץ לכולם להתרחק מהם!!!
zap
15/05/2017
5
גרוע
אני לקוח של מחסני חשמל חולון
אתמול הייתי עם אישתי להחליף מקרר במשך חצי שעה אף אחד לא ניגש לעזור לנו הפקידה שישבה ניסתה לשלח עובד ללא הצלחה וביקשה סליחה על המתנה ארוכה בסוף הלכנו לחנות אחרת כדי לקבל יחס אחר
טוביה רוזן 
Golden
22/12/2016
1
גרועה
רכשתי טלויזייה 75 של הייסנס ב12500 ש"ח כולל התקנה , ודקה אחרי הרכישה אין עם מי לדבר . זה כמו לקנות ברחוב 
עידית
13/12/2016
1.2
שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת
ביום חמישי רכשתי שואב אבק נטען מסוג הובר. המוכר היה סבלני במכירה, ושם נגמרה הסבלנות. המוכר אמר הרבה כדי לשווק ובנוסף אמר שצריך להטעין את השואב טעינה ראשונה כ- 16 שעות. אכן הטענתי כ- 16 שעות וביום שישי הפעלתי אותו, השואב אכן עבד אך הצליח לשאוב כ- 10 דקות בלבד ולאחר 10 דקות הוא נחלש ולא שואב דבר עד שהוא מפסיק לגמרי. נגשתי לחנות במוצאי שבת ומנהל המשמרת אמר לי בצורה מאוד ברורה כי זו "הכלה" ושהשואב נטען כ- 16 שעות מפעולה לפעולה ועובד רק כ- 10 דקות.
ולא היה סבלני , עזב אותי מבלי לסיים איתי והתפנה ללקוחה אחרת. פשוט השאיר אותי עם הבעיה ועזב אותי, ממש עוגמת נפש. ביום ראשון פניתי טלפונית לשירות הלקוחות, דיברה איתי מנהלת שירות הלקוחות ואמרה שאין מה לעשות , בגלל שהשתמשתי בו לא ניתן להחזיר או להחליף, אך מאחר ואני מתעקשת היא סיכמה ואמרה שתמתין שהסניף יפתח ותחזור אליי עם תשובה. הבוקר, יום שלישי, פניתי שוב לשרות הלקוחות מאחר ומיום ראשון לא חזרה אלי, והתשובה חוזרת על עצמה, ביררה ואין מה לעשות. אז לסיכום יצא ככה, שאני רכשתי מוצר מוגבל, שלא ידעו אותי בדבר בעת הרכישה, בסניף לא התייחסו אליי לאחר רכישה, בשירות הלקוחות לא חזרו אליי ולבסוף קיבלתי תשובה שאין מה לעשות. אני "תקועה" עם מוצר שעלה לא זול, שלא משרת ומספק את רצונותיי, כי אני צריכה להחזיק שואב נוסף לגיבוי, כי אני מוגבלת בזמן השאיבה ביום.
מאוכזבת מאוד מהתשובה, אני כלקוחה לא אשמה במוצר כזה שאתם אישרתם למכור בחנויות שלכם, קחו אחריות,
מבקשת שמישהו סמכותי מעל מנהלת שירות הלקוחות יחזור אלי, להמשך טיפול
הנייד שלי - 052-3667651 מס' הזמנה 114024940
12/05/2020