accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 31 חוות דעת על מי עדן - הנהלה ראשית

1.5
ציון כללי 1.3
שירות 1
מחיר 2
זמינות 1.6
שביעות רצון 1.8
שירות 2.3
איכות 1.8
שביעות רצון מהמחיר 1.3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מכירות לוקח כמה ימים לחזור כי לא עונים לשיחות אחרי שחזרו עשיתי טעות והחלטתי להצטרף קבעו לי יום להתקנה לא הגיעו ולא טרחו לעדכן אפילו בתרוצים עלובים ביטלתי לאחר מכן החלטתי לתת צ'אנס נוסף קבעו התקנה ליום שלישי הגיעו ביום שני כשאני לא בבית השאירו את הציוד בחצר בהסכמה איתי ביום החלוקה הגיעו אין מיכלים קטנים רק גדולים השאירו 6 מיכלים גדולים ואין לי מידע על עלויות פניתי באמצעות הוואטסאפ בבקשה לשיחה עם נציג כבר 3 ימים ולא חזרו ושום תגובה אני סיימתי ביקשתי להתנתק
שירות גרוע ביותר.. אין מענה כמו שצריך. עובדים לא מקצועיים שאמורים לתת שירות
שירות גרוע אין התייחסות. אם הייתה חברה אחרת הייתי עובר נביעות הפסיקו וחבל
מתקן מים עם טעם של סבון, שירות לקוחות גרוע וללא מענה לא שתינו כבר חודשיים מהמתקן, כל המיכלים היו באותו טעם למרות שהגיע טכנאי וניקה. נאמר לנו שצריך להוסיף על מתקן אחר במקום פשוט להחליף למתקן ללא טעם של חומרי ניקוי.
לא עונים לטלפון ימים שלמים-תתביישו אני עוזבת החברה
חושר אנהלה לא חוזרים ללקוחות שי אומרים אנחנו חוזרים לך ולא מבלים בבעיות אנהלת חשבון
שירות גרוע
בתמימותי בחרתי להיות לקוח של מי עדן והזמנתי מתקן כדים כולל אספקה חודשית . בתאריף אספקה שתואם המתנתי בבית לקבלת המתקן ובאמצע היום מתקשר נציג ואומר כי לא אקבל את המתקן בגלל מחסור ולא ניתן לספק לי ביום זה , ממקום של כעס על זה שהמתנתי בבית לשווא ביקשתי לבטל את העסקה וכך היה . לאחר 3 חודשים החלטתי לתת הזדמנות נוספת ויצרתי קשר נציג וביצענו הזמנה חדשה ונקבע יום לאספקה וכמו שבטח אתם מנחשים המתנתי בבית לאספקה של המתקן ובאמצע היום הגיע טלפון שמודיע כי אין את המתקן במלאי ולא ניתן לספק את המתקן . לקוח של מי עדן כנראה אני לא אהיה וחשוב שכולם ידעו על השירות שלהם , תחסכו לכם את הכעס והעצבים של חברה שלא איכפת לה משירות לקוחות .
שירות והתיחסות ללקוח גרועה
אתם מנסים לשלוח מוצרים ומיכלים שלא הזמנתי, שיחות הטלפון עם המוקדנית והאחראית שלה, גובלות בחוצפה ולא נעימות בעליל.
כשתתנתק הם יחייבו בגדוווווווול
גם אני אחרי הרבה שנים שהייתי מנוי לכדי מים של מי עדן ... נמאס לי שיש חודשים שאני לא מקבל את הכדים בכלל או שפתאום חייבו יותר מהמחיר המסוכם. אז החלטתי להתנתק והנה.....: אני מחויב ב890 ש"ח על כדים שלא הוחזרו בברור טלפוני לאחר חצי שעה של המתנה נאמר לי שזה לא חייב להיות מעכשיו יכול להיות שבמשך השנים פה כד ושם כד לא חזרו ולכן הצטברו 17 כדים ... תאמינו או לא אבל כנראה שכשרואים שכולם עוזבים או מתנתקים מתחילים לעשות מהניתוקים כסףףף
שרות לקוחות לקוי
ביקשתי להתנתק ממי עדן החל מה-1 באוקטובר. הבהרתי שאיני מעוניינת להמשיך והקפאתי את משלוח הכדים. ובכל זאת ביום ששי (!) מצאתי שלושה כדים מלאים ליד הדלת. אני אף פעם לא מזמינה שלושה כדים. יידעתי את מי עדן ב SMS שאני מסרבת לקבל את שלושת הכדים. בקשתי בכמה וכמה הודעות שיצרו קשר איתי על מנת לסיים את ההתקשרות. לא ייצרו קשר וגם לא ניתנים להשגה בטלפון. חבל שמערכת יחסים של מעל 20 שנה תסתיים בצורה צורמת ומכוערת כזאת.
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist