מי עדן - הנהלה ראשית
מים - מינרליים, מסוננים ומטוהרים בבני ברק
לח"י 19, בני ברק
הצג חוות דעת
מציג 6-16 חוות דעת מתוך 31 חוות דעת על מי עדן - הנהלה ראשית
1.5
דירוג כללי
ציון כללי 1.3
שירות 1
מחיר 2
זמינות 1.6
שביעות רצון 1.8
שירות 2.3
איכות 1.8
שביעות רצון מהמחיר 1.3

מרק
24/10/2023
1
מכירות לוקח כמה ימים לחזור כי לא עונים לשיחות
אחרי שחזרו עשיתי טעות והחלטתי להצטרף קבעו לי יום להתקנה לא הגיעו ולא טרחו לעדכן אפילו בתרוצים עלובים
ביטלתי
לאחר מכן החלטתי לתת צ'אנס נוסף קבעו התקנה ליום שלישי הגיעו ביום שני כשאני לא בבית השאירו את הציוד בחצר בהסכמה איתי
ביום החלוקה הגיעו אין מיכלים קטנים רק גדולים השאירו 6 מיכלים גדולים ואין לי מידע על עלויות
פניתי באמצעות הוואטסאפ בבקשה לשיחה עם נציג כבר 3 ימים ולא חזרו ושום תגובה
אני סיימתי ביקשתי להתנתק
זמינות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

ezraanat10
04/10/2023
1
שירות גרוע ביותר.. אין מענה כמו שצריך. עובדים לא מקצועיים שאמורים לתת שירות
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

bs30081972
13/08/2023
1
שירות גרוע אין התייחסות. אם הייתה חברה אחרת הייתי עובר נביעות הפסיקו וחבל
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

judyzilisky
10/08/2023
1
מתקן מים עם טעם של סבון, שירות לקוחות גרוע וללא מענה
לא שתינו כבר חודשיים מהמתקן, כל המיכלים היו באותו טעם למרות שהגיע טכנאי וניקה.
נאמר לנו שצריך להוסיף על מתקן אחר במקום פשוט להחליף למתקן ללא טעם של חומרי ניקוי.
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

מדפסות
07/08/2023
1
לא עונים לטלפון ימים שלמים-תתביישו
אני עוזבת החברה
איכות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

tareqsh69
16/02/2023
1
חושר אנהלה לא חוזרים ללקוחות שי אומרים אנחנו חוזרים לך ולא מבלים בבעיות אנהלת חשבון
זמינות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

ירון
01/02/2022
1
שירות גרוע
בתמימותי בחרתי להיות לקוח של מי עדן והזמנתי מתקן כדים כולל אספקה חודשית .
בתאריף אספקה שתואם המתנתי בבית לקבלת המתקן ובאמצע היום מתקשר נציג ואומר כי לא אקבל את המתקן בגלל מחסור
ולא ניתן לספק לי ביום זה , ממקום של כעס על זה שהמתנתי בבית לשווא ביקשתי לבטל את העסקה וכך היה .
לאחר 3 חודשים החלטתי לתת הזדמנות נוספת ויצרתי קשר נציג וביצענו הזמנה חדשה ונקבע יום לאספקה וכמו שבטח אתם מנחשים
המתנתי בבית לאספקה של המתקן ובאמצע היום הגיע טלפון שמודיע כי אין את המתקן במלאי ולא ניתן לספק את המתקן .
לקוח של מי עדן כנראה אני לא אהיה וחשוב שכולם ידעו על השירות שלהם , תחסכו לכם את הכעס והעצבים של חברה שלא איכפת לה משירות לקוחות .
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

gadi
31/01/2019
1
שירות והתיחסות ללקוח גרועה
אתם מנסים לשלוח מוצרים ומיכלים שלא הזמנתי,
שיחות הטלפון עם המוקדנית והאחראית שלה, גובלות בחוצפה ולא נעימות בעליל.זמינות4 טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר3 סביר
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

יעקב
25/10/2018
1
כשתתנתק הם יחייבו בגדוווווווול
גם אני אחרי הרבה שנים שהייתי מנוי לכדי מים של מי עדן ... נמאס לי שיש חודשים שאני לא מקבל את הכדים בכלל או שפתאום חייבו יותר מהמחיר המסוכם. אז החלטתי להתנתק והנה.....: אני מחויב ב890 ש"ח על כדים שלא הוחזרו בברור טלפוני לאחר חצי שעה של המתנה נאמר לי שזה לא חייב להיות מעכשיו יכול להיות שבמשך השנים פה כד ושם כד לא חזרו ולכן הצטברו 17 כדים ... תאמינו או לא אבל כנראה שכשרואים שכולם עוזבים או מתנתקים מתחילים לעשות מהניתוקים כסףףףזמינות1 לא טובה
איכות3 בסדר
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Nira
03/10/2018
1
שרות לקוחות לקוי
ביקשתי להתנתק ממי עדן החל מה-1 באוקטובר. הבהרתי שאיני מעוניינת להמשיך והקפאתי את משלוח הכדים. ובכל זאת ביום ששי (!) מצאתי שלושה כדים מלאים ליד הדלת. אני אף פעם לא מזמינה שלושה כדים. יידעתי את מי עדן ב SMS שאני מסרבת לקבל את שלושת הכדים. בקשתי בכמה וכמה הודעות שיצרו קשר איתי על מנת לסיים את ההתקשרות. לא ייצרו קשר וגם לא ניתנים להשגה בטלפון. חבל שמערכת יחסים של מעל 20 שנה תסתיים בצורה צורמת ומכוערת כזאת.ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות