מציג 16-26 חוות דעת מתוך 31 חוות דעת על מי עדן - הנהלה ראשית
1.5
דירוג כללי

wziv43
13/09/2018
1
שרות לקוחות הכי גרוע שיש .
שרות לקוחות גרוע , אין מענה טלפוני יותר מחצי שעה , משאיר הודעות גם במייל ואין מענה ולא חוזרים. גם לא דרך מוקד הודעות.
אבי
30/08/2018
1
שירות גרוע ומחירים גבוהים
כדים לא מגיעים בזמן ולפעמים בחסר.
אצל המתחרים קיבלנו מחיר זול יותר ב 33 % .
אין מענה בשירות לקוחות .
בקיצור אכזבה
דניאל
18/07/2018
1
זה טלפון של שומר בכניסה לבניין
שירות גרוע ביותר. מנסה כבר במשך שנה להפסיק שרות אבל הם ממשיכים להביע כדים .
אולימפיק רהיטים
04/07/2018
1
שרות גרוע ביותר !!
זמני המתנה נוראיים, לא נותנים מענה לא מעבירים למי שמטפל, לא חוזרים ללקוח,מזלזים חוצפה שאין כדוגמתה! לקוחות של כל כך הרבה שנים מקבלים יחס מחפיר ומודק לקיחת הודעות שאומרים שיחזרו תוך 24 שעות ולא חוזרים גם אחרי 3 ימים
מיכל
12/02/2018
1
שירות לקוחות על הפנים בתחתית
שירות הלקוחות שלכם מתחת לאפס. במשך 10 ימים אני מתקשרת אליכם דרך האפליקציה ודרך שירות הודעות טלפוני אומרים לי שיחזרו אלי ואף אחד לא חוזר. בואו ותקחו את המכשיר שלכם ואת הכדים ותחפשו פריירים חדשים

Sarit
13/10/2017
1
להלן חווית הלקוח שלי
שלום רב
הנידון – הבטחות שב וטיפול לקויי
משום שבזבזתי זמן רב ויקר בהמתנה ממושכת למענה הטלפוני שלכם וגם אז העניין טרם טופל וטורטרתי עד לרגע זה בחרתי להעלות את הדברים בכתב למרות שגם בעבר שלחתי מיילים
לפני כשנתיים במעמד הצטרפותי למי עדן נציג מטעמכם הבטיח לי הטבות בסך 730 ש"ח ולפני ותו קניה על סך 400 ש"ח לורדינון, אך שום דבר מזה לא קרה עד עצם היום הזה התקשרתי אליכם בעיניין פעמים רבות ואחרי המתנה ממושכת לנציג הובטח לי שהעיניין יועבר לטיפול ושיחזרו אלי אך איש מטעמכם לא חזר וחוזר חלילה , בפעם האחרונה נציגה חביבה ראתה את מספר הפניות שלי ואת מספר ההבטחות שלכם והבטיחה לי שהפעם שבאופן אישי תדאג באופן אישי שאחראי יחזור אלי ושהעיניין יטופל והינה לפני ראש השנה 2017 אחרי שנתיים של טירטור והבטחות חוזרת אלי אחראית עם הצעה לתלושים על סך 300 ש"ח לורדינון שאלתי מה קרה לתו שהובטח לי 400 ש"ח והיא אמרה שמקסימום תוכל לזכות את חשבוני ב2 כדים על סך 70 ש"ח לא ש"ח100 ₪ חלילה בהתאם למה שסוכם מראש ואף יותר והרי זה לא שמשהו עושה לי טובה ועוד לאחר כל הטירטור והזילזול בזמן היקר שנגזל ממני, אבל הבנתי את תודעת השרות שלכם והסכמתי העיקר לסגור את העיניין, האחראית אמרה שעליה רק לבדוק באיזה אופן יועבר אלי התלוש ושתחזור בהקדם עם תשובה ומאז ועד היום לא שמענתי מכם כרגיל , לא במייל ולא בסמס האם לדעתכם זו דרך הולמת לנהוג בלקוחותיכם ?? שכן את הכסף עבור השירות אתם גובים בכל חודש מדוע עלי לשלם גם מחיר של זמן יקר ואנרגיה מעבר לחיוב החודשי שלי ???
בנוסף לפני כשבועיים היו אמורים להגיע על פי הסכם הספקתה של 4 כדים שטרם הגיעו עד עצם היום והכדים הרייקים עדיין בערמה כפסל סביבתי מחוץ לדלת 
Raisa
13/01/2016
1.2
חוות דעת על מי עדן
השירות שלהם על הפנים. הם מביאים מים מתי שרוצים וכמה שרוצים. פניות למחלקת שירות לא יעילות. כאלו כל מחלקה עובדת בנפרד. אחרי 15 שנות שימוש במי עדן אני מבטלת את העסקה.
eyal
01/09/2015
1
שרות גרוע מאד ולא מקצועי ולא הוגן.
התנתקתי מהשרות לפני כחודשיים. החזרתי את כל הציוד בשלמותו כולל כדים ריקים ו 7 כדים מלאים. עד היום לא קיבלתי החזר כספי ואין מענה לפניותי. ככה זה לגבות יודעים ובזמן. להחזיר זה כבר סיפור אחר. כאשר היתי לקוח לא התייחסו אלי אז עכשיו לאחר שהתנתקתי מהם אני לא מצפה להתייחסות או לנס בצורת החזר כספי.
טל
03/08/2015
1.2
שרות גרוע חייובי יתר
הצטרפתי למי עדן ומהרגע הראשון התחרטתי על כך ..לא הייתה חשבונית אחת שלא הייתה בה טעות. לקח מעל כחודש לספק לי את המכשיר. לאחר מכן כשהתנתקתי וביקשתי את כספי הפיקדון שלי בסך של 200 ש"ח נמסר לי כי לא שלמתי אותם.
אני פונה להנהלה הטלפון לא עובד.. הדרך הפשוטה היא לפנות לאמון הציבור 
Yakov
11/02/2015
1.6
שירות הגרוע ביותר
אני מנכ"ל חברה גדולה במשק נתקתי את הקשר העיסקי עם מיי עדן עקב חיובים לא תקינים
ולאחר ששילמתי את חובי במלואו לאחר שנה טענו שהחברה חייבת עוד כסף על פיקדון מיכלים ריקים ולאחר ששילמנו בפעם השניה כדי לא להיגרר להוצאות משפטיות שוב לאחר שנה קיבלנו שיחת טלפון על חוב של חמש מאות ש"ח על מיכלים ריקים ולא מגישים את התיק להוצאה לפועל .
שיטת המצליח עצוב מאד