

מרכז שירות יונדאי הרצליה - פאר
חשמל רכב בהרצליה
החושלים 1, הרצליה פיתוח הרצליה, א.ת.
מציג 76-86 חוות דעת מתוך 89 חוות דעת על מרכז שירות יונדאי הרצליה - פאר
4.4
דירוג כללי

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user97581
15/08/2018
5
מצוין
שרות מצוין. יחס אישי הוגן ומכובד.ירבו כמותו
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user69325
15/08/2018
5
מומלץ!
נחמדים, זמינים, מהירים, פשוט שירות יוצא דופן בנוף הישראלי!
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
רמי
15/10/2017
4.2
פניתי לבית העסק לצורך תיקון רכב, התהליך היה מקצועי וקצר ככל האפשר, הכל היה טוב וקיבלתי שירות אדיב ומהיר, שילמתי מחיר סביר ובהתאם לציפיות שלי, פניתי אליו בגלל שראיתי שיש מסירות והחזרות עוד באותו היום.

Idan
17/09/2017
5
תענוג להכניס את הרכב לטיפול!
זכיתי לקבל שירות מקצועי, אמין ואדיב מהרגע הראשון.
תודה רבה לכם.
Ariel Geifman
29/05/2017
1
שירות גרוע - לא נחזור
ביום שני, 29 בנובמבר, הזמנו תיקון אצלכם כולל איסוף של הרכב. בהודעה שקיבלתי לסלולרי וכן משיחה עם הנציג, הודיעו לי שיאספו את הרכב בשעה 9 בבוקר. החל מהשעה 9:30 בבוקר התחלנו להתקשר למוסך לברר מה קורה עם האיסוף, אך לא קיבלנו תשובה. על הזמן אמרו לנו שהנהג ״עוד רגע אצלכם״.
לבסוף, לאחר 20 שיחות טלפון, הנהג הגיע בשעה 12:30. עקב כך, אשתי הפסידה יום עבודה. בנוסף, הרכב לא חזר עד השעה 16:00 ולא היתה לנו אפשרות לאסוף את הילד מהגן, על אף שהובטח לנו שהרכב יהיה מוכן עד 3:30, כי יתנו לו עדיפות בתור.
אנו לקוחות של מוסך פאר מעל 10 שנים ומטפלים ברכב אצלכם באופן קבוע. חוסר המקצועיות שלכם גרמה לנו להוצאות גבוהות של אבדן יום עבודה והוצאות על מוניות. לאחר 10 שנים שבהן העדפנו לשלם את המחיר הגבוה שאותו גביתם, אתם לא תראו את הרכב שלנו אי פעם יותר.
ההתנגות של הנציגים שלהם היתה לא מקצועית, חצופה ולא ראויה. חבל לי שאין לכם שום הערכה ללקוחות שהוציאו עשרות אלפי שקלים במשך השנים על טיפולים אצלכם.
כאמור, לאחר 10 שנים שבו היינו לקוחותיכם, איננו מתכוונים לחזור. 
i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
רפאל
29/12/2016
4.4
פניתי לבית העסק על מנת לרכוש רכב. קיבלתי שירות מיקצועי ויחס אדיב. לא בחנתי הצעות נוספות ופניתי אליהם כיוון שהם היבואנים של יונדאי.

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
עדי
26/10/2016
4.2
פניתי ל"מרכז שירות יונדאי הרצליה-פאר" לצורך תיקון נורת כרית אויר שנדלקה, הם סידרו את התקלה עם יחס אדיב ובזמן, המחיר ששילמתי היה קצת יקר ביחס למחירים שביררתי, פניתי אליהם מכיוון שהם מוסך מורשה שנמצא קרוב אלי.

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
לינדה
28/12/2014
4
פניתי לצורך טיפול ברכב,השירות היה אדיב ומהיר,ברגע שקיבלו את הרכב התייחסו יפה,הביאו שתיה,דיברו יפה .

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
פרנק
30/06/2013
4
פניתי לבית העסק לצורך טיפול תקופתי לאוטו שלי.ההתנהלות של בית העסק מולי הייתה טובה.הכול היה בסדר. השירות היה אדיב. האספקה של השירות הייתה בזמן. המחיר ששילמתי עבור השירות היה בהתאם לציפיות שלי. לא בחנתי הצעות במקביל או לפני. הרכב שלי מסוג יונדאי והמוסך הזה היה הכי קרוב לביתי, זה מה ששיכנע אותי להזמין את השירות דווקא בבית העסק הזה.

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
user88818
16/06/2013
2
עשיתי טיפול כללי לרכב ועשיתי את הטיפול דווקא אצלם כי הוא מורשה וגם קרוב לי לבית. היחס הכללי שקבלתי מהם היה גרוע ומחירי החלפים לעומת מוסכים אחרים היה גבוה מאוד
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
02/07/2013
שביעות רצון הלקוחות הינה ערך חשוב מאוד בענינו, צר לי לשמוע כי לקוח זה חש כי השירות שקיבל אינו לשביעות רצונו, אשמח אם יפנה אלי למייל tami@peer-ltd.com' , עם פרטי הרכב ופרטי המקרה בכדי שאוכל ללמוד ולהגיב,
נעשה כמיטב יכולתנו לשפר חוויה זו.
18/09/2017