תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.



ביקורת על BP ביפי מפרץ חיפה
מספר מקשר
זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.
053-9368443
חוות דעת גולשים
זמינות
(4.8) (25) מקצועיות
(4.8) (135) שירות
(4.6) (118) מחיר
(4.5) (95) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של חן
(4.8)
08/08/2017
המבוגר טעים!
האווירה במסעדה רגועה ושלווה,
המבוגר הכי טעים שאכלתי.
מרוצה
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Daniella
(4.8)
19/07/2017
מקום מדהים!
הזמנו מקום למסעדה, ולמרות שהיה מלא בתוך המסעדה ונשאר מקום רק בחוץ, עשו את כל המאמצים על מנת להושיב אותנו בפנים. היה לנו מאוד חשוב לשבת באזור שלא מעשנים בו כיוון שהיינו עם אישה בהריון והתחשבו בנו מאוד.
תחילה הזמנו סלט ולא שמנו לב שיש בפנים רכיבים שאישה בהריון לא יכולה לאכול, ביקשנו להחליף ומיד החליפו לנו את הסלט בחיוך, לא הרגשנו אפילו טיפת אי נעימות מצד המלצרים או אנשי הצוות. בנוסף התלבטנו בנוגע ליין שרצינו להזמין, המלצר הגיש לנו טעימות וסייע בבחירת היין והאוכל בסבלנות רבה.
האוכל היה טעים מאוד, השירות היה מדהים והאווירה הייתה מאוד נחמדה וכיפית.
מומלץ מאוד להזמין מקום לפניי שמגיעים כיוון שתמיד יש הרבה אנשים במקום.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של מינה
(5.0)
13/07/2017
מסעדה טובה
מסעדה טובה, שזה אומר אוכל ושירות מעולים, וכן אווירה טובה, פשוט לשבת ולהנות, מומלץ בחום!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Shahar
(5.0)
18/05/2017
אווירה נעימה לארוחה טעימה
כיף של חוויה. שילוב של טעמים משובחים ויחס חם. מחירים מצויינים, חוויה נהרדת למשפחה וחברים.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Yehudit
(5.0)
19/02/2017
מדהים
היה מעולה אוכל מאוד טעים, השירות היה מדהים ממליצה בחום לבוא ולבקר במסעדה
אנחנו קבועים ונהנים כל פעם מחדש
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Yonit
(5.0)
04/07/2016
חווית שירות ואיכות האוכל
אתמול חגגנו יום הולדת במשפחה וכרגיל הלכנו לבי פי. כמו תמיד לא התאכזבנו שבחרנו בבי פי נהנינו מאוד גם מהאוכל הטעים גם מהשירות האדיב וגם מהאווירה הכל כך נעימה של המקום. פשוט חוויה!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של odelia
(5.0)
26/05/2016
ההמבורגר הכי טעים!!
מסעדה מעולה!! שירות נהדר, המלצרים היו מקסימים, האוכל הגיע מהר, והכי חשוב טעייייים! הפטריות פורטבלו ממולצות מאוד! וההמבורגר הכי טעים בארץ! כמובן שנחזור שוב
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של st
(4.5)
07/01/2014
מסעדה מעולה
האוירה מצוינת במסעדה, אוכל טעים.. ישבנו לארוחה עסקית, שווה במיוחד. השירות היה קצת אטי.. מומלץ ההמבורגר, המעורב והפטריות, ולקינוח סופלה. מתאים גם ליציאה בערב וגם בבוקר...
קרא עוד
הסתר
