מציג 6-15 חוות דעת מתוך 15 חוות דעת על בית ג'נרל עילית מהנדסים בע"מ
2.4
דירוג כללי

גורג ברנשטיין
22/06/2017
4.8
שירות אדיב טוב ומקצועי
אחלה שירות,
הגיע טכנאי בזמן ועשה עבודה ממש טובה.
סוף סוף גם עמידה בזמנים וגם מקצועיות.
ממליץ
Avi
19/06/2017
5
קיבלתי שירות מצויין
אתמול קיבלתי שירות מאילן הטכנאי, היה מאוד שירותי ומקצועי.

נאוה
25/11/2016
1.2
שרלטנים
מצגת שווא של שירות ודאגה לצרכן
אבל אחרי שמקבלים את הכסף (דמי ביטוח חודשיים) כבר לא מתאמצים לתת שירות.
ראשית מחכים הרבה מאוד זמן לנציג שירות טלפוני.
אחכ מתאמים טכנאי בחלון זמן בין 8 ל15 (5 שעות!) כאשר חוק הטכנאי קובע מקסימום שעתיים. 
יגאל
26/10/2016
1
בזיון ולא שירות
ביטחתי כ 14 מוצרי חשמל למשך 4 שנים. שנה לא היו בעיות. לאחר שנה ננעלה דלת מכונת הכביסה עם כביסה רטובה בפנים וביקשתי שירות. הפנו אותי לקבלן משנה בירושלים בשם ״פלרון״ אשר לא עונה לטלפונים וכשעונה שולח טכנאי כשנוח לו ולא כשאנו בבית. עברו יומיים עדיין לא בא טכנאי והכביסה מתחילה להסריח. פניות חוזרות לג׳נרל מהנדסים לא עוזרות והם שוב מפנים ״לפלרון״. הסברתי להם שלא עשיתי עיסקה עם פלרון אלא איתם - זה לא ממש מעניין אותם. בקיצור תודעת שירות נמוכה ובעיקר מרמה והפרת הסכם.
לקוח מודאג
13/01/2016
1
חברה שלא חוזרת ולא עושה את מה שמובטח
לא חזרו אליי לא זיכוי אותי ולא שלחו לי מכתב ביטול עסקה מחודש אוגוסט 2015
rachel
25/11/2015
1
הם פשוט הכי מעצבנים שאפשר
ביטחתי אצלם 5 מכשירים לפני כ 4 שנים, ומאז באופן קבוע הם מעצבנים, לא יעילים, קובעים ביקורי טכנאי שאליהם הטכנאי לא מגיע בזמן וכשהוא כבר מגיע, הוא לא מתקן.
היום למשל (קבענו בין 8 ל 12:00, וכשטילפנתי ב 11:30 התנצלו ואמרו שהוא מתעכב), ב 12:30, במשך כדקה שלמה, הטכנאי הסתכל במכונה ואז סיפר לי שגם אצלו בבית המדיח לא תמיד ממיס את טבליית הניקוי, אבל לדעתו זה לא דורש תיקון כי ככה זה. והלך. אגב, זה היה "ביקור חוזר", והטכנאי שהיה לפני שבוע באותו עניין, אמר ש"עשה ר-סט מעכשו יהיה בסדר, או שיקחו את המדיח למעבדה".
לפני כשנתיים כשלא הצליחו לתקן את מכונת ייבוש הכביסה, במקום לספק לי מכונה שעובדת (כפי שהם מתחייבים בחוזה הביטוח), הודיעו לי שהמכונה ישנה מדי ואין עבורה חלקי חילוף, אז הם מתנצלים אבל .... כשהתעקשתי שסוג המכונה ושנת היצור שלה רשומים בחוזה בינינו, וכשהמשכתי להתעקש במשך שבועות של התחמקויות מצידם, הם הסכימו "לוותר" לי ולהחזיר (נומינלית) את החלק היחסי של דמי הביטוח ששילמתי מראש. מעצבנים כבר אמרתי?
shimon
13/04/2015
1
גרוע ביותר
לאור שירות גרוע הודענו באמצעות פקס והודעה טלפונית על ביטול הבטוח.
לא רק שלא חזר אלינו נציג של שירות לקוחות,ממשיכים לחייב את כרטיס האשראי.
rachel
16/07/2014
1
מתחת לכל ביקורת
כבר שבועיים אני מחכה לתיקון, ומאז פעמיים חיכיתי בבית 4 שעות שבסופן פגשתי את הטכנאי שאמר "מצטער אבל", ו 3 פעמים חיכיתי 4 שעות והטכנאי לא הגיע.
אם עוד לא שילמתם - אל תצטרפו לשירות
Osnat
10/07/2014
1
ביזיון
עקב תקלה במזגן הגיע טכנאי בדק מצא את התקלה הודיע שאין לו חלקים גבה תשלום והלך נקבעה פגישה נוספת ביום שהטכנאי היה אמור להגיע הודיעו לי שאין חלקים והם יצרו קשר כך עבר לו חודש ללא שירות וללא מזגן בושה ביזיון ולקיחת כסף ללא שירות ואני פעם המלצתי עליהם 
user68223
30/11/2011
1.8
חווית שירות הלקוחות שלי בחברה
בתאריך 27.11.11 התקשרתי לחברהעל מנת להזמין טכנאי בגלל גומי קרוע במכונת הכביסה שלי.
הסברתי לבחורה שהגומי בפתח נקרע - הבחורה אף אמרה לי שאצטרך לשלם עבור הגומי בסביבות 300-500 ש"ח והייתה לנו שיחה שלמה בנושא, בסופו של דבר היא הודיעה לי שהטכנאי יגיע ביום שלישי בשעה 12:00.
ביום שלישי בשעה 12:30 התקשרתי לברר מה קורה, ענתה לי בחורה והסבירה לי שאצלה כתוב שהטכנאי תואם לשעות 12:00-16:00, כשאמרתי לה שזה לא מה שנאמר לי, היא הסבירה לי, לא בצורה נחמדה במיוחד, שזה מה שכתוב לה וזה מה יש. אח"כ היא הודיעה לי שבעצם יש לטכנאי עיקוב הוא יגיע בין 15:00-17:00 שהבעתי כעס על זה היא שוב "הסבירה" לי שזה מה יש ושאין לה מה לעשות בנידון ואין מה להוסיף לדבר על הנושא. היא הייתה מאוד לא אדיבה בלשון המעטה!
כאשר הטכנאי סוף סוף הגיע הוא היה מאוד מופתע והראה לי את דף הקריאה שלו ששם היה כתוב: גומי יצא מהמקום, כמובן שלא היה לו גומי להחליף לי ובעצם לא היה לו כלל מה לעשות.
התקשרתי שוב לשירות הלקוחות , ענתה לי בחורה שהסבירה לי שזה מה שכתוב לה, אין לה מושג למה הבחורה שלקחה את הקריאה שלי כתבה את זה, אין לה מה לעשות עם זה כרגע, את הגומי בכלל צריך להזמין מהחברה עכשיו (מה שיקח עוד זמן כמובן) והיא לא מבינה למה אני כועסת, לא מוצא חן בעיניה שאני צועקת ואיך שאני מדברת ושאני אתקשר מחר בבוקר.....
אז לסכם את המצב:
* חיכיתי יומיים לטכנאי
* הפסדתי יום עבודה סתם כי הטכנאי הגיע אחר הצהרים בכלל
* הטכנאי הגיע סתם בלי חלק מתאים
* המכונת כביסה שלי עדיין מקולקלת
* אני צריכה להמתין שעכשיו רק יזמינו את החלק
* ולהמתין שוב לתיאום טכנאי.
למחרת בבוקר (היום) התקשרתי על מנת לדבר עם האחראית - לקח שלוש שעות עד שהצלחתי להשיג אותה, היא אומנם כבר הייתה הרבה יותר נחמדה ואדיבה אבל פיתרון ממשי לא היה לה להציע לי וגם לא הסבר או התנצלות על צורת הטיפול וחוסר האדיבות של נציגות שירות הלקוחות. היא הודיעה לי שיבואו ביום ראשון לתקן, ועשתה לי קצת הנחה במחיר כפיצוי .
שירות הלקוחות של החברה הנ"ל מתחת לכל ביקורת!!! הבנות שעונות בשירות לא אדיבות, לא נחמדות, אפילו חצופות ולא מנומסות, אין להן שום תשובות לתת וממש חוסר נכונות לעזור והטיפול בקריאה שלי היה לא מקצועי בעליל ואח"כ עוד "הסבירו" לי שלא יכול להיות ששמעתי את מה ששמעתי, כנראה לא הסברתי את עצמי טוב (קרוע זה קרוע מה יש להסביר יותר טוב?) וזו בעצם רק אי הבנה.
אז בגלל "אי ההבנה" הזו אני עם 4 ילדים בלי מכונת כביסה לשבוע, אחריי אין ספור טלפונים למוקד השירות של החברה, הפסד של 2 ימי עבודה ומיגרנה אחת גדולה - בשביל זה לשלם כסף כל חודש על ביטוח?
לא נראה לי!!! - 2
- 1