

הצג חוות דעת
מציג 6-9 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על ZARA - הנהלה
1.8
דירוג כללי
ציון כללי 1.9
שירות 1
מחיר 3
זמינות 1
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 1.2
שביעות רצון מהמחיר 1

nissim
13/09/2020
3
שרות גרוע ביותר
עוגמת נפש לא מחליפים סחורה פגומה מאשימים את הלקוח מנהלות חנות לא מנוסותזמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי3 בסדר
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

אלינור
24/02/2020
1
שירות לקוחות גרוע!!!
אין אפשרות בכלל ליצור קשר עם הסניפים לא במייל ולא טלפונית אפילו בשביל לברר דברים קטנים וזה לאחר שרכשתי קניה גדולה.
מבקשים להגיע פיזית לחנות בלי התחשבות במרחק הרב שאני גרה מהסניף.
הבחורה ב״שירות הלקוחות״ חזרה על הדברים כמו רובוט בלי שום הגיון - דברים כאלו לא קיימים בעידן של היום פשוט הזויי!
אין סיכויי שאכנס שוב לחנות של זארה עם שירות כזה גרוע ומחירים גבוהים, יש מספיק היצע במקומות אחרים.זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

i
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
פנינה
14/04/2015
1.2
שירות מתחת לכל ביקורת
קניתי חולצה באילת, ב119.90 וכשרציתי להחליפה בתל אביב בחולצה באותו ערך כספי, 119.90, הייתי צריכה לשלם את הפרש המע״מ. החולצה נשארה בתל אביב ואולי אפילו תימכר במחיר הגבוה ולא במחיר שזוכיתי, על כן מדוע עליי להפסיד את פער המחיר ???
התשובות שקיבלתי אינן מתאימות לעסק שכזה, ועוד ענו לי בחוסר נימוס.מחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות2 בינונית
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 4/6/2015 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

טירנית
20/01/2015
1.8
שירות לקוחות מתחת לכל ביקורת
שירות מתחת לכל ביקורת , ברכישה של מעיל שלא היה עם כל החלקים ולצערי המוכרת לא עדכנה אותנו . כמו כן במשך שבוע וחצי אנחנו רודפים אחר שירות הלקוחות ע"מ לקבל את החלק החסר ....מחיר 5 ללא תחרות
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 1/13/2015 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
- 2
- 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות