accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 6-11 חוות דעת מתוך 11 חוות דעת על בי.אס.אייץ מכשירים ביתיים בע"מ

2
ציון כללי 1.9
שירות 1.7
מחיר 3.5
זמינות 1.8
שביעות רצון 2.5
שירות 1
איכות 2.5
שביעות רצון מהמחיר 2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות גרוע, מחירים גבוהים !
רכשתי לפני כחודש תנור אפיה ושבוע לאחר מכן מדיח. שירות המשלוחים היה גרוע ביותר, מזלזל, וגרם לי לבזבוז יום עבודה שלא בצדק. טלפון קטן, קצת רצון טוב, והזמן שלי (שככל הנראה החברה מזלזלת בו) היה נחסך, ולחברה לא היתה אגורה נוספת עלות. הטכנאי הגיע ללא חלק נדרש, ווגם לא הודיעו לי על הצורך בו. הדבר היחיד שהם עושים "טוב" זה לשכנע אוצך לרכוש דברים נוספים. המחיר של היבואן הרשמי יקר ואינו מוצדק, להבא אקנה רק בייבוא מקביל.
שירות מאכזב מאוד
טכנאי שהגיע היה ממש חוצפן וכל מה שעניין אותו זה לדחוף את הביטוח מורחב. בנוסף היה אמור להביא שקע מגן מקפיצות חשמל שהזמנתי דרך המוקד. ולמרות שהיו לו מספר שקעים בתיק, רצה שאני ישלם לו בנוסף 230 ש"ח (כששילמתי דרך המוקד 215 ש"ח). כשיבין שאני לא מוכן לשלם פעמיים על משהו שכבר רכשתי, ברח. - בסוף גם ביטלתי את הזמנה של השקע כי רצו שאני אחכה עוד 3 ימים (בנוסף לזמן שחיכיתי) ושוב אבזבז יום עבודה בשביל זה.
שירות לקוחות גס
רכשתי מכונת כביסה של סימנס בסוף חודש יולי והטכנאי שהגיע לצורך התקנתה ניסה לדחוף מוצרים מיותרים וכשהבין שאינני מעונינת בכך הוא מיהר לסיים את ההתקנה מבלי לבצע בדיקה מקיפה למכונה. באותו היום גילתי שהמכונה לא מחוברת לארקה כראוי ומחשמלת אותי. טכנאי נוסף הגיע רק לאחר שבוע וסידר את הבעיה. ביקשתי מהחברה שתתחשב בסיטואציה ותאפשר לי לרכוש אחריות מורחבת ל5 שנים במקום ל3 כפי שהם מציעים לכל מי שרכש את אותה המכונה בחודש אוגוסט(3 ימים לאחר מועד הרכישה שלי) כפיצוי על ההתקנה הלא מקצועית ועל כך שנתקעתי בלי מכונה שבוע ובזבזתי עוד כמה שעות בהמתנה לטכנאי. הנציגה שחזרה אלי הייתה גסה, חצופה וחסרת סבלנות, הפנתה אותי לחברת CBS שהיא לטענתה זו שאחראית לפצות אותי והם בסה"כ היבואן, היא אף נזפה בי שאני מדברת לא לעניין(השיחה הייתה נעימה בסה"כ) ובסוף השיחה פשוט הסתימה לי את הפה ועל כל מילה שאמרתי ענתה "טוב. טוב. טוב" במטרה לסיים את השיחה מבלי להקשיב לדבריי. כאשר קרה לי מקרה דומה עם חברת ניופאן, החברה יצרה איתי קשר, התנצלה והעניקה פיצוי. מקווה ששהמכונה תעבוד ולא אזדקק לשירותם בעתיד אך אני ממליצה בחום לבחור ביבואן שמכבד את הלקוחות שלו, גם לאחר שהם כבר רכשו את המוצר.
שירות לקוחות לקוי
רמת מענה בשירות לקוחות לקויה ברמות קשות. לוקחים הודעות על מנת לחזור ולא חוזרים.
אספקת מכונת כביסה
המענה הטלפוני סביר, הטכנאי נודניק ומנסה לדחוף המון מוצרים מיותרים ויקרים זהירות!!!
עצוב שיש עוד שירות כזה
רכשתי מכונת כביסה של חברת BSH הגיעה פגומה והיו צריכים להחליף לי אותה. עקב ההחלפה והחגים הייתי צריכה להפסיד עוד ימי עבודה וגם להשאר ללא מכונת כביסה זמן רב, לאחר שדיברתי עם נציגת התלונות וגם מנהלתה (לקח זמן עד שטרחו לחזור אליי), במקום לבוא לקראתי כל מה שהן עשו זה להאשים אותי בתלונתי ואף להתיע לי בשמחה לבטל את ההזמנה כדי להפטר ממני, הדיבור היה מזלזל ותוקפני. בסוף לאחר טרטורים רבים ההצעה היחידה לפיצוי שקיבלתי היא עוד שנתיים אחריות שזה כלום ושום דבר. לא ממליצה על החברה בשום אופן.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist