accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
א.ל.מ רשת חנויות חשמל - תמונה ראשית

הצג חוות דעת

מציג 6-13 חוות דעת מתוך 13 חוות דעת על א.ל.מ רשת חנויות חשמל

3.5
ציון כללי 3.8
שירות 4
מחיר 2
זמינות 3.4
שביעות רצון 2
שירות 2.3
איכות 3.6
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
קנייה ברשת א.ל.מ-חוות דעת לקוח
שרות מקצועי ובקיאות המוכרים בתכונות המוצרים.
הבעיה היא עם חברת ההספקה
הזמנו מזגנים, והמתנו 3 ימים עד שרק התקשרו לקבוע איתנו מועד הספקה, אך יאמר לזכותם, שאחד המזגנים לא התאים, החזרנו אותו ולא גבו לנו אפילו על ביטול. אלכס טיפל בנו מצויין! בסניף ביג - בש.
שירות מצויין
שירות מ2צועי ואמין ומחיר ללא תחרות יבואן מקורי...יחס אדיב.
שירות תיקונים גרוע למוצרים
שלום רב , אתמול הגיע לביתי טכנאי לתקן את מכונת הכביסה שקניתי מכם (קונסטרוקטה) ,אשתי שחיכתה לו בבית ( לאחר ניתוח הסרת גידול סרטני) , הטכנאי ראה שהמייבש נמצא מעל המכונה מיד סירב לטפל ואמר לה שנזמין מועד אחר לתיקון רק לאחר התעקשותה , היא הורידה את המייבש( לטכנאי יש בעיות גב) בושה שכך נתן לאישה להרים לבד את המייבש, שראה שהיא כמעט מפילה אותה , רק אז אחז במייבש . במהלך עבודתו ניסה בכל יכולתו השיווקיות למכור מוצרים מתברר שבסוף כנראה שבשביל זה נשלח אלינו , בסופו של דבר לאחר שעזב ניסינו להפעיל את המכונה , המצב נהיה גרוע יותר, המכונה לא סחטה , יצאו מים שהציפו את חדר הכביסה והמכונה לא נפתחה כל זאת לאחר שטכנאי " לכאורה " טיפל במכונה הבוקר התקשרתי ביקשתי שיגיע אלינו טכנאי עוד היום , אך מה לעשות אתם ושירות טוב , זה מיקרי בהחלט אמרו לי שיגיעו רק מחר, ביקשתי לשוחח עם מנהלת שירות לקוחות , עשו עלי תרגיל " היא לא נמצאת תהיה מאוחר יותר " מה אני ילד קטן ? תתביישו ...... זה שירות התיקונים שאתם נתתם לנו על רכש מוצר שקנינו מכם בושה של שירות!!!!!!!!!!!!!! יוסי 097700730
שרות גרוע. אי עמידה במועד אספקה. יחס ירוד מאד ללוקח.
רכשנו שני מכשירים. המכשיר השני עדיין לא סופק למרות שהתאריך כבר עבר. התשובה שלהם הנה אין מה לעשות, תחליף מוצר או תבטל את העסקה לא יודעים מתי יגיע המכשיר. חבל שזה לא נאמר במעמד הרכישה.
תגובות (1)

Adrian - תמונה
תגובה של Adrian

26/01/2016

חבל שכל התרוצים שיש להם עכשיו לא עלו במעמד הקניה. הם לא בודקים אם המוצר במלאי או במכון התקנים או השד יודע איפה.
שירות בריצפה, מחירים בתיקרה
לאחר שקניתי טלוויזיה ב 6700 ש"ח, גיליתי כי מספר רב של מקומות מוכר את אותה הטלוויזיה ( עם אותם התנאים של אחריות וכול' בדיוק) ב 6000 ש"ח . חזרתי לחנות על מנת לבטל את העסקה, כאשר לא עבר יותר מ24 והתחילו לנסות לייאש אותי באופן אגרסיבי שלא אבטל במשפטים כמו "רק המנהל יכול לבטל את העסקה והוא לא פה כרגע", אחרי ויכוחים רבים גם חייבו אותי בקנס ביטול של 200 ש"ח, אבסורד לכל הדעות . אני לאלמ לא חוזר יותר .
אם היה אפשר לתת ״אפס 0״ זה הציון שמגיע להם!!
שילמתי עבור מייבש כביסה זמן הספקה בין ה 20 ל 30 בדצמבר 2013..אך לצערי חיכו ליום האחרון כדי להודיע לי שתאריך האספקה שונה אך ורק לאמצע פברואר 2014.. כמעט סוף החורף!!! בקשתי לבטל את העסקה ולקבל את כספי חזרה... לאחר דיונים עם ההנהלה, הסכימו להחזיר לי את מלוא התשלום אך ורק בסוף פברואר 2014!! פשוט מקומם!!!
ספק מצוין עם מחירים טובים
לאחר סקר שוק מעמיק חבר המליץ לי לפנות אליהם, עשיתי רכישה של מספר מזגנים והמחיר אכן היה זול יותר מכל שאר המתחרים הסחורה סופקה בזמן דבר שהוא לא מובן מאליו עם הספקים של היום קיבלתי את הכל בצורה ברורה ומסודרת וכמובן עם תעודת אחריות ושירות מצוינים!
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist