תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.


חוות דעת גולשים
זמינות
(5.0) (1) מחיר
(4.6) (17) שירות
(3.7) (26) מקצועיות
(3.7) (20) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של שבירו
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(2.0)
03/11/2017
לא מנוהל טוב...
שירות גרוע...עושים לך טובה שמביאים לך אוכל .חוסר התייחסות.מנת הפתיחה הגיעה בסוף.....קינוחים לא טעימים בכלל......
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Dorin
(2.8)
18/07/2017
אוכל על הפנים , שירות לקוי
היינו במסעדה לחגוג לחברה שלי יום הולדת 18, מההתחלה אמרנו למלצרית המקסימה ניצן שיש לה יום הולדת. ניצן לקחה הזמנה ויצאה להפסקה, שאר המלצרים הביאו לנו את המנות הראשונות הזלזול לא התייחסו והאוכל היה במרה ממש נמוכה, טבעות בצל שיותר קשות מאבן, לא קיבלנו מים לאחר בקשות רבות, ורק שניצן יצאה מההפסקה לאחר 50 דק לקחו ממנו הזמנה לעיקרי ונתנו לנו את המים, גם בעיקרי ההמוברגרים היו יבשים והשניצל קשה כאבן. מנהל המסעדה פינק אותנ ובצייסרים בסוף הערב מה שכן היה נחמד
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של rimush62
(4.5)
14/06/2017
אוכל טעים במחיר עממי.
אכלנו ארוחת צהריים. אני הזמנתי נודלס עם עוף (מנה גדולה וטעימה ואמי הזמינה מעורב ירושלמי על לאפה (מנה יפה וטעימה)כל המנות העיקריות עולות 30 ש"ח מלבד (פרגיות,סלמון)שתיה עולה 10 ש"ח.השירות מהיר. היה מאוד נעים לאכול ארוחת צהרים טעימה במחיר זול!! מומלץ!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של מסייה קוזו
(3.5)
29/04/2017
שירות גרוע
המחיר מעולה והאוכל טעים, השירות, לעומת זאת, לוקה מאוד בחסר.
רק אחרי 4 בקשות ו-40 דקות קיבלתי כוס עם קוביות קרח, מה שגרם לי לאחר לעבודה שלי.
חבל מאוד מאוד.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של yitzhak
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(4.3)
07/03/2017
"המסעדה" ברחוב סחרוב 22 ראשל"צ
הזמנת שולחן לשמונה סועדים (בוצעה טלפונית בשעת צהריים) לארוחת אחה"צ מאוחרת בשעה 17:15. כשהגענו קיבלנו שולחן במקום פינתי ושקט.
המקום התחיל להתמלא לקראת השעה 18:00 אבל ניתן להגיע במהלך השבוע בשעות לפנות ערב (ללא הזמנה מראש).
השירות של הצוות הנחמד היה נעים חברותי אבל קצת איטי.
הזמנו מגוון מנות (בעיקר עיקריות) ושתייה קלה (קולה, קנקן לימונדה).
מנות עיקריות מומלץ סלט קיסר, סלמון נורווגי, המבורגר המסעדה, שיפודי פרגיות והמבורגר ילדים. (קיים מבחר קינוחים אבל החלטנו לוותר).
חובה לציין שהמחירים סבירים והוגנים החל מעשרה ש"ח ועד ארבעים ש"ח.
אחרי ארוחה טעימה, יצאנו וסיכמנו שנשוב ל"מסעדה" בתקווה שנמשיך להנות.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Tal
(4.5)
15/02/2017
זול וטעים אבל אפשר לתפוס יום רע
המחירים מאוד זולים והאוכל סבבה לגמרי. לדומגא 250 ג' בורגר ב30 שקל. פלוס צ'יפס. אבל לפעמים יש להם ימים שהם פשוט לא מגישים אוכל בזמן אם הם עמוסים. כמו כן, בפעם האחרונה שהייתי שם הייתה להם מוזיקת מועדונים שקצת מפריעה לאווירה. אמנם לא בווליום מטורף אבל בכל זאת
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Dan
(4.5)
07/11/2016
מסעדה טובה מאוד עם מחיר השווה לכל נפש
ולמרות זאת היו קצת בעיות בשירות, המלצרית שלנו הייתה מעולה אבל אם פנינו למלצרית אחרת קיבלנו פנים זעופות, מנת הקבב טלה מוגשת בצורה עלובה ביותר, תפו"א אחד לא אפוי כמו שצריך ושאר היקות זרוקות בצורה עולבת על הצלחת........
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של איתמר
(4.5)
14/08/2016
ממליץ בחום! מחירים מצויינים ושירות טוב מאוד באחלה מסעדה!
אמנם הזמנתי מקום לי, לאישתי, אחי והוריי, אבל בכל זאת המתנתי בחוץ כמעט שעה(!). זה ממש לא היה נעים אבל לפחות הייתה עמדה של מים, היה צל והמארחות היו חביבות.
התיישבנו במסעדה. האווירה מאוד נעימה במקום מעוצב ושירותי. המחירים נעים בין 15 ש"ח למנות הפתיחה ועד 30 ש"ח לעיקריות. ממש תענוג לשבת במקום שמגיש מנות טעימות, סבירות בגודלן וגם לדעת שהמקום נגיש לאחרים ולאלו שיש להם פחות. מסעדה מצויינת עם מחירים עממיים. אני אישית לקחתי המבורגר עם צ'יפס, אחי נודלס וההורים שלי מנות בשר. הכל היה טעים ומשביע ולסיום גם לקחנו שוטים בעלות של 5 ש"ח לאחד.
לסיום, ממליץ בחום. אין ספק שאחזור למקום. צריך עוד מקומות כאלו!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של מור
(5.0)
03/08/2016
מסעדה מצויינת, שירות מצויין ואוכל טעים....
אני וחברה שמענו על המסעדה כמקום שמכין אוכל מצויין במחירים נמוכים מתוך מטרה לשבור את מחירי השוק של היום. התלהבנו והזמנו מקום ליום חמישי בערב. כבר בהתחלה קיבלו אותנו ממש יפה והושיבו אותנו במקום שקט ונעים. הזמנו 2 מנות ראשונות (פטה כבד וקרפציו בקר) ו-2 מנות עיקריות (סלמון נורבגי ושיפודי פרגיות) וכמובן שהזמנו אלכוהול..האוכל הגיע במהירות, הוא היה טעים וטרי! המלצר ששירת אותנו היה ממש נחמד. היינו במסעדה כשעתיים ונהנינו מכל שנייה- האווירה הייתה מצויינת! כשהזמנו חשבון גילינו שהמחיר היה ממש נמוך- קיבלנו חשבון של בערך 120 שקלים ויש לציין שהזמנו המון שתייה קלה ואלכוהול...השארנו טיפ ענקי על השירות והאוכל המצוייינים!!!!! אין ספק שנחזור לשם שנית!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Bar
(5.0)
18/05/2016
יום שישי בצהריים..
כמידיי יום שישי בצהריים אני וחברותיי נוהגות לבלות יחדיו,לבזבז בקניון ולשבת במסעדה לסעוד ארוחת צהריים.
הגענו ל"מסעדה",מקום נפלא,מחירים ברצפה,והטעם?!נפלא !!מעולם לא נתקלתי בסוג כזה של מקום שהמחירים שלו כל כך נמוכים אך האוכל פשוט לא מאכזב !
אכלתי את דג הסלמון שלהם בעלות של 30 שקלים בלבד,ונהנתי לא פחות ממסעדת שף!
ממליצה בחום
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת