הצג חוות דעת
מציג 36-46 חוות דעת מתוך 107 חוות דעת על ויטוריו דיוואני בע"מ
3.6
דירוג כללי
ציון כללי 3.6
שירות 3.6
מחיר 2
זמינות 3.8
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 3.8
שביעות רצון מהמחיר 3.8

oorly22
06/02/2024
1
הזמנו ספה נפתחת בתחילת חודש דצמבר, נאמר לנו שהספה תגיע ב3.1, הספה לא הגיעה בזמן והם טענו שזה בגלל עיכוב שלא תלוי בהם (בגלל המלחמה) ושהספה תגיע ב15.1 כמובן שהיא לא הגיעה ומשם זה טלפונים כל הזמן ללא מענה, אומרים שיחזרו ולא חוזרים.. הספה הגיעה היום, באיחור של יותר מחודש. לא ממליצה בכלל!
זמינות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

meitalfe
21/01/2024
1
הכל טוב ויפה והשירות אחלה אחרי שמשלמים אין שירות, הבטחות רשומות בקרח.
והמוצר עדיין לא התקבל. ביום שהיה הדד ליין התקשרו אחרי שהתלוננתי כדי להגיד לי שיש עיכוב של חודש! דיברה אליי בחוצפה הבחורה מה"רכש" הפיצוי שהוצע לי הוא 2 כריות נוי - בדיחה.
לא הייתי קונה שם שוב ואם הייתי יכולה לבטל הייתי מבטלת בזה הרגע
זמינות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

רנית
02/01/2024
1
אחרי יומיים שהגיע השולחן ופתחתי אותו כבר נשבר הציר.
מסתבר שהתיקון בתשלום של 300 ש"ח. אם היה איכותי, לא היה מה שישבר בשימוש הראשון.
חבל שלא לוקחים אחריות בחברה.
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

margalitsabag
05/10/2023
1
הרגליים של השולחן הגיע שבור נשארתי ביום חמישי עם פלטה על הרצפה בשבת
ועל המשלוח ביקשו ממני 370 ואז המתקין הגיע ביקש עוד 170 על התקנה משהו שלא עודכנו אותי עליו בעת הקניה
מאוכזבת ברמות
וזה לא שולחן של 2 שקל עלה לי 7 אלף לא קולל ההובלה
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

yohayfel
15/08/2023
1
שירות לקוחות גרוע, התקשרתי לשירות לקוחות והייתי 30 דק' על הקו ראשון בטור ולא ענו לי וניסיתי להתקשר למחלקת מכירות ותוך 25 שניות ענו לי...
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

אושרת
27/06/2023
1
רכשנו פינת אוכל אחרי פסח בסביבות 4/2023, הגיעה תקינה אך אחרי שבוע כבר התגלו מלא נפיחויות בפלטת העץ העליונה, מיום ליום זה החמיר וכיום כבר יש ממש עובש בחיבור בין 2 הפלטות, התקשרנו כמובן להתלונן ולבקש החלפה, קיבלנו תשובה שזה הגיע תקין ונשפך לנו מים על השולחן. זה לא נכון כי השולחן מכוסה במפת ניילון מהיום שהגיע, הנציגה בטלפון אמרה לי שקניתי פינת אוכל עם 6 כיסאות רק ב2,790 ש"ח - אז מה ציפיתי לקבל??? תשובה הזוייה ומכעיסה. הם הציעו לי לשלם 500 ש"ח נוספים תמורת החלפת פלטת אחת, היום כבר שתיהן נפוחות. כמובן שסירבנו. בקיצור לא להתפתות מהמחיר הנמוך והתמונות היפות של הרהיטים כי הסחורה גרועה והשירות גרועההה - סכנה לא מומלץ!
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

shilateyal22
14/04/2023
5
אחרי התלבטויות רבות פניתי לויטוריו דיוואני לרכישת פינת אוכל.
קיבלתי שירות מעולה, יחס חם ואישי ומענה מהיר ואיכותי.
הזמנתי פינת אוכל מהממת עם 6 כסאות נוחים ומרופדים.
כשהגיע השולחן היה עליו לכלוך שלא ניתן להסיר ושבר קטן בפתיחה. פניתי לשירות הלקוחות ואומנם לקח זמן מה עד שקיבלתי מענה אך כשענו לי קיבלתי יחס חם וקשוב. ותוך מספר ימים בודדים הגיע שליח עם שולחן חדש.
מרוצה מאוד מהבחירה בויטוריו דיוואני וממליצה בחום.


זמינות5 מצוין
שירות5 מצוין
שביעות רצון מהמחיר5 מצוין
ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

romidanieli159
21/03/2023
1
להתרחקקקקקק!!!!!!!! מהרגע ששילמנו על המוצר אין שירות לקוחות!!!! נותנים אחריות למוצר ללא טיפול בפועל!!!
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

adidavidov3
19/03/2023
1
לא ממליצה בכלל.
מאוכזבת מהמוצר רכשתי ספה לאחר שבוע כבר יצאו ממנה קפיצים לאחר שהתקשרתי לשירות לקוחות נאמר לי שזה רק באשמתי והתנערו מכל אחריות. שלחו לי טכנאי מטעמם שתיקן את הקפיץ והפלא הגדול שלא עברו 5 ימים והקפיץ השתחרר שוב ואיתו עוד קפיצים . אציין ואדגיש שהספה אפילו לא חודש אצלי בבית ולא עלתה זול. שהתקשרתי לשירות לקוחות שוב נאמר לי שאין מה לעשות ולקבל ספה חדשה לא יקרה .
מאוכזבת מרגישה שנוצלתי לא ממליצה בכלל מצטערת שקניתי שם שירות לקולות מזעזע ואיכות מזוויעה.
והכי באסה שלא לוקחים אחריות.
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

אלי
21/02/2023
1
לא ממליץ! קנינו ספה מדגם לארא במחיר של 5000 שח. קיבלנו לא את הדגם שהזמנו ובנוסף הזמנו את הספוג הכי רך, שילמנו גם תוספת על כריות ויסקו והספה הגיעה קשה כמו אבן!!
פנינו לשירות לקוחות, לקח לנו המון זמן להשיג אותם. מרחו אותנו במשך שבועיים ואחרי שבועיים באו לקחת את הספה ושוב נשארנו שבועיים בלי ספה.
בקשר לרכות של הספה- בשירות לקוחות אמרו שזה עניין של כמה ימים עד שהספה תתרכך- הספה הייתה אצלנו שבועיים עד שבאו לקחת אותה ועדיין נשארה קשה מאוד!
כעבור שבועיים נוספים בהם היינו בלי ספה, הגיעה הספה ״המתוקנת״ ושוב- לא כמו בדגם שהזמנו!!! התקשרנו לשירות לקוחות זמן ההמתנה מאוד ארוך, לאחר שעונים משאירים עוד המון זמן בהמתנה ולא נותנים תשובות.
בנוסף, לזה ששוב קיבלנו לא את הדגם הנכון הספה הגיעה עם קרעים בבד השחור שמתחת.
מאוד מאוכזבים! כבר 3 ימי עבודה התבזבזו כי נשארנו בבית לחכות למובילים שמגיעים רק בבקרים.
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
26/09/2023