Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
ניידנייד קל דיגיטל בע"מ - תמונה ראשית
ניידנייד קל דיגיטל בע"מ

ביקורת על ניידנייד קל דיגיטל בע"מ

חוות דעת גולשים

מחיר
(2.3) (14)
מקצועיות
(2.0) (15)
שירות
(2.0) (20)
זמינות
(1.9) (14)
כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50 מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
(1.0)
24/03/2023
אין שירות קניתי מחשב נייד קיבלתי אחרי 3 חודשים במקום שבועים. המחשב לא עובד אחרי חודשים שירות 0
קרא עוד
הסתר
helal.ghalia99 - תמונה
(1.0)
15/12/2022
חוויה קשה עם החנות והשירות. התרשמתי שיש שיטתיות מסויימת וכנראה לא הוגנת בהתנהלות של החנות שכתוצאה מכך נגרמה לי ולעוד לקוחות רבים עוגמת נפש רבה מאוד (נא חפשו חוות דעת על חנות נייד נייד באתר זאפ ובעוד מקומות). גם כשהחנות מודה בטעות היא לא לוקחת אחריות מיידית על הטעות וגורמת לך להתחנן ולהתפתל כדי שמישהו בכלל יתייחס אליך ויטפל כראוי בעניינך. החנות לא ראויה למכור לציבור עקב היחס הגרוע שלא ניתן לתאר והפגיעה בציבור תמים. יש להוקיע את החנות ואשמח אם תפגשו את הלקוחות הפגועים פנים מול פנים (כולל אותי) ותבינו כמה המצב חמור. תודה רבה
קרא עוד
הסתר
אפרים - תמונה
(1.0)
10/12/2022
רכשתי מחשב ASUS עם אחריות VIP לשלוש שנים. לאחר פחות משנתיים התקלקל המחשב, לא עמדו בתנאי האחריות, לא נתנו שירות, יחס גרוע.
קרא עוד
הסתר
Yuvaln - תמונה
(1.0)
25/05/2022
אשכרה אין לי כוח לתאר את כל הסאגה. המחשב הגיע תקול, אמרו לי להביא אותו לראשון, אני מהצפון. צעקתי קצת, שלחו שליח. לקראת סיום האחריות, 3 שנים, תקלה נוספת. מתקשרת לנותן האחריות, דיגיטל מערכות, שרות הודעות מראיין אותי 10 דקות ולא חוזרים אלי. כל יום במשך שבוע. מתקשרת לחנות, לא חוזרים אלי. מאיימת בתלונה לרשות להגנת הצרכן, חוזרים אלי אחרי 5 דקות. להביא לחנות, יתקנו לפנים משורת הדין. יעשו לי טובה. מביאה את המחשב לפאקינג ראשון, נעלם. שרות הודעות, לא חוזרים אלי. איום בתלונה, חוזרים אלי אחרי 5 דקות "גברת המחשב שלך מתוקן כבר שבועיים". לוקחת את המחשב, התקלה ללא שינוי. מתקשרת, וכבר אומרת תלונה ברשות להגנת הצרכן כי אחרת לא חוזרים, ואז חוזרים אלי ואומרים שהאחריות הסתיימה. תענוג.
קרא עוד
הסתר
Tikva - תמונה
(1.0)
15/11/2021
בית העסק מזעזע!
קניתי מחשב לפני שנה וחודשים ב7000 שקל אם אחריות ל3 שנים והוא הפסיק לעבוד, מספטמבר אני מתקשרת ואומרים לי שיחזרו אלי ולא חוזרים! השירות פשוט נוראי ממש לא ממליצה
קרא עוד
הסתר
maya - תמונה
(1.0)
13/09/2020
לא אחראי ולא שירותי, גרוע מאוד
גרוע, מומלץ לא לקנות שם. שום שירות, שווים 0. קבלתי מחשב חדש שהתפוצץ תוך חודש מאז שקבלתי אותו ועבד רק כמה ימים בפועל, לאחר הפיצוץ גיליתי שהרכבה היתה לקויה...לא חברו מערכת הקירור במחשב. מאז שהחזרתי את המחשב למעבדה מור לוי בראשון לציון, פשוט מתעלמים ממני ומפנייתי. שבוע שלם... יום יום מנסה ליצור קשר...אף אחד לא חוזר.
קרא עוד
הסתר
mnemonx - תמונה
(5.0)
03/08/2020
מצויין
מחיר טוב ושירות מצוין תודה רבה לחן התותח! המליץ לכל חברי
קרא עוד
הסתר
rplqyb - תמונה
(1.0)
19/06/2019
שירות לקוי אם בכלל ומוצר פגום
קניתי מחשב חדש מסוג לנובו ב 7000 שח לאחר המלצת האיש טכני של נייד נייד עם אחריות תיקונים לשלוש שנים עד בית הלקוח, המחשב לא עבד חודש וכבר הפסיק לעבוד התקשרתי למעבדה שנותנת אחריות מהיצרן לשנה הראשונה ואכן הגיעו במהרה והחליפו לוח אם המחשב עבד יומיים לאחר התיקון , שוב התקשרתי למעבדה דרך אחריות היצרן ושוב אכן הגיע טכנאי והחליף הפעם כרטיס יציאות i/o באותו הערב המחשב פשוט ריסט את עצמו ואת הווינדוס ושבק חיים התקשרתי שוב והוסבר לי שהאחריות דרך היצרן היא רק לשנה הראשונה ולאחר מכן האחריות היא דרך מעבדה אחרת וזה לאחר שטילפנתי והשארתי הודעות במהלך חודש וחצי אך ללא מענה מטעם נייד נייד או קל דיגיטל, לאחר שענו לי הובהר לי שאני צריך לפנות למעבדת קל דיגיטל כדי לקבל את השנתיים הנוספות של האחריות ואכן התקשרתי .הגעתי למוקד שלהם הם כמובן פתחו קריאת שרות ואמרו שייחזרו אליי עד היום עברו חודשיים ולא שמעתי דבר מהם וזאת לאחר שהתקשרתי והשארתי מספר הודעות וקריות שרות במהלך החודשיים הללו,ואני עדיין מחכה.יש להוסיף כי המחשב כמעט ולא עבד, במצטבר הוא עבד בערך שבועיים ולא נגרם לא כל נזק חיצוני כמו נפילה או נוסלים שנשפכו וכו...
קרא עוד
הסתר
roee2909 - תמונה
(1.0)
07/04/2019
מכרו לי מחשב שאין להם!
מכרו לי מחשב שאין להם!!! וזאת אחרי שמוכר אומר לי הנה אני רואה את המחשב הוא ליד...עכשיו 3 שבועות הכסף אצלהם ואני רודף אחרי חברת האשראי לבטל את העסקה. ממליץ לא להתעסק איתם!
קרא עוד
הסתר
Jecov - תמונה
(1.0)
11/03/2018
חנות גרועה
הזמנתי דרך הטלפון מחשב נייד והסוכן המבריק הציע לי מחשב יותר טוב באותו מחיר וכשקיבלתי גיליתי שהוא שווה חצי מחיר וממש לא טוב
קרא עוד
הסתר
רפי - תמונה
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist