תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
ביקורת על מוניות מוניטין
חוות דעת גולשים
שירות
(4.5) (17) זמינות
(4.5) (12) מקצועיות
(4.4) (12) מחיר
(3.9) (12) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של user23542
(5.0)
29/05/2018
מוניות מוניטין זה המוניות הכי טובות
שירות מעולה אחלה נהגים ובמיוחד שחר הנהג הכי טוב שיש
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של sivan
(1.0)
15/03/2018
לא מומלץ
התקשרנו לברר מחיר של נסיעה בתוך העיר של פחות מ15 דקות נסיעה, נאמר לנו שהמחיר הוא 40. שאלנו לגבי מחיר חזור לאחר חצות נאמר שהמחיר יהיה 45-50. הזמנו את המונית, מסתבר שהנהג בוחר את המחיר ודרש 50 שקלים. כמובן שלא היה זמן להתווכח ולחכות למונית חדשה. בטוח לא מזמין מהם את הנסיעה חזרה וגם לא בעתיד. שירות לא טוב.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של גיל
(5.0)
29/06/2016
פניתי לבית העסק על מנת להזמין נסיעה במונית, קיבלתי שירות יחס טובים מאוד, הם הגיעו בזמן ושילמתי מחיר סביר.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של ליאור
(3.4)
05/07/2015
אני פניתי למוניות מוניטין בכדי להזמין מונית. הדברים הרעים שלפעמים אין מוניות ויש עומס וזה מציק. ובסך הכל השירות הוא טוב. השירות אדיב מאוד, מצוין. מבחינת זמנים המונית לפעמים מאחרת בכמה דקות. המחיר ששילמתי היה בהתאם לצפיותי. במקביל אני מזמין מוניות גם מחברות אחרות, ומזמין ממניות מוניטין כאשר אין מוניות במקום אחר.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של אורית
(5.0)
28/06/2015
תודה על השירות
הזמנתי מונית שהגיעה בזמן ואפילו חיכתה לי בסבלנות .
נהג מקצועי
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של גולן
(4.2)
04/06/2015
פניתי כדי להזמין מונית השירות והיחס מצויין הגיע בזמן מחיר סביר פניתי רק אליהם כי היה לה מענה באותו רגע שהתקשרתי
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של סיגל
(4.4)
03/11/2013
פניתי בכדי להזמין מונית. בני המליץ עליהם. הגיעו בזמן, מענה מידי בטלפון, הנהג נחמד והמחיר סביר.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user51764
(4.0)
16/02/2012
הזמנתי מונית ללימודים והיא הגיע, שרות אדיב, הנהג היה נחמד.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user82635
(3.0)
16/02/2012
השירות טוב,הנהג ניסה לעשות כמיטב יכולתו בעניין הפקקים,המחיר היה גבוהה אבל אין לי מה להשוות.מתל אביב לפתח תקווה 160 זה נשמע מחיר גבוהה.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user83831
(4.0)
16/02/2012
שירות אדיב, מגיע עד הבית
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת