הצג חוות דעת
מציג 106-112 חוות דעת מתוך 112 חוות דעת על צ'פלין
4.4
דירוג כללי
ציון כללי 4.5
שירות 4.7
מחיר 1
זמינות 4.5
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 4.4
שביעות רצון מהמחיר 4.7

Mahmud
25/01/2018
1
סיוט של קנייה ,
במעמד ההזמנה הם נחמדים , ברגע שמשלמים זה סיוט אחד גדול , השירות שלהם מאוד גרוע , לא עומדים בזמנים , מאוד לא מומלץזמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

tttttany
31/12/2017
1
רמה נמוכה מאוד של שרות
הזמנה לא סופקה במשך חודשיים, קשה מאוד ליצור איתם קשר-לא במייל ולא בפייסבוק, טלפונית הם עונים רק בקו שמקבל הזמנות ולא בשלוחה של הזמנה קיימת. לאחר אי שביעות רצון ואי קבלת הפריט ביקשתי לבטל הזמנה-הם סירבו בטענה שעברו 14 יום. בסופו של דבר ההזמנה התקבלה באיחור רב ואחרי אינספור שיחות, פניות ושיחות לא נעימות. לא ממליצה עליהם בכלל.זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Nofar
29/11/2017
1
תחשבו טוב לפני הזמנה בבית עסק
פשוט זוועה!
הזמנה שמגיעה לאחר חודש פלוס, ובנוסף לא קרובה לתמונה שנמצאת באתר.
אציין כי בית העסק חייב לי כסף עבור פריט שהחזרתי ואני במרדפים בלתי פוסקים אחריהם, שירות הלקוחות שלהם גרוע! הם מסננים, עונים בהפרשי שעות מטורפים.
תחשבו פעמיים לפני הקנייה. בהצלחה

ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Ravit
30/08/2017
1
אכזבה
הזמנתי שני זוגות נעליים שנורא התלהבתי מהןוחיכיתי שיגיעו. הן הגיעו אחרי חודש וקצת כשהנעליים מאוד צרות, נעל אחת הגיעה עם סוליות ועקב משופשפות בפנים היה מלוכלך עם קצת שחור במידה הלא נכונה והוכחה שנעלו אותן כבר והמגף שהזמנתי נורא צר שלפי התמונה השרוך צריך להיות יותר ארוך ממה שהוא באמת... גם בשירות לקוחות אחרי 16 שיחות שבמשך שעה ניסיתי להשיג אותם לא עונים. בושה.ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

ליאת
11/05/2017
1.2
אי שביעות רצון טוטלית
הזמנתי מוצרים דרך האתר וקיבלת אותם אחרי חודשיים. כמו כן שלחו לי מוצרים שלא הזמנתי. שלחתי להם בחזרה ואני מחכה למעלה מחודשיים וחצי. מסרו שיצרו איתי קשר אבל זה לא התבצע.
אני מאוכזבת מאודדדדדד. שרות לקוי והאיכות "על הפנים".מחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות2 נמוכה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 1/5/2017 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

idan
23/04/2017
1
פשוט אכזבה
הזמנתי אוברול בתאריך 12/2/2017 ועד היום (מעל חודשיים) לא הגיע המוצר שכבר שילמתי עליו, מיותר לציין כי קשה מאוד לתפוס את שירות הלקוחות שלהםמחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 4/23/2017 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Or
31/08/2015
1
שירות ברמה נמוכה . זמני המתנה לפריט של מעל חודשיים
מה רציתי ? בגד ים בסך הכל ?
הזמנתי דרך האתר בחודש מרץ 15 והפריט הגיעה חודשיים !!!
לאחר מכן , רק שלא הגיע הפריט שהזמנתי וגם זה שהגיע היה פגום . טוב , קורה , התקשרתי ל״שירות הלקוחות ״ ושם נתנו לי הרגשה שאני לא בסדר והתנערו מאחריות .
כאילו שזה אשמתי שטעו בהזמנה .
לאחר חודש טלפונים בלתי פוסקים ממספרים חסויים ( כי הם כבר לא ענו ) הסכימו להחליף לי את הפריט , חודש לאחר מכן הגיע הפריט החדש ונחשו מה ?
שוב לא הגיע מה שהזמנתי והפעם במידה XXL .
מקווה שעזרתי למישהו לא להכוות מהם שוב .
מחיר 1 לא מוצדק
שביעות רצון1 כלל לא
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 אנטי
תאריך קבלת השירות: 3/3/2015 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
17/09/2018