accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 28 חוות דעת על יושופס USHOPS

1
ציון כללי 1
שירות 1
זמינות 1
איכות 1
שביעות רצון מהמחיר 1.1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פשוט עקיצה. שירות לקוחות לא קיים, לא נראה שאקבל את החבילה שהזמנתי לפני כמה חודשים או פיצוי כספי, כי אין עם מי לדבר.
הזמנתי משלוח מארה"ב ב-19/4. שילמתי הכל כולל מיסים ומכס, וכבר חודשיים שלא קיבלתי את המשלוח ואין מענה בשירות הלקוחות. כל כספי ירד לטמיון, ואני מתכוונת לתבוע. לחברה אין שירות לקוחות כלל. כשחבילות לא מגיעות - הלך הכסף של המשלוח ושל החבילה.
ביצעתי רכישה בארה"ב. ברגע שראיתי הודעה שהחביחה נקלטה שילמתי על המשלוח. המשלוח הגיע לארץ והמתין לטיפול שלהם יוצר מחודש השירות לקוחות לא עונה ולא מתייחס לפניות וחא לבקשות לשיחה טלפונית. בסופו של דבר אחרע יותר מחודש שהחבילה בארץ זה הגיע. הטיפול הכולל היה חודשיים ועד עכשיו לא קיבלתי שום התיחסות מצידם
שירות לקוחות ללא מענה במייל או בטלפון. מחיר השילוח עולה בהרבה ממה שפורסם ומתקבל מהמחשבון שלהם. מעדיף להשאיר את המוצר אצלם מאשר לשלם להם על המשלוח שכנראה לא ייצא לפועל. סוגר את החשבון אצלם ומוחק אותם מהרשימות שלי גם לעתיד. יש עוד חברות כאלה.
שרות מתחת לכל ביקורת אין מענה בשום צורה שהיא חבילה תקועה במכס ואין עם מי לדבר חבל שלא קראתי את כל הביקורות לפני שהשתמשתי בשרות שלהם
כשיש בעיה אין עם מי לדבר. לא מומלץ בכלל.
חבילה הוזמנה ( קניה מאמזון) ב7/12/23 כתוב שנקלטה, מאז ועד היום (חודש) אין שום שינוי. אין שום תגובה מצד החברה לפניות שלי ומוצר של למעלה 1550₪ במצב לא ברור. זו לא פעם ראשונה שאני קונה דרכם ועד הפעם הזו הכל היה בסדר. לא מרגיש טוב הסיפור הזה.
חברה גרועה, על צעצוע החליטו שאלו חלפים לרכב... זה חלקים לקיט בנית מכונית בקנה מידה 1:8. מחוסר ברירה שילמתי כי אין מענה לא במייל, לא פייסבוק, הטלפונים מנותקים, בקיצור- שירות מהגרועים שנתקלתי, הפסקתי לעבוד איתם.
אין אפשרות ליצור קשר עם החברה, שלחתי מייל והודעות אין תגובה. מבקש שיצרו איתי קשר, אין לי מושג מה קורה כאן.? קיבלתי פתאום הודעה שאין אפשרות לשלוח את החבילה אין לי מושג על מה מדובר... ומהיום אני יחוייב בכסף כל יום, בנוסף כמובן שקיבלתי גם קישור לשלם קנס כי לא הצליחו להעביר לי את המשלוח (מה שלא קרה אף אחד לא יצר איתי קשר טלפוני ולא בהודעות)
שירות לקוחות ללא טלפון איזה שירות אפשר לקבל ככה בהתכתבות? ומה עם הכסף ששולם? אולי צריך לפנות למועצה לצרכנות?
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist