תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.

חוות דעת גולשים
זמינות
(5.0) (1) מקצועיות
(4.2) (34) שירות
(3.8) (45) מחיר
(3.8) (29) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של AVITAL
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(4.0)
05/08/2021
אוכל מצוין ומנות יפות
היינו שני זוגות הזמנו סטיק אנטריקוט וסלט נבטים, ממש טעים מנות גדולות ועשירות , השרות היה מאוד מאכזב, הרגשנו שלא מתייחסים אלינו, היינו צריכים לקרוא למלצרים מספר פעמים על מנת להזכיר להם שאנחנו פה... הזמנו קינוח סיימנו אותו ורק לאחר מכן קיבלנו את הקנקני תה שהזמנו, חבל זה פוגם בהנאה למרות שהאוכל היה מצוין
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Ora
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(5.0)
25/10/2020
טעים מאוד
הזמנו משלוח ל2 אנשים -עקב משבר הקורונה המסעדה הייתה סגורה, הזמנתי 2 המבוגרים הם הגיעו חמים וטעמים מאוד
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Shirly
(5.0)
05/02/2020
ממולץ
לקוחה קבועה של שגב בעיקר של הסניף בראשון לציון, המנות שם יוצאות מין הכלל השירות שם תמיד מסביר פנים, כיף אמיתי כל פעם מחדש להגיע, אומנם לא זול אבל שווה את המחיר, המטבח לעתים מפנק במנות על חשבון הבית, בקיצור ממולץ
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Hana
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(5.0)
28/11/2019
מסעדה מצוינת. חייבים לבקר.
סעדה טובה מאד וותיקה בקניון ראשון הזהב בראשון לציון. שירות טוב מאד, חם ומקצועי. שלשת הסלטים שהוזמנו, סלט אסייאטי, סלט טבחים סלט קיסר היו טעימים מאד. מנות גדולות מאד, תופעה שאיננה מאפיינת את העסקיות במרבית המסעדות. במנה העיקרית קיבלנו המבורגר המצוין, פרגיות בטריאק ומנת כרעי עוף שמנסים בפה. כקינוחים הזמנו את המלבי הלימוני שהוא טעים מאד ומיוחד וקרם בורלה יוצא מהכלל. גם הקינוחים היו מנות גדולות והיה קשה לסיים אותן. מחיר הארוחה העסקית הגון וסביר מאד. לסיכום, עסקית מצוינת עם מנות שף טעימות ובמחיר טוב. אסור לפספס.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של shimon
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(5.0)
16/04/2018
טעים
בפעם ה1 ישבתי שם, הזמנתי מוקפץ מאוד טעים, שירות היה מהיר
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של צ'רלי
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(4.0)
20/03/2018
מסעדה מעולה, קינוחים חצי כוח
מסעדה מעולה עם אוכל טעים, מנות גדולות ועשירות מאד, מחירים סבירים בהחלט לאור העובדה שמדובר במסעדת שף. השירות היה טוב ומהיר - אבל הקינוחים אכזבו אותנו, במיוחד מאחר וזו מסעדה של שף מוכר ונחשב, הרגשנו שהקינוחים היו כבדים מידי ולא מאד טעימים או מיוחדים.
בכל מקרה ככל הנראה נחזור לשם שוב :)
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של pinky
(5.0)
18/10/2017
שווה את המחיר
מסעדה עם עיצוב מהמם ואוכל טעים. השירות נהדר, ואם משהו לא לשביעות רצון, למחרת מתקשרים אלייך ובודקים מה היה לא בסדר - בזה אף פעם לא נתקלתי.
על כל קינוח שמזמינים מקבלים בד"כ קינוח נוסף על חשבון הבית
הכל טעים טעים טעים!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Alex
(3.5)
06/08/2017
אכזבה גדולה
חגגנו יומולדת לאמא היינו 12 איש המנות התחילו להגיע באיחור כבר כולם היו רעבים. האוכל ירד ברמה ממש והחיות ממש לא מספקות בעיקר הראשונות ממש לא שוות את המחיר המופקע. המלצרים התבלבלו בהרבה מנות ואינם קיבלנו פיצוי עדיין לא היה שווה את המחיר הסופי. שגב ירדה ממש ברמה לא כמו שאני מכיר מפעם. לא ממליץ לאף אחד.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Oren Klein
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(4.5)
01/08/2017
עסקים כרגיל
עסקים כרגיל ובמובן הטוב ביותר. תמיד רמה גבוהה של שירות, תמיד פינוקים על הבית, תמיד מנות טריות וטעימות יוצאות מגדר הרגיל.
המחירים טיפה גבוהים יחסית אבל שווים כל שקל על כל התוספות והאקסטרות שמקבלים.
יש לציין שרמת המקום נמדדת גם בתחזוקה במיוחד לאחר כל כך הרבה שנים של פעילות ומגיע שאפו לניהול על ניקיון ללא דופי והשקעה שלא נגמרת.
כיף.
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת





