accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 42 חוות דעת על שירות פיקס

1.4
ציון כללי 1.3
שירות 1.4
מחיר 1.6
עמידה בזמנים 1.8
זמינות 1.4
שביעות רצון 1.3
איכות 1.5
שביעות רצון מהמחיר 1.3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פשוט גרועים!!!
הטכנאי היה פעמים החליף מנוע למייבש כביסה(המייבש בן שנה וחצי) ושוב תקלה לא עונים לא חוזרים אבל 1300 שח לקחו בלי בעיה!!!! קטסטרופלים לא אקנה לעולם age ולעולם לא אפנה אליהם למתן שירות גרועים ביותר וחבל שלא ניתן להגיע למנהל שלהם..
חוסר שרותיות
חוסר אדיבות ותודעת שירות נמוכה של המענה הטלפוני. לא אקנה יותר aeg
גרוע ביותר!
עשיתי ביטוח ל 5 עבור מקרר סמסונג "התיקון" מתארך כבר 5 חודשים ללא פיתרון מצד "הפיקסים" - כל פעם מחליפים חלק אחר שלא פותר שום דבר. במילה אחת "א כ ז ב ה"!!!
שירות נוראי ולא אדיב
קוראת את התגובות ורואה שכולם בדעה אחידה...הטכנאי מגיע בלי חלקים להחלפה, פעם ראשונה שממתינים לטכנאי. אחכ לתיקון יש לקחת יום חופש נוסף. הפקידות בשירות חוצפניות ומדברות בצורה לא נעימה ומעזות לנתק את הטלפון בפרצוף. חוצפה!!! בקיצר כשקונים מוצרי חשמל כדאי לוודא שלא מהם מקבלים שירותי אחריות.
שירות איטי
החברה שולחת ״ טכנאי״ לבית הלקוח ללא יכולת להחליף חלק או לתקן מוצר , הטענה העיקרית שצריך לבדוק את התקלה במעבדה . חוסר תיאום בין מעבדה לבין חברת פיקס - במעבדה המוצר תוקן ומוכן , בחברת פיקס לא . אין מענה אדיב ללקוח
איכות על הפנים.
החברה שולח הטכנאים הביתה, אבל בלי חלקי חילוף. כמה מהם גם לא נעימים בתקשורת.פעם הראשונה התנור הפסיק באמצע תוכנית הפירוליטי. הטכנאי עשה משהוא ואמר שבסדר. לא היה לו זמן לבדוק תוכנית שלוקח שעה וחצי, אבל לא עבד. אפילו אחרי שלקחו את התנור למעבדה לא חזר מתוקן: עד היום לא הפעלנו פירוליטי בהצלחה. פעם השנייה כרטיס אלקטרוני נסרף - מאוד יקר (800₪), אבל ראיתי את החלק אחר כך באנטרנט ב110€... פעם שלישית עוד פעם מסך שחור וחשבתי שעוד פעם נסרף כרטיס למרות ששמתי מגן ברקים. למזלי (חשבתי) קניתי אחריות נוספת ב400₪, אבל הטכנאי ראה את המגן והתחיל מיד להתווכח שאני אשם כי אין לו תב תקן והחלקים על חשבוני. הוא הלך בלי לבדוק את התנור. לא רציתי לשלם יקר אז פתחתי את המכסה: היה חוט תלוש, חברתי חזרה והכל עובד. עדיין מחכה לצלצול של המנהל להתנצל.
לקרוא לזה שירות זו הגזמה.
לא פתרו את הבעיה ולא היה נראה שהם מנסים יותר מדי הטכנאי טען שהבעיה היא בכלל לא של המדיח, למרות שבירור יש בו בעיה
שירות על הפנים
רכשנו מכשיר סמסונג ופשוט ישב אצלינו בבית כי לא היה טכנאי להתקין - עבודה של 10 דקות. ובגלל זה, תקועים למשך שבועיים.
התנצלות גדולה
פנינו לשירות פיקס להתקנת מכונת כביסה חדשה. הטכנאי הראשון מכר לבעלי עגלה להנחת המכונה. כעסתי מאוד כי ראיתי שהברגים שהגיעו עם המכונה נועדו להגביהה וליצב את המכונה על הרצפה. חשבתי שסתם קנינו עגלה בזמן שהחברה מספקת ברגים לאותה מטרה. צרחתי על הפקידה כשהזמנתי טכנאי נוסף. פרסמתי חוות דעת שלילית. לשמחתי החוות דעת לא פורסמה. לבושתי הרב כאשר הגיע הטכנאי השני הוא הסביר שהברגים נועדו לייצב את התוף בזמן ההובלה. הם בכלל לא נועדו לשמוש. סתם הכפשתי וצעקתי. הטכנאים היו מקצועיים ואדיבים אני מבקשת להתנצל בפני החברה ומקווה שהתנצלותי תתקבל
השירות הכי גרוע שנתקלתי בו
אם הייתי יכולה לתת 0 לשירות שלהם הייתי נותנת. שירות לקוחות גרוע, תיאום אפשרי רק יום אחד לפני ובשעות לא הגיוניות. אין עם מי לדבר, ניתוק בפנים. כשאמרתי להן שאני לא יכולה כי אני עובדת אז אמרו לי לא נורא זה רק יום עבודה אחד, מתקינים תנור פעם אחת. לא ממליצה בכלל!
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist