הצג חוות דעת
מציג 6-16 חוות דעת מתוך 42 חוות דעת על שירות פיקס
1.4
דירוג כללי
ציון כללי 1.3
שירות 1.4
מחיר 1.6
עמידה בזמנים 1.8
זמינות 1.4
שביעות רצון 1.3
איכות 1.5
שביעות רצון מהמחיר 1.3

etiabadi
13/09/2020
1
פשוט גרועים!!!
הטכנאי היה פעמים החליף מנוע למייבש כביסה(המייבש בן שנה וחצי) ושוב תקלה
לא עונים לא חוזרים
אבל 1300 שח לקחו בלי בעיה!!!!
קטסטרופלים לא אקנה לעולם age
ולעולם לא אפנה אליהם למתן שירות
גרועים ביותר
וחבל שלא ניתן להגיע למנהל שלהם..זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

ranzarka1
31/01/2020
1
חוסר שרותיות
חוסר אדיבות ותודעת שירות נמוכה של המענה הטלפוני.
לא אקנה יותר aegזמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

orenniv
05/11/2019
1
גרוע ביותר!
עשיתי ביטוח ל 5 עבור מקרר סמסונג
"התיקון" מתארך כבר 5 חודשים ללא פיתרון מצד "הפיקסים" - כל פעם מחליפים חלק אחר שלא פותר שום דבר.
במילה אחת "א כ ז ב ה"!!!זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

diana
10/09/2019
1
שירות נוראי ולא אדיב
קוראת את התגובות ורואה שכולם בדעה אחידה...הטכנאי מגיע בלי חלקים להחלפה, פעם ראשונה שממתינים לטכנאי. אחכ לתיקון יש לקחת יום חופש נוסף. הפקידות בשירות חוצפניות ומדברות בצורה לא נעימה ומעזות לנתק את הטלפון בפרצוף. חוצפה!!! בקיצר כשקונים מוצרי חשמל כדאי לוודא שלא מהם מקבלים שירותי אחריות.זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

yuli
22/07/2019
2
שירות איטי
החברה שולחת ״ טכנאי״ לבית הלקוח ללא יכולת להחליף חלק או לתקן מוצר , הטענה העיקרית שצריך לבדוק את התקלה במעבדה . חוסר תיאום בין מעבדה לבין חברת פיקס - במעבדה המוצר תוקן ומוכן , בחברת פיקס לא . אין מענה אדיב ללקוח זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי2 טעון שיפור
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

אמנון
31/03/2019
1
איכות על הפנים.
החברה שולח הטכנאים הביתה, אבל בלי חלקי חילוף. כמה מהם גם לא נעימים בתקשורת.פעם הראשונה התנור הפסיק באמצע תוכנית הפירוליטי. הטכנאי עשה משהוא ואמר שבסדר. לא היה לו זמן לבדוק תוכנית שלוקח שעה וחצי, אבל לא עבד. אפילו אחרי שלקחו את התנור למעבדה לא חזר מתוקן: עד היום לא הפעלנו פירוליטי בהצלחה. פעם השנייה כרטיס אלקטרוני נסרף - מאוד יקר (800₪), אבל ראיתי את החלק אחר כך באנטרנט ב110€... פעם שלישית עוד פעם מסך שחור וחשבתי שעוד פעם נסרף כרטיס למרות ששמתי מגן ברקים. למזלי (חשבתי) קניתי אחריות נוספת ב400₪, אבל הטכנאי ראה את המגן והתחיל מיד להתווכח שאני אשם כי אין לו תב תקן והחלקים על חשבוני. הוא הלך בלי לבדוק את התנור. לא רציתי לשלם יקר אז פתחתי את המכסה: היה חוט תלוש, חברתי חזרה והכל עובד.
עדיין מחכה לצלצול של המנהל להתנצל.זמינות3 בסדר
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Yonig
07/03/2019
1
לקרוא לזה שירות זו הגזמה.
לא פתרו את הבעיה ולא היה נראה שהם מנסים יותר מדי הטכנאי טען שהבעיה היא בכלל לא של המדיח, למרות שבירור יש בו בעיהזמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

דוד
16/09/2018
1
שירות על הפנים
רכשנו מכשיר סמסונג ופשוט ישב אצלינו בבית כי לא היה טכנאי להתקין - עבודה של 10 דקות. ובגלל זה, תקועים למשך שבועיים. זמינות2 נמוכה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

תושב לוד
19/08/2018
4
התנצלות גדולה
פנינו לשירות פיקס להתקנת מכונת כביסה חדשה. הטכנאי הראשון מכר לבעלי עגלה להנחת המכונה. כעסתי מאוד כי ראיתי שהברגים שהגיעו עם המכונה נועדו להגביהה וליצב את המכונה על הרצפה. חשבתי שסתם קנינו עגלה בזמן שהחברה מספקת ברגים לאותה מטרה. צרחתי על הפקידה כשהזמנתי טכנאי נוסף. פרסמתי חוות דעת שלילית. לשמחתי החוות דעת לא פורסמה. לבושתי הרב כאשר הגיע הטכנאי השני הוא הסביר שהברגים נועדו לייצב את התוף בזמן ההובלה. הם בכלל לא נועדו לשמוש.
סתם הכפשתי וצעקתי.
הטכנאים היו מקצועיים ואדיבים
אני מבקשת להתנצל בפני החברה ומקווה שהתנצלותי תתקבלציון כללי4 טוב מאוד
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

טל
07/08/2018
1
השירות הכי גרוע שנתקלתי בו
אם הייתי יכולה לתת 0 לשירות שלהם הייתי נותנת. שירות לקוחות גרוע, תיאום אפשרי רק יום אחד לפני ובשעות לא הגיוניות. אין עם מי לדבר, ניתוק בפנים. כשאמרתי להן שאני לא יכולה כי אני עובדת אז אמרו לי לא נורא זה רק יום עבודה אחד, מתקינים תנור פעם אחת.
לא ממליצה בכלל!זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות