הצג חוות דעת
מציג 36-42 חוות דעת מתוך 42 חוות דעת על שירות פיקס
1.4
דירוג כללי
ציון כללי 1.3
שירות 1.4
מחיר 1.6
עמידה בזמנים 1.8
זמינות 1.4
שביעות רצון 1.3
איכות 1.5
שביעות רצון מהמחיר 1.3

Kobi
24/01/2017
1
לא מגיעים לתת שירות למכשירי חשמל!
התקלקל המדיח כלים לאחר שנה, בשלב הראשוני הרמתי טלפון ואמרו לי שבכלל המדיח כבר לא באחריות, לאחר בדיקה אמרתי להם שיש לי 3 (!!!) שנות אחריות ואז הם הסכימו לשנות את זה ל-3. שיטת מצליח המעלה גועל. לאחר מכן שלחו אליי טכנאי שאמר שהלך הברז האלקטרוני וייצרו עימי קשר. כמובן שאחרי 3 ימים אני הייתי צריך להתקשר ולשאול מה קורה, ואז אמרו שחסר חלק ומזמינים. עד כה עבר שבוע ועדיין לא תוקן למרות האמור בתקנות על נושא תיקון מדיח באחריות שצריך להסתיים תוך 3 ימים מיום הקריאה.
שירות זוועתי!שירות1 לא טוב
שביעות רצון1 כלל לא
מחיר 1 לא מוצדק
עמידה בזמנים1 מאחר כרוני
איכות1 לא טובה
תאריך קבלת השירות: 1/17/2017 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

שמעון ת.
04/01/2017
1.6
חוויית שירות זוועתית ! רצוי להימנע מהחברה הזאת
בסוף 2016 הזמנתי מייבש כביסה AEG דגם 75280 בייבוא מקביל.
המייבש הגיע בזמן. שילמתי על הובלה 120 ש"ח.
נאמר לי שצריך להזמין טכנאי להתקנה.
הזמנתי טכנאי מחברת פיקס. הוסכם על 100 שקל עלות ביקור. הסכמתי.
הגיע הטכנאי, פתח את האריזה, חיבר לחשמל. והתחיל לנסות לשכנע אותי להתקין ניקוז תמורת תוספת של 190 ש"ח. (מאוחר יותר התברר בשיחה עם היבואן שהניקוז זו בסך הכל צינורית פלסטיק שעולה 10 שקלים ומתחברת לביוב של מכונת הכביסה. כמה דקות עבודה) .
סרבתי לשלם על ניקוז עוד 190 ש"ח כי חשבתי שזה צריך להיות כלול במחיר ההתקנה אחרת בשביל מה הזמנתי טכנאי? הטכנאי זעם והלך ואמר שסרבתי לשלם על הביקור.
האמת היא שלא סרבתי לשלם בכלל: הטכנאי השלים את ההתקנה, ולכן לא היה מגיע לו תשלום.
הוא לא הפעיל את המייבש. לא בדק שהוא תקין. לא ייצב אותו על הרצפה שלא ירעד ולא סיפק הדרכה על אופן השימוש. לכן לא שילמתי 100 ש"ח - "התקנה" של מייבש זה בדיוק הפעולות האלו. לא קיבלתי שירות.
מאז המייבש עומד כמות שהוא ואני לא משתמש בו.
הטכנאי גם קרא לי חוצפן ונעלם.
בחנות ניסו לעזור וכשלו.
היבואן ניסו לעזור וכשל. ביקשו שאשלם מראש וסרבתי לשלם מראש- אלא לאחר קבלת השירות.
במוקד של פיקס המוקדנית אמרה שסרבתי לשלם, והודיעה לי שהיא מפנה את זה למחלקה המשפטית (עבור החוב של ה100 ש"ח שכביכול לא שילמתי ).
גם אחרי שאמרתי לה שאני מוכן לשלם תמורת השלמת ההתקנה -היא סרבה ורק לאחר התערבות של בכיר מטעם היבואן היא הסכימה לשלוח טכנאי בעוד שבוע (היום 03.01.17).
האם זה השירות שהייתם רוצים לקבל? זה יכול לקרות לכל אחד.
ושכל אחד יסיק את המסקנות שלו לבד.

שירות1 לא טוב
שביעות רצון1 כלל לא
מחיר 1 לא מוצדק
עמידה בזמנים4 עמד בזמנים
איכות1 לא טובה
תאריך קבלת השירות: 1/1/2017 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

hn
25/07/2016
1.4
גרוע
ב-3.7.16 ביקר אצלי טכנאי של שירות פיקס על מנת לתקן מייבש כביסה. לאחר בדיקה טען שהמייבש אינו תקין יותר ואין אפשרות לתקנו. הטכנאי הציע לי לרכוש מייבש - מתצוגה אבל חדש לדבריו - שנמצא אצלם בחברה. הסכמתי ובתאריך 10.7.16 הגיע המייבש המומלץ.
מאז המייבש אינו עובד. טכנאי החברה ביקרו אצלי מספר פעמים אולם לא הצליחו להפעילו.
בתאריכים: 20.7, 22.7, 24.7, 25.7 התקשרתי והודעתי על הבעיות. הבטיחו שמנהל החברה יתקשר אלי. אני עדיין מחכה עם מייבש שאינו פועל.שירות1 לא טוב
שביעות רצון1 כלל לא
מחיר 3 סביר
עמידה בזמנים1 מאחר כרוני
איכות1 לא טובה
תאריך קבלת השירות: 7/3/2016 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

mmm
31/01/2016
1
600 ש"ח על החלפת קבל למייבש
אם אתם מוכנים לשלם 600 ש"ח!!! על החלפת קבל למייבש אז זו החברה שהייתי ממליץ!
הגיע טכנאי בדק אמר שיש צורך להחליף קבל, לא היה לו אז אמר שהוא צריך להזמין בחברה ויחזור שוב.
שילמנו לו 250 ש"ח על ההגעה והוא אמר שיש לתאם עם החברה להגעה חוזרת עם החלק ונשלם רק על החלק.
הוא לא אמר מה המחיר, לאחר כשבוע אמרו לנו שהקבל עולה 350 ש"ח, אנחנו שכבר שילמנו על הטכנאי שלהם 250 ש"ח כבר היינו שבויים אז לא היתה ברירה.
הוא בא התקין ושילמנו 350 ש"ח
מסתבר לפי חנויות חלקי החילוף זה אמור להיות לא יותר מ 50-70 ש"ח.
התקשרתי לברר את מספר הקטלוגי של הקבל (אולי זה קבל מיוחד שזה באמת המחיר) דיברתי עם רונן אבל הם לא היו מוכנים לומר ואמרו שזה המחיר, וזה מה יש, שאלתי שוב האם רק הקבל הוחלף אולי הם תיקנו עוד משהוא הוא אמר לא, שוב התעקשתי לדעת איזה קבל הוחלף כמה אמפר וכו.. ואמרתי שאין לי בעיה לקבל את התשובה מהטכנאי אבל הוא לא היה מוכן.
אז לסיכום המיבש כרגע עובד, שילמתי 600 ש"ח על התיקון שכלל רק החלפת קבל. וזו תהיה הפעם האחרונה שאני יזמין אותם לתיקון.
חבל שאין להם שקיפות כי אם היו נותנים את מספר הקטלוגי של הקבל והא באמת היה עולה 350 ש"ח אז זה היה בסדר.
שירות1 לא טוב
שביעות רצון1 כלל לא
מחיר 1 לא מוצדק
עמידה בזמנים1 מאחר כרוני
איכות1 לא טובה
תאריך קבלת השירות: 1/10/2016 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

חגית
13/04/2015
1
מזעזע!!!!!!!
שלום, ברצוני לעדכן אתכם לגבי השירות שלכם שהוא מתחת לכל ביקורת אתמול התקשה אליי נציגה שלכם ע"מ לתאם לי טכנאי להיום, אמרתי כי אין באפשרותי לקבל את הטכנאי, לאחר 10 דקות התקשרתי וביקשתי כן לקבל את השירות נאמר לי ע"י נציגה שלכם שאין בעיה והטכנאי יגיע היום, היום בשעות הבוקר התקשרתי לוודא כי אכן טכנאי יגיע אליי ונאמר לי שהוא אכן יגיע אליי. פתאום באופן מפתיע מתקשרת אליי נציגה ע"מ לתאם לי פגישה למחר.. לא עזרו כל הסבריי כי נשארתי במיוחד בבית כדי לקבל את הטכנאי שלכם, חזרה שוב ושוב כי סירבתי לקבל את השירות לא הקשיבה לכך שבעצם התקשרתי פעמיים!!!!!! פעם אחת כדי לבקש שיגיע טכנאי ופעם אחת כדי לוודא שהוא אכן יגיע אני מאוכזת מאד!!! מהשירות הגרוע שלכם אתם אומרים שיש לכם שירות FIX אך השירות מתחת לכל ביקורת לא מעניין אתכם העוגמת נפש שנגרמה לנו שאנו נאלצים להפסיד ימי עבודה לחינם אני רוצה לראות את הפקידות שלכם מפסידות ימי עבודה חשובים לשווא זו פשוט חוצפה וחוסר התחשבות מוחלט!!!!!!ציון כללי1 לא מומלץ
תאריך קבלת השירות: 4/13/2015 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Denis
24/12/2014
1
שירות מתחת לכל ביקורת!
כבר חודשיים ממתין לתיקון מקרר חדש שמרעיש מאוד.
אין ספור שיחות למוקד, שני טכנאים שלא מצליחים לפתור את הבעיה!
הסיפור עדיין לא נגמר ואני מרגיש חסר אונים.
שירות1 לא טוב
שביעות רצון1 כלל לא
מחיר 1 לא מוצדק
עמידה בזמנים1 מאחר כרוני
איכות1 לא טובה
תאריך קבלת השירות: 12/24/2014 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:3
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Anton
27/05/2014
1
שירות מזעזע - תתביישו לכם להעסיק נציגות כאלה
ביום שישי האחרון היה אצלי בבית מתקין של חברת פיקס, להתקנת תנור גז. אותו מתקין הראה לי כי התנור החדש שהובא לבייתי שבור ורגליות שלו עקומות והמליץ לי לפנות לשירות שלהם כדי שיגיע טכנאי מוסמך לבדיקה. ביום ראשון פניתי לשירות לקוחות פיקס והגעתי לנציגה בשם רוחה. הסברתי לה את המקרה והיא אמרה שתבדוק תחזור אלי באותו היום. נוו ומה אתם חושבים?!?! כמובן שהיא לא חזרה. יום למחר פניתי אליהם שוב ושוב הגעתי לרוחה. שאלתי אותה למה היא לא חזרה אלי ונאמר לי בחזרה כי לא זכור לה שום דבר לגבי חזרה, בנוסף נאמר לי כי אחרי בדיקה מול מתקין שהיה אצלי בבית אין לה מושג על מה אני מדברת וגם לא למתקין. אחרי שהסברתי לה כי זה לא מקובל עלי היא הרימה את הכל שלה עלי, נכנסה לי בדברים ולא נתנה לי לסיים משפט. בעקבות זה ביקשתי לדבר עם נציג אחר והיא אמרה לי שאין מישהו אחר לדבר איתו. כאן כבר ניגמרה לי הסבלנות ודרשתי לדבר עם מנהל שלה. היא אמרה כי תעביר את הפנייה והוא יחזור אלי בזמנו הפנוי וניתקה לי את השיחה.
ברור לכם שאנחנו הצרכנים הקטנים אין לנו מה לעשות - חוץ מלקחת את התנור שרכשתי ב1500 ש"ח ולהחזיר להם לחנות שדרך אגב גם לא הייתה מוכמה לשתף פעולה גם אחרי הגעה פיזית שלי לשם!!!!!!!!
אל תתעסקו איתם. חבל על העצבים!!!!שירות1 לא טוב
שביעות רצון1 כלל לא
מחיר 1 לא מוצדק
עמידה בזמנים1 מאחר כרוני
איכות1 לא טובה
תאריך קבלת השירות: 5/23/2014 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 1
:3
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות