accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 6-9 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על הלפ פי סי הארצי לתמיכה במחשוב ביתי בע"מ

2
ציון כללי 1.5
שירות 2
זמינות 2
איכות 2.5
זמינות וזמן המתנה 2
שביעות רצון מהמחיר 2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
הטכנאי לא הגיע
בתאריך 25.01.16 כבעתי עם חברת הלפ פי סי שהטכנאי צריך לבוא אלי בתאריך 01.02.16 בין שעה 9 ל-12 בבוקר. הטכנאי לא הגיע לא בשעה 12 ולא בשעה 1 בצהריים. לא הייה באפשרותי ליצור קשר עם נציג השרות. כאשר בסופו של בדר, בסיבות שעה 13:30 יצרתי איתם קשר, התברר שהטכנאי לא מגיע כלל, כי, לטענתם "הרכב שלו תקול". את הכסף הם כמובן לקחו מראש. הבטיחו לי זיכוי. נראה מה יהיה.
פוטנציאל ללא כיסוי
לכאורה, בית עסק שנותן שירותים מקיפים. למעשה, בחוויה שלי - הרוב הבטחות ללא כיסוי, שירות לקוחות טלפוני מן הפחות נעימים שהכרתי (לפחות אלו שאיתם יצא לי לדבר - לאמא שלי היתה חוויה אחרת, טובה), לא חוזרים כשמבטיחים לחזור, ולעומת זאת - מרבים להציע למכירה מוצרים או שירותים נוספים. לזכותם ייאמר, שהטכנאים שהגיעו במהלך השנים שאני לקוחה שלהם, היו נחמדים ומקצועיים. כל השאר - ייאוש מוחלט. המקרה האחרון והקש ששבר את גב הגמל הוא בקשה חוזרת ונשנית שלי, במשך חודשים רבים, לקבלת זיכוי על חבילת מוצרים למחשב הנייד (שכללה את ווינדוז גירסה 7), שרכשתי ב-21.12.14 ולא קיבלתי. לצערי, לא עקבתי אחר הטיפול בהגעת המוצרים, ולמרות שלא קיבלתי אותם, הזנחתי את הטיפול בנושא (כפי שקורה לי פעמים רבות - וזהו כמובן חלקי בפרשה). לאחר חודשים אחדים, כשהיה אצלי טכנאי לבדיקת שדרוג למחשב הנייח שלי, הוא בדק גם את הנייד וראה שאכן אין עליו ווינדוז 7, אלא 8. סיכמנו, שכאשר הוא יבוא שנית וייקח אליו את המחשב הנייח לביצוע השדרוג, הוא ידאג שעבירו לי את גרסה 7 (זו שכבר רכשתי) ואף יעדכן אותה. בהמשך ביטלתי את ההזמנה לקבלת השדרוג למחשב הנייח (מאחר שגיליתי שירות זול יותר), ומאז ועד היום (30.12.15), התקשרתי לפחות 4 פעמים, דיברתי עם נציגים שונים בבקשה לבטל את העסקה שכללה את גירסה 7, אולם כל פעם נאמר לי שלא יכול להיות שלא קיבלתי את המוצרים, ושאין סיכוי שייתנו לי זיכוי כי עבר זמן רב. כמובן נאמר לי גם שיעבירו את זה לדרג בכיר יותר בהנהלה ויחזרו אלי - מה שמעולם לא קרה. כך, כל כמה שבועות אני מתחילה מחדש את כל הסיפור עם נציג/ה אחר/ת ועד היום אין לי לא המוצרים עצמם ולא הזיכוי. מדובר בהוצאה של 1,145 ש"ח. הרבה מאד כסף בשבילי. מאד מאד מתסכל.
לא עומדים במילה. אין שירות.
היו מקרים שבאמת עזרו לי. אבל ב 30.10.14 לא הצליחו להדריך אותי בשימוש מסוים במחשב שלי והבטיחו לחזור אלי תוך יומיים. אני עדיין ממתינה. כתבתי להם דרך האתר פעמיים לפחות. ניסתי להשיג נציג בחיר בשירות לקוחות ובסך הכל המתנתי בטלפונים שונים מספר שעות. שלחתי 3 פקסים שאני יודעת שהתקבלו. לפני יומיים הצלחתי עם הרבה סבלנות לדבר עם בכורה שאמרה שיחזרו אלי תוך שעות... אין שום תגובה. הזהרו ! שילמתי מנוי בכסף מלא!
ציון לשבח של עובד ותלונה על זמני המתנה
בד"כ אני מאוד מאוד מרוצה. שירות אמין ומקצועי וללא ספק מספקים "שירות חילוץ" מתקלות ובעיות מגוונות וגם עונים על שאלות תיפעול למיניהן . כך למשל היום קיבלתי מאחד הטכנאים שירות טלפוני אדיב ,סבלני והכי חשוב מקצועי ביותר מאחד הבעיה היא זמן ההמתנה. נראה שמחלת ההמתנה לא פסחה גם על חברה זו וחבל כך למשל היום: בשעה 14.32 המתנתי 34 דקות. בשעה 16.05 48 דקות, לא פחות!! בשעה 19.22 28 דקות, התייאשתי וניתקתי.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist