תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
ביקורת על א.א. גלס זגגות רכב בע"מ
חוות דעת גולשים
זמינות
(4.5) (20) שירות
(4.1) (38) מקצועיות
(3.8) (22) מחיר
(3.7) (20) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של אבי
(1.0)
13/07/2021
לא ממליץ להתקרב אליהם
הגעתי ל א א גלאס ב8 בבוקר לאחר שקבעו איתי בשעה זו המנהל הגיע רק ב9 והמזכירה קיבלה אותי לאחר 9 וטענה שאני צריך להמציא אישורים נתתי לה את האישורים המבוקשים חשוב לציין שכבר עברו 3 שעות וכבר ניהיה שעה 11 חיכינו לשמאי כי מדובר באירוע של זריקת אבנים המתנתי יותר משעתיים ושמאי לא הגיע בשעה 1 אחרי 5 שעות במוסך החלטתי לבקש את המספר של השמאי ולאחר שיחה בטלפון אימו מתברר שהם לא פנו אליו וזה כמובן אחרי שהסתובבתי בינהם 3 שעות .. בשעה 2 הגיע שמאי ומהרגע שהגיע שמאי 3 שעות לקח להם לסדר את החלון לסיכום משעה 8 בבוקר ועד 5 בצהרים היתי במוסך היחס לא טוב המנהל עבודה עצבני ומדוחדך לא היה אפשר לדבר איתו כנל העובדים גזרו אותי במחיר ונתנו לי לצאת בהרגשה רעה אני לא מתקרב לשם יותר
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של meirperetz465
(5.0)
05/06/2021
טוב מאוד
המוסכניק שלי שלח אותי אל אסף מ-א.א גלאס כדי לברר לגבי חלק חילוף. אסף הסביר לי את כל הפרוצדורה בנחת. הזמנת החלק הייתה לא רלוונטית והוא ביצע במקום תיקון קטן שיחזיק במקום לקנות חלק חדש. אסף סירב לקבל תשלום עבור השירות! אני מעריך אותו על כך וממליץ לכולם על בית העסק. מאיר פ
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של ישראל ברק
(1.0)
01/07/2020
איכות עבודה שאינה מספקת
עשינו מיגון שמשה קדמית לרכב חדש עם ואוצ'ר של משרד התחבורה.
לקח להם חודשיים עד שהיתה להם שמשה מתאימה.
הם הדביקו את המכלול של המראה בצורה רעה מאוד, כמעט מייד התחילו בעיות במראה, היא לא דבוקה היטב וכמעט נופלת. גם לאחר 2 ביקורים נוספים ותיקון לכאורה, הבעיות במראה המשיכו כאילו לא תוקן.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Gili
(5.0)
18/07/2018
מומלץ מאוד!
יחס נהדר, כאשר נפלה מראה החזירו למקום ולא הסכימו לקחת תשלום. מומלץ בחום!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של איצקו
(3.4)
05/07/2016
שירות אדיב ומלא, העבודה טעונה שיפור
עשיתי מיגון במסגרת ההסדר עם המדינה, העבודה הייתה ארוכה (כל היום מ-8:00 עד 16:00), ומאוד עצבן שהתקשרו ב-16:15 כדי להודיע שהאוטו מוכן וצריך לאסוף אותו עד לסגירה ב-16:30, בלי הודעה מוקדמת - אדם צריך להתארגן ליציאה מהעבודה ולחצות את העיר בתחבורה ציבורית ברבע שעה!
מנהל העבודה ופקידת הקבלה היו נחמדים ועזרו בסבר פנים יפות בכל מה שצריך, כולל מתקפת שאלות.
העבודה לא מושלמת, הגימורים קצת גסים, וגם לא עדכנו על המשך טיפול (למשל באתי להוריד מדבקות ובמקרה יצא אחד העובדים בדרך לביתו והזהיר אותי שאסור להוריד אותן עד למחרת).
חלק מהפגמים שהיו ברכב, וצויינו בבדיקה המקדימה לפני החלפת השמשות, טופלו בידי הצוות באופן יזום ומבלי שביקשתי או שילמתי על זה, בהחלט שירותיות גבוהה וקשב ללקוח!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user82411
(3.6)
16/02/2012
המהירות של השירות היתה טובה,המחיר היה לא לא לפי רצוני,השירות לא היה כ"כ טוב-בעל השירות היה צריך לתקן שמשה.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user64381
(4.2)
15/01/2012
השירות היה טוב מאוד גם המחיר טוב ויצאתי מרוצה, הכל בסדר והם סבבה.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user11059
(4.8)
20/12/2011
שירות איכותי מקצועי נותן מענה אני מרוצה
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user92760
(4.2)
20/12/2011
אהבתי בשירות שהם היו גמישים מאוד במה שהיה צריך
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של user83485
(3.8)
11/12/2011
מחירים טובים שירות טוב בסך הכל עמידה בזמנים לא טובה
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת