Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
logo

ביקורת על אסף רהיטי איכות

חוות דעת גולשים

איכות
(3.0)
שביעות רצון מהמחיר
(2.5)
ציון כללי
(1.5)
זמינות
(1.5)
שירות
(1.0)
מיון לפי:
(1.0)
14/10/2018
אחת חוויות השירות השליליות!
אנסה להיות קצר, אבל חשוב לי לשתף חברים נוספים שעוברים דירה או מחפשים לרכוש רהיטים. Maayan Gross Shapiro ואנכי עברנו דירה לפני כחודש וחצי, ורכשנו לא מעט ריהוט ומוצרי חשמל. הכל עבר חלק, פרט לרכישה משמעותית - חדר שינה מ אסף רהיטים (Dan Design Center קומה 3)אסף רהיטים. במעמד המכירה כולם היו נחמדים מאוד. הזמנו, שילמנו מקדמה, והובטח לנו כי חדר השינה יסופק בתוך חודש. לאחר שעבר החודש, יצרנו קשר כדי לבדוק למה עוד לא תיאמו איתנו אספקה. רק אז טרחו לעדכן שיוכלו להתחייב לאספקה רק בעוד שבועיים. (לא כיף לישון בבית חדש על מזרון חדר על הרצפה, ולא למקם טלויזיה על הרצפה כי אין איפה לשים אותה) 10 ימים באיחור מהחודש המובטח הגיעו להתקין את חדר השינה. כתנאי לאספקה שילמנו את כלל הסכום על ההזמנה. לתדהמנתו גילינו שהמיטה שהוזמנה במידה של 1.90 אורך הגיעה באורף 2.00, והשידה שהזמנו בגובה 90 ס"מ הגיעה בגובה 110 ס"מ. יצרנו שוב קשר, אמרו שיוכלו להחליף בעוד חודש. מפתיע שעבר החודש ואף אחד לא יצר קשר? מילא שהם מתגלים כחובבנים, שמתוך 2 פריטים משמעותיים שניהם הגיעו לא לפי ההזמנה - בסוף גם הם מפסידים מכך כלכלית. אבל גם את היכולת, או הרצון לנהל את הסיטואציה של לקוחות מתוסכלים הם ממש לא מנסים לתקן. מצער ומתסכל שעדיין יש חברות שמתיימרות להיות מכובדות שמרשות לעצמן להתנהל כך.
קרא עוד
הסתר
Danny Shapiro - תמונה
  • 2
  • 1
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist