accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מי עדן - תמונה ראשית

מציג 6-7 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על מי עדן

2.5
ציון כללי 2.5
שירות 2.5
מחיר 3
זמינות 3
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 3.8
שביעות רצון מהמחיר 3.2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
קצת סדר בשירות הלקוחות לא יזיק
אנחנו מנויים בחברת 'מי עדן' כבר כמעט 4 שנים,בתחילה היינו מנויים על 3 כדים כשהמשפחה התרחבה הגענו ל5 כדים. מבחינת איכות המים והמחיר כרגע אנחנו די מרוצים המים בד"כ איכותיים(לפעמים בעונת הקיץ עקב חשיפה לשמש מקבלים קצת טעם של חול) המחיר הוגן לכמות של 5 כדים כמו כן בבדיקה שעשינו הוא היה יותר אטרקטיבי מאחרים. מבחינת המשלוחים בד"כ מגיעים כמו שעון ושמים את הכדים במקום ,גם אם יש אספקה דחופה אז באים במיוחד. מבחינה טכנית משתדלים לעזור בתקלות וחלפים ללא תוספת חיוב אע"פ שהמכשיר הוא שלנו פרטי ולא מושכר מחברת 'מי עדן' זו נקודה טובה. בשירות הלקוחות היחס בד"כ טוב ואם ישנה בעיה בד"כ יודעים לפצות או לבוא לקראת אם זה כד תקול שולחים אחר או מזכים,וגם אם ישנם אי הבנות מנסים לפצות. אחת הבעיות היא חוסר סנכרון של הנציגות עם לקוח אחד כלומר כל נציגה צריכה ללמוד את כל ההיסטוריה של פניה של לקוח עם הנציגות הקודמות,כלומר אם הוא קיבל זיכוי מפקידה אחת האחרת אומרת שהיא לא רואה או שהיא צריכה לבדוק את כל ההסטוריה של הפניות, כהצעת ייעול היה נחמד אם הייתה כל נציגה על כמה תיקי לקוחות קבועים,כמו כן מאוד יפה שישנם הטבות ללקוחות מי עדן בבתי עסק שונים אבל גם בעניין הזה בלבול בין הנציגות שכל אחת אמרה לנו משהו אחר אם מגיע לנו או שלא ולא ידעו להסביר בדיוק מה אופן ההטבה בסוף פטרו אותנו עם 2 ששיות מים...נו שיהיה...
שירות גרוע!!!
אני עובדת במשרד עורכי דין שמספק לו מי עדן כדים בכל חודש. היו מקרים רבים שהשליחים הגיעו לא בשעות העבודה שלנו, והניחו את הכדים מחוץ למשרד אבל השבוע הם עברו כל גבול. הפעם הם לא הניחו את הכדים מחוץ למשרד שלנו אלא הניחו את הכדים קומה מתחתנו. הייתי צריכה להתקשר לשירות לקוחות שהשליח יבוא ויעלה לנו את הכדים. רק אחרי יומיים הוא הגיע לבצע זאת. זה כל כך קשה לשליח להתקשר למשרד שלנו ולשאול איזה קומה אנחנו? למה סתם להניח את הקנקנים שלא במקום?!
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist