

מציג 6-7 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על מי עדן
2.5
דירוג כללי

גד
05/02/2018
3
קצת סדר בשירות הלקוחות לא יזיק
אנחנו מנויים בחברת 'מי עדן' כבר כמעט 4 שנים,בתחילה היינו מנויים על 3 כדים כשהמשפחה התרחבה הגענו ל5 כדים.
מבחינת איכות המים והמחיר כרגע אנחנו די מרוצים המים בד"כ איכותיים(לפעמים בעונת הקיץ עקב חשיפה לשמש מקבלים קצת טעם של חול) המחיר הוגן לכמות של 5 כדים כמו כן בבדיקה שעשינו הוא היה יותר אטרקטיבי מאחרים.
מבחינת המשלוחים בד"כ מגיעים כמו שעון ושמים את הכדים במקום ,גם אם יש אספקה דחופה אז באים במיוחד.
מבחינה טכנית משתדלים לעזור בתקלות וחלפים ללא תוספת חיוב אע"פ שהמכשיר הוא שלנו פרטי ולא מושכר מחברת 'מי עדן' זו נקודה טובה.
בשירות הלקוחות היחס בד"כ טוב ואם ישנה בעיה בד"כ יודעים לפצות או לבוא לקראת אם זה כד תקול שולחים אחר או מזכים,וגם אם ישנם אי הבנות מנסים לפצות.
אחת הבעיות היא חוסר סנכרון של הנציגות עם לקוח אחד כלומר כל נציגה צריכה ללמוד את כל ההיסטוריה של פניה של לקוח עם הנציגות הקודמות,כלומר אם הוא קיבל זיכוי מפקידה אחת האחרת אומרת שהיא לא רואה או שהיא צריכה לבדוק את כל ההסטוריה של הפניות, כהצעת ייעול היה נחמד אם הייתה כל נציגה על כמה תיקי לקוחות קבועים,כמו כן מאוד יפה שישנם הטבות ללקוחות מי עדן בבתי עסק שונים
אבל גם בעניין הזה בלבול בין הנציגות שכל אחת אמרה לנו משהו אחר אם מגיע לנו או שלא ולא ידעו להסביר בדיוק מה אופן ההטבה בסוף פטרו אותנו עם 2 ששיות מים...נו שיהיה...
noamko19
30/10/2014
2.4
שירות גרוע!!!
אני עובדת במשרד עורכי דין שמספק לו מי עדן כדים בכל חודש. היו מקרים רבים שהשליחים הגיעו לא בשעות העבודה שלנו, והניחו את הכדים מחוץ למשרד אבל השבוע הם עברו כל גבול.
הפעם הם לא הניחו את הכדים מחוץ למשרד שלנו אלא הניחו את הכדים קומה מתחתנו.
הייתי צריכה להתקשר לשירות לקוחות שהשליח יבוא ויעלה לנו את הכדים. רק אחרי יומיים הוא הגיע לבצע זאת.
זה כל כך קשה לשליח להתקשר למשרד שלנו ולשאול איזה קומה אנחנו? למה סתם להניח את הקנקנים שלא במקום?!
- 2
- 1