תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.

ביקורת על Kova - צילום והפקות אירועים
חוות דעת גולשים
שירות
(5.0) (79) מחיר
(5.0) (76) זמינות
(5.0) (76) מקצועיות
(5.0) (76) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של ענת
(5.0)
21/07/2020
היה נהדר!
אדי תודה רבה לך על כל ההשקעה. התמונות נהדרות והשרות היה נעים במיוחד! כיף של מזכרת מהמסיבה!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Liran
(5.0)
05/07/2020
צילום ברמה אחרת!
אדי היקר צלם ברמה איכותית, טובה, משקיע עם אנרגיות טובות, מצחיק וכיפי
מצלם מהמםםם
מומלץ בחום
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Shani
(5.0)
30/06/2020
שירות מעולה מוצר איכותי
אדי היקר, נותן שירות אדיב ומהיר, פחות מיממה מהרגע שהזמנתי ,עד הרגע שקיבלתי את ההזמנה בדיוק בשעה שהובטחה.
מוצר איכותי מאוד, בלוק תמונה מעץ, שמשאיר זכרון מתוק.
ממליצה בחום!!!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של לירן
(5.0)
22/06/2020
תמונות מדהימות המחיר שווה!
ממליץ בחום! לקחנו את אדי כצלם מגנטים לאירוע וכל התמונות יצאו מדהים, היחס חם וכל אורח הרגיש vip שזה לא מובן מאליו. הזמינות היתה מהרגע להרגע ובהחלט התוצאות שוות! המחיר היה ממש נוח בהשוואה לשוק ממליץ בלב שלם!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של יפעת
(5.0)
21/06/2020
מקצועי אדיב ואנושי!
עשה לנו בוק מדהים והמגנטים היו מקסימים. הרבה אנושיות ומחיר טוב
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של חכםכל
(5.0)
18/06/2020
צלם מגנטים פצצה
ממליצה בחום, היחס היה טוב והמגנטים מעולים ויצאו איכותיים ויפים, תודה רבה!!!!
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של nelharar
(5.0)
08/05/2020
תודה רבה על שירות מקסים,0
דאג לצלם את כל האורחים, שכולם יהיו מרוצים מהתמונות, מפרגן, נעים מאוד ממליצה בחום:)
קרא עוד
הסתר
תגובת בעל העסק
17/05/2020
תודה רבה על הפרגון המדהים
ניראה בשמחות

חוות דעת של מסיבת יום הולדת
(5.0)
12/03/2020
צלם מקצועי ממליצה באהבה .
בתאריך 11.3.2020 ערכנו נשף לגמלאי איפא באולמי אמה בחדרה , צלם המגנטים שלנו היה אדי, מקצועי , אדיב, מנומס, קשוב לבקשות ודואג שכולם יהיו מרוצים מהשרות ואכן כך היה , וכן מגנטים איכותיים .
תודה לך אדי בשם גמלאי איפא
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של ציפי
(5.0)
09/03/2020
צילום סופר איכותי !!!
צילום סופר איכותי!!! אדיב ומקצועי!!! תודה רבה
עובדת הפניקס
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Keren
(5.0)
09/03/2020
שירות מדהים ומעל המצופה !!!
תמונות מדהימות וזכרונות נהדרים !!!!! אמליץ גם לחברים ומשפחה
קרא עוד
הסתר

הצג עוד חוות דעת