תודה לך!
חוות הדעת שלך התקבלה ונמצאת כעת בבדיקה על-ידי צוות דפי זהב.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
לאחר האישור היא תפורסם בעמוד בית העסק.
אני מאשר/ת קבלת דיוור ומידע פרסומי מקבוצת .zap האישור נדרש לקבלת ההטבה, אינו חובה וניתן לביטול בכל עת.
ביקורת על האופה מבגדד
חוות דעת גולשים
זמינות
(4.7) (12) שירות
(4.6) (22) מקצועיות
(4.6) (12) מחיר
(4.4) (12) כתוב חוות דעת
הזמנת איש מקצוע?קיבלת 50₪ מתנה לרכישה באתר ZAPSTORE
חוות דעת של Orna
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(5.0)
31/08/2016
מאפייה נהדרת
נכנסתי כדי לקנות משהו קטן לנישנוש והופתעתי מהגודל של המאפיה ומהמבחר הגדול. יש פשוט הכל מכל סוגי המאפים וקינוחים ואפילו מחלקה של טוסטים ומשקאות שמכינים על המקום. כל המאפים והעוגות שקניתי היו טריים וטעימים, יום שישי היה עמוס לקוחות אבל ההמתנה בתור היתה שתי דקות בלבד כי היו הרבה קופות פעילות. בהחלט נהניתי לקנות
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Tamir
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(5.0)
17/08/2016
האופה מבגדד האלוף
נכנסתי לשם לקנות כמה עוגיות ופשוט הייתי המום מהגודל של החנות ,
חנות ענקית שמוכרת הכל מהכל מכל טוב מעוגיות ועד עוגות ועד לחמים טובים ואפילו ארוחות בוקר וטוסטים ועוד ועוד שאי אפשר לתאר , ממליץ בחום להיכנס ולהתרשם מהמקום .
כל פעם שאני מגיע לפתח תקווה אני נכנס לשם .
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של Ravit
חוות הדעת אומתה ע”י קבלה
(2.6)
10/11/2015
לא משהו
נכנסתי לקנות משהו קטן לאכול. עשיתי סיבוב ליד המאפים, רובם נראו כאילו ישבו שם מהבוקר, וכמה מעופפים שראיתי ליד די הוכיחו את זה. לבסוף קניתי סנדוויץ' ארוז, שהיה בסדר בטעם, רק משום מה עלה 15₪...
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של דליה
(4.8)
01/03/2015
קניה מהנה
בעלי היה בבוקר קנה סוגי בורקסים חמים וטעימים מאוד. חלות טריות שאין עליהן .
אנחנו התחלנו פשוט לאהוב את המקום, השירות אדיב ומחירים נוחים לכל כיס. פשוט ממליצה לקנות שם מקום מדהים:)
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של טל
(5.0)
04/01/2015
מקום נקי שפתוח 24 שעות במרכז
המאפים טעימים מאוד במיוחד הבורקס פיצה, העובדים שמחים לעזור , והמחירים נוחים לכל כיס.
קרא עוד
הסתר

חוות דעת של ivri
(4.0)
04/01/2015
רכישה באופה מבגדד
היי,
רכשתי במהלך חג החנוכה סופגניות מצופות - הסופגניות היו טריות, טעימות, גדולות ובמחיר סביר.
בנוסף רכשתי מאפים עיראקים, סמבוסק, כעכע תמר - גם מוצרים אלה היו איכותיים וטריים.
רק המחיר טיפה יקר, אך המקום נקי, מסודר ובזמינות גבוהה.
קרא עוד
הסתר

- 2
- 1

