

הצג חוות דעת
מציג 6-7 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על אושר עד
4.2
דירוג כללי
ציון כללי 4.3
שירות 4
מחיר 4
זמינות 3.8
שביעות רצון 3
שירות 4
איכות 4.5
שביעות רצון מהמחיר 4.5

Uri Rayzman
17/10/2017
3
מבצעים טובים, אך מלא טעויות מח
מבצעים טובים, אך הרבה פעמים לא מתעדכנים בקופה וקיימות הטעיות צרכן בכוונה או לא.
ראו תמונה מצורפת - יחס ללקוח שהעיר את עיניהם להטעיה.
דוגמא קטנה רושמים "בטעמים" עם מחיר מסויים, אך בפועל בקופה משלמים מחיר מלא. כשהולכים לבדוק את פשר העיניין, מגלים כי בשלט רשום קוד שכלל לא קיים על המדף(שימו לב, קוד בודד כש רשום "בטעמים" - כבר הטעיה לטעמי).
שירות לקוחות בקופה ראשית לקויי. תשובות חצופות אחרי ששלחו אותך לצלם את השלט במקום שילכו לבד.
חבל שזה היחס. 
זמינות4 טובה
איכות5 מעולה
שירות2 טעון שיפור
שביעות רצון מהמחיר3 סביר
ציון כללי3 בסדר
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

yoel
01/10/2016
3.4
די זול
יש לציין שבהרבה פעמים המוצרים בסניף לוד זולים יותר מסניפים אחרים שלהם. החנות נקייה בדרך כלל וגדולה.
הגישה בתחבורה ציבורית ממש לא נוחה, אין תחנת אוטובוס קרובה לחנות וצריך ללכת מרחק גדול.
המבחר כמו בכל סניפי אושר עד לא מבחר גדול, חסרים הרבה מאוד חברות מזון אך ישנם גם מוצרים שאין במקומות אחרים בעיקר אלה שהם מייבאים בעצמם.
בעיה גדולה כמו בכל הסניפים שלהם היא התורים הארוכים, לפעמים ממש מתיש ולא משתלם לעשות קניה קטנה עקב כך.
המחירים די זולים ולפעמים קיימים מבצעים ממש זולים במחיר אפסי. חסרים תוויות מחיר בהרבה מוצרים ואין את מי לשאול.
שירות הלקוחות בסניף זה די טוב וכשעשיתי טעות הסכימו להחליף לי לאחר שבועיים. למרות שפעם אחת כשקופאית עשתה טעות והתקשרתי לומר להם הם הבטיחו שיזכו אותי בכרטיס אשראי לאחר שיבדקו במצלמות האבטחה בזמן המופיע בחשבונית, אך לא זיכו אותי.מחיר 4 טוב
שביעות רצון3 באופן חלקי
זמינות2 נמוכה
איכות4 טובה
שירות4 מקצועני
תאריך קבלת השירות: 9/5/2016 12:00:00 AM
הדירוג שלי (1-10): 8
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
- 2
- 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות