Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_Up_partArrow_RightArrow_upArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsמיוןכתובאייקוןMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorIcon star full gray colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consultExpand/Collapse Section דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom FacebookTwitterWhatsappMail
logo

ביקורת על זהבי ריהוט גן

זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי
לפי תנאי השימוש באתר.

חוות דעת גולשים

שירות
(5.0)
מחיר
(5.0)
שביעות רצון
(5.0)
שירות
(5.0)
איכות
(5.0)
שביעות רצון מהמחיר
(5.0)
זמינות
(4.9)
ציון כללי
(4.3)
מיון לפי:
(1.0)
13/03/2024
רכשתי מהחנות פינת ישיבה תלת מושבית במחיר של 4500 אלף שקל. בחנות נאמר לי שאני מקבל את המוצר הכי טוב עם השירות הכי טוב ולכן אין הנחות. לאחר שהמוצר הגיע היו כמה פגמים שהתעלמתי מהם(צבע מקולף,וחלקים שמתנדנדים), אבל הפגם הכי גדול היה פשוט שהפינה לא נוחה. בקושי 5 סנטימטר של ספוג. בלתי אפשרי לשבת בפינה בגלל שאחרי 5 דקות ישיבה כואב בישבן ומרגישים את הברזלים התחתונים. שוחחתי עם אמיר ואמרתי לו שהריפוד לא נוח ואי אפשר לשבת על זה בכלל. הוא אמר שאני בידיים טובות וכשיהיה לו משלוח לאזור הוא יבוא. עבר חודש ואמיר לא הגיע ולא דיבר איתי. פניתי אליו בשנית והפעם הוא שלח אליי בחור בשם גריק(בעל חנות אחרת) והוא אמר לי שהוא יטפל בי. גריק התקשר אליי ואמר שעל מנת שהוא יטפל בי אני אצטרך להגיע אליו לחנות שלו בחדרה ולהביא איתי כרית מהפינה. כעסתי, אך לא נותר לי ברירה ונסעתי אליו. כשהוא ראה את הכרית הוא אמר שיש בכרית כמוץ מצחיקה של ספוג, פחות מ 5 סנטימטר. הוא נתן לי לשבת על כרית אחרת עם ספוג אחר שהייתה ממש נוחה. אמרתי לו שאני רוצה בדיוק כזה והוא אמר שאין בעיה והוא יסגור את זה עם אמיר. לאחר שבוע שאף אחד לא חוזר אליי התקשרתי שוב. הפעם אמיר נשמע אחרת. התחיל להגיד שמה שיש לי זה מה שיש לו ואין מה לעשות. אמרתי לו אז למה שלחת אותי לגריק ולמה נתת לי לבזבז יום עבודה אם אין פתרון וכי התשובה שלו לא מקובלת עליי. ביקשתי ממנו שיטפל בי וכי קניתי פינה בכמה אלפים על מנת שאני אקבל איכות ושירות ולא קבלתי אף אחד מהם. ביקשתי מאמיר מענה ראוי בתגובה אמיר רשם שוב שאין מה לעשות וזה הריפוד של הפינה ואם אני רוצה ריפוד אחר עליי להוסיף 500-600 שקל. חשוב לציין שלפני שהעלתי את החוות דעת שלי רשמתי לאמיר שאני הולך לרשום ברשת על חווית השירות
קרא עוד
הסתר
Eden - תמונה
  • 2
  • 1
לעסק הקודם
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
לעסק הבא
Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist