

הצג חוות דעת
מציג 6-16 חוות דעת מתוך 17 חוות דעת על ויקטורי- משרדים
1.6
דירוג כללי
ציון כללי 1.5
שירות 1.1
מחיר 4.5
זמינות 1.7
שביעות רצון 1.5
שירות 2
איכות 2
שביעות רצון מהמחיר 1.9

אינגה גלזמן
22/08/2023
1
אין שירות הלקוחות. קיבלתי כרטיס אשראי וכבר חודשיים לא מקבלת קופונים אישיים כמו שהובטח בהזמנת כרטיס. הקשר רק דרך ווטס אפ עם בוט שכל פעם חוזר על עצמו ואין שום טיפול בפניות. בסוף זה מאכזב ואני מבטלת את הכרטיס האשראי. לא חסר חנויות בארץ
זמינות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Liron pal
08/06/2021
2
תודעת שירות נמוכה ביותר.
הזמנו כמה משלוחים - אחד הגיע עם בננות רקובות, ומלפפונים קטנטנים ולא טריים. והמשלוח האחרון היה בדיחה - חלק גדול מהמוצרים לא הגיע ועדיין חוייבנו עליהם היו מוצרים שהגיעו פעמיים וכמובן שחוייבנו גם עליהם. לא עונים לטלפון, שליח שאמור להשלים חוסרים כבר שבוע, מתקשר וכל פעם לא מגיע. והכי גרוע אפילו להנהלה לא אכפת ממך. פעם אחרונה לגמרי שזמינים מהםזמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר3 סביר
ציון כללי2 טעון שיפור
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

saritsegen1972
05/05/2021
1
חווית שירות זוועות
השאירו אותי להמתין לשליח כמו "אסירה" הרבה מעבר לשעות שהיה אמור להגיע מוצרים לא הגיעו בקירור
ממש זוועה לא הסכימו לבטל לי את הרכישה ... ממש עוגמת נפש
וזמני ההמתנה שלהם... זה למות זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר2 גבוה
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

vrfincon16
03/01/2021
1
מכירת בשר שאסור לשיווק
רכשתי אצלם בשר - כשהגעתי הביתה אני רואה שהוא אסור לשיווק - פג תוקף כבר שבוע. כשחזרתי לסניף וצעקתי, לקוחות אחרים אמרו לי שגם להם זה קרה.
פעם אחרונה שאני שם.זמינות3 בסדר
איכות2 בינונית
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר3 סביר
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

imd.shor
20/12/2020
1
שירות לקוחות מזעזע.
עשיתי הזמנת משלוח אונליין ביום רביעי , ביום חמישי כשהגיע המשלוח שמתי לב שהגיעו מעל 30 פריטים שלא הזמנתי וכד הסתכלתי על החשבונית גיליתי שחייבו אותי על סך 1050 שקלים במקביל 600.
מאז אני כל יום בשיחות עם שירות לקוחות. הבטיחו לי להביא את הדברים החסרים שהזמנתי- לא קרה. הבטיחו לי לאסוף את האקסטרה שקיבלתי בטעות- לא קרה, הבטיחו לי זיכוי ביום ראשון- לא קרה. אף אחד גם לא התקשר אלי להמשך טיפול. הכסף שלי אצלם אז מה אכפת להם? נהרסו לי 3 ימי עבודה בגלל הדבר הזה(חמישי שישי וראשון) ואני גם בלי האוכל האהוב עלי. באמת שזה השירות הכי גרוע שקיבלתי בחיים. לא מזמינה יותר לעולם מויקטורי וגם לא ממליצה על זה לאף אחד!!!מצרפת פה תמונה של הפריטים שלא הזמנתי. נ. ב. אף אחד גם לא ביקש סליחה ואני כבר לא מדברת על פיצוי....
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Avi
17/11/2020
2
לא עומד בציפיות של רשת גדולה
שרות גרוע היו אמורים להגיע עד 1700 עכשיו 18.15 לא היגיעו שרות טל על הפנים אמרו שיחזרו לעדכן כלום ושום דבר...מחכה.....המוצרים בחלקם קפואים לך תדע אייך יגיעו....קטסטרופהזמינות3 בסדר
איכות3 בסדר
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר3 סביר
ציון כללי2 טעון שיפור
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

doronxox47
16/06/2019
2
מאכזב בנתיים
לא עונים בשירות לקוחות לא שולחים קבלות לא מתקשרים לגבי חוסרים...זמינות3 בסדר
איכות4 טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר4 טוב
ציון כללי2 טעון שיפור
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

יהודה
29/01/2019
5
מדובר בסניף שער העליה בחיפה
הסניף מאופיין בניקיון מיגוון עשיר של מוצרים רק סייג אחד על פי הקצבים חל איסור לטחון חזה עוף !כפי שהיה נהוג תמיד!!אדיבות של מגישי השירות ניכרת על כל המחלקות כולל קופאיות !!ישנו עוד פרט מיזערי מיגוון הלחמים אינו מגוון דיו ואריזות הפיטות גדולות יש לחלקן לחמישיות ולא עשיריות!!אני מקווה לשיתוף פעולה גם בשמי וגם בשם ועד השכונה!ומאחל לכולנו הצלחה מירבית!!!ציון כללי5 מצוין
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

ורד
03/10/2017
1
שירות וסחורה גרועים !!
עשיתי הזמנה באון ליין, הגיעה סחורה רקובה ולא מה שהזמנתי, הזמנתי 150 גרם גבינה חייבו אותי ב15 קילו......
שקרנים!!
לא חוזרים ולא מתייחסים!!
לא מומלץ בכלל להתקרב!!זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

neta
06/09/2017
1
שירות גרוע
שירות גרוע !!!!!
9.2017
ביצעתי הזמנה לפני כשבועיים
חוייבתי על חיטולי פמפרס ובפועל קיבלתי האגיס, רק שהאגיס תחתונים ,
חשוב לציי שבמידה וזה היה האגיס רגיל הייתי סופגת את הטעות .
מפה התחיל המסע שלי לקבל שירות . נקבע לי שליח ליום שישי שכמובן לא הגיע ולא הודיע לאסוף את החיטולים , פניתי שוב ביום ראשון . אמרו לי שמנהל סניף לוד יתקשר 5 ימים המתנתי כמובן שלא התקשר ובמהלך השבוע שוב התקשרתי ושוב השאירו לו הודעה וכמובן עד עצם היום הזה לא חזר .קבעו לי שוב שיגיע שליח ביום ראשון וכמובן לא הגיע . התקשרי שוב הבטיחו לי זיכוי תוך 3 ימים עסקים , ביקשתי מהודיה נציגת שירות לקחות שתחזור אליי ביום שלישי לוודא שאכן קיבלי את ההחזר , כמובן שגם הא לא התקשרה . יום רביעי ופניתי שוב כמובן שאת הזיכוי שלי לא ביצעו וגם לא הגישו . שירות מזעזע עד עכשיו החיטולים אצלי ולא הגיע שום שליח .
שלא נדבר על משלוח קודם שהה אמור להגיע עד השעה 22:00 בלילה שהגיע בחצות . נניח על זה הבלגתי . כנראה שפה הייתי צריכה לעצור ולא להזמין מכם יותר . מה שבטוח . שאת הסיפור הזה אני מתכוונת לשתף . ולהזמין ממכם כבר לא !
זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר3 סביר
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
10/03/2021