הצג חוות דעת
מציג 6-14 חוות דעת מתוך 14 חוות דעת על מיילוג
1.1
דירוג כללי
ציון כללי 1.1
שירות 1
זמינות 1.1
איכות 1.2
שביעות רצון מהמחיר 1.2

Gonen
18/02/2024
1
לא ניתן ליצור קשר איתם בשום דרך,חבילה שלי לכאורה הגיעה לנ.איסוף-ולא נמצאה-אין שום דרך ליצור איתם קשר וחבל מאוד,כבר מס ימים לא עונים למייל.
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

gidi.groag
07/12/2023
1
לא מקצועית ולא אמינים, לא איכותיים, לא עומדים בזמנים ובתקנות המשלוח
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

doron
13/03/2023
1
אין מענה אנושי ואפשר לדבר עם הלמפה גם במייל לא עונים והחבילה לא מגיעה למרות ששילמתי אקספרס
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

רפי טולדנו
04/03/2023
1
מנסים להשאיר חבילה במרחק של 20 קמ מהבית ועוד ברוב חוצפתם טוענים שהמרחק ״סביר״
זמינות1 לא טוב
איכות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

sewsaf2
04/03/2023
1
לא זמינים ללקוחות , אני מנסה כבר שלושה ימים לדבר עם מישהו לגבי המשלוח שלי שהוא כבר באיחור ואף אחד לא זמין ורף אחד לא עונה
זמינות1 לא טוב
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא טוב
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

דפנה
22/05/2019
1
In my opinion: Irresponsible
The parcel was claimed to have been left (unattended, and irresponsibly) at my address
When I ordered the parcel I gave my phone number.
The company does not contact you to arrange delivery
The company does not contact you to tell you that your parcel has been delivered to your address
They put in a delivery date, that was about 2 weeks after they claimed to have delivered.
Anyone could have taken my parcel, and I did not know at all that it was there
Unfortunately, a big delivary company in Israel works with Mailog
Very sad.ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

אמנון
20/01/2018
1
שלוש חבילות מתוך חמש לא הגיעו
החברה מפיצה בארץ חבילות של אליאקספרס שנשלחות דרך DHL ecommerce asia. אין ללקוח אפשרות לעקוב אחר החבילות מרגע שהן מגיעות לארץ. החברה משתמשת בקבלן שליחויות מקבוצת בר שמפזר את החבילות ללא כל התראה ללקוח ומבלי שהלקוח יודע מתי יסופקו. החבילות מונחות בהרבה מקרים על המדרכה לפני הבית, גלויות לכל מי שעובר ברחוב. אין שום שקיפות בפעילות החברה מול הלקוח. החברה חייבת לשנות את שיטת העבודה שלה מול הלקוח, למשל במשלוח SMS להודיע שהחבילה בדרך ללקוח. חברה שמתיימרת להוות תחליף לדואר ישראל, צריכה לתת ללקוח אפשרות מעקב אחר החבילות ברמה שלא נופלת מזאת שמספק היום דואר ישראל. זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות

Yulia
01/01/2018
1
יש בעיות עם משלוחים!
דרך מיילוג שולחים לי מי חול חבילות! עכשיו אני ממתינה לה שניי משלוח ומה חדש לי שזה שליח מביא בה תה דואר!! לא מצלצל לי בדלת! עם כבר שליח ליד בית למה לא עולה? זורק משלוח בה תה דואר וזה נעלם לי! מישהוא גונב כבר 2 משלוח שלי!!! ומקרה אחרי שליח זרק משלוח לא בה תה דואר שלי מזל שה שכן הייה בסדר וצילצל אליי בה דלת ונתן לי משלוח! ואחר היה גם גונב! עז בנתיים אני יפסדתי גם בה כסף כי לא מחזרים לי כסף כי אין הוכחות שה גנבו משלוח מי תה דואר! איפה ביטוח או למה לא שולחים אליי סמס או מצלצלים שה שליח בדרך לה בית שלי עז היתי ממתינה אלייד תה דואר כי פשות חבל על כסף ועל זמן..זמינות2 נמוכה
איכות2 בינונית
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר1 לא מוצדק
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
תגובות (1)

תגובה של בית העסק
04/01/2018
שלום יוליה, אנא פני אלינו בטלפון 072-338-7200 או דרך האימייל שלנו Info@mailogs.com על מנת שנוכל לבדוק לך לגבי החבילות.

Roman
28/12/2017
1
השירות נורא !!!!!!
לא זמינים בטלפון ומוקד לא מחובר למחסן לא יודעים איפה החבילה !!
זמן המשלוח חודש בארץ !!!!זמינות1 לא טובה
איכות1 לא טובה
שירות1 לא טוב
שביעות רצון מהמחיר3 סביר
ציון כללי1 לא טוב
באדיבות אתר דפ"ז - אתרי לקוחות
- 2
- 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
19/02/2024