accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

הצג חוות דעת

מציג 6-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על אמבט פור יו

4.3
ציון כללי 4.3
שירות 4
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
לא מומלץ
ביצעתי הזמנה של שני מקלחונים. במועד ההזמנה נאמר לי ששניהם קיימים במלאי וכי עד שבוע ימים יתאמו מולי התקנה. לאחר כשבוע נקבעה התקנה עבור מקלחון אחד ונאמר לי שהשני לא קיים במלאי ויגיע רק בסוף ינואר. נאלצתי להסכים לקבל מקלחון תוצרת חברה אחרת (אם הייתי יודעת שלא קיים במלאי לא הייתי מזמינה כלל). לאחר מספר ימים יצרו עמי קשר שוב וטענו שגם הוא לא קיים במלאי ויש להמתין כ14 ימי עסקים. כאשר הצגתי את הטיעונים בפני החנות הם הסירו אחריות והציעו לי לבטל עסקה ולקבל את הכסף חזרה או להמתין בטענה שאין מה לעשות. הם לא לקחו אחריות על כך שבמועד בו גבו ממני תשלום אמרו בבירור שהמקלחונים קיימים במלאי ולא הסכימו לפצות אותי (שהרי ביטול עסקה הוא אינו פיצוי). כאשר הצגתי זאת בפני מנהל החנות הוא הסיר אחריות, שהרי לטענתו העובדת שלו אמרה זאת ואין מה לעשות, וכאשר התעקשתי הוא צעק לה שהיא מפוטרת כאשר אני על הקו ושאל אותי אם אני מרוצה. חנות שלא לוקחת אחריות, מזלזלת בלקוח ועוד עושה ממנו צחוק, חבל
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist