Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על יוני אופנועים

שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
המוסך הכי טוב בארץ. טיפול מקצועי ללא פשרות, תודעת שירות מדהימה ותמיד תמיד הוגנים במחיר. מטפלת בקטנוע שלי ביוני אופנועים כבר 3 שנים ותמיד יוצאת מרוצה. הפעם הייתי זקוקה לתיקון וקיבלתי הרבה יותר ממה שציפיתי בתשלום מינימלי. כשטסתי לחו"ל נתנו לי להשאיר את הקטנוע בהשגחתם באהבה בלי שאלה. תמיד מטפלים במקצועיות, אדיבות והוגנות. אוהבת להיכנס ליוני אופנועים ולדעת שאצא עם כלי תקין ומקסימום בטיחות בכביש. ממליצה בחום רב
אספר על חוויה נעימה שעברתי
לפני כשנה קניתי קסת VEGA מסיבי פחמן (קרבון) במהלך הזמן המשקף איבד את יכולת הכוונון לצבי הביניים שלו ועבר למצב של או פתוח או סגור. נכנסתי ליוני אופנועים , דיברתי עם גבי בנושא .זה לא שאל או דרש הוכחות קניה ,לקח את הקסדה פירק את המשקף ואת מחזיקי המשקף ועם דבק מיוחד הדביק את החלק השבור (גם צד ימין וגם שמאל).שמחתי על השרות הטוב והחינמי הודיתי לו יצאתי לדרכי שמח וטוב לב .לדאבוני,התיקון החזיק מעמד יום אחד בלבד .טילפנתי לחנות ושאלתי מה עושים .גבי אמר שאפשר להזמין את החלקים והעלות סביב 50 ש"ח .כעבור כמה ימים הגעתי שוב לחנות גבי לקח את הקסדה פירק את החלקים הפגומים והחליף בחדשים וגם ניקה לי את המשקף ומאחר והייתי בלי האופנוע ביקשתי שקית ניילון לשים בה את הקסדה אז במקום שקית קיבלתי כיסוי לקסדה אומנם לא חדש אבל הרבה מעבר לציפיות שלי.אם לסכם את החוויה אז השירות היה נעים ומאיר פנים עם הרבה רצון לעזור והרגשתי שבאמת רוצים שארגיש טוב ונעים והרגשתי שלא הכסף בראש מעייניהם ואכן רק דברים מילים טובות יש לי להגיד .
אנשים נחמדים, מחירים יקרים
ב"יוני אופנועים" עובדים אנשים נחמדים אשר משתדלים לתת שירות טוב ואיכותי. הבעיה היא שהאביזרים יקרים היות ובירושלים אין חנויות אביזרים אחרות (אולי אחת או שתיים נוספות) ולכן המחיר של מעילים, כפפות וקסדות יקר מאד. במשך השנים האחרונות רכשתי אביזרים אצל "יוני" וגם טיפלתי במספר קטנועים שהיו לי. יקר! יקר! יקר! העבודה שמבוצעת לרוב טובה ומקצועית, יש למי לפנות....גבי או יוני, אבל הייתי שמח אם המחירים היו נמוכים יותר ולכן אני מעדיף לטפל ברחובות או בתל אביב שם אני חוסך כמה עשרות אחוזים בכל טיפול או רכישת אביזרים.
לא חוזרת לשם
מוסך "מורשה". תיקנתי בו פנצ'ר בצמיג בקטנוע piaggio typhoon. הגעתי לקראת סוף היום עם פנצ'ר. לאחר הבטחה שהתיקון יתבצע במקום, מייד לאחר פירוק הגלגל אמרו לי לבוא מחר. כבר אומר שהוא נצה להרוויח עבודה בכל מחיר, ומוכן לשקר בשביל זה. כשחזרתי למחרת, קיבלתי את הקטנוע ולקראת סוף היום הרגשתי שהגלגל מוריד אויר בצורה ממש רצינית (מ-26 ל-14 בשעה אחת.) למחרת שוב חזרתי ל"יוני אופנועים" והתלוננתי על הבעיה. מכונאי פירק אצת הצמיג, נתן אותו ליוני (בעל המקום) שלקח אותו לפנצ'ריה הצמודה שהוא עובד איתה.בפנצ'ריה גילינו שהמדבקה הפנימית שהותקנה אתמול התפרקה ולא ניתן לשים חדשה באותו מקום. דרשתי צמיג חדש אחר (הצמיג שלי היה במצב כמעט חדש, כשנה על הכביש). בהתחלה יוני היה בצד שלי ודרש מהפנצ'ריה צמיג חדש, אך זה טען בתגובה שהצמיג ישן (מה שלא היה נכון בכלל, גם מבחינת מצב הגומי וגם התאריך שמוטבע.) בסוף יוני הודיע לי באופן חגיגי שאין מה לעשות והוא מוכן לתת לי צמיג חדש בחצי מחיר. לאחר ויכוחים רבים, לצערי התפשרתי, מאחר וכבר לא היה לי כבר כוח לריב איתו. הצמיג החדש הותקן, שילמתי חצי מחיר ונסעתי לדרכי. (כמובן בנוסף לסכום לא קטן ששילמתי יום לפני כן על תיקון הפנצ'ר.) לאחר מספר ימים – נחשו מה? שוב הצמיג מוריד אויר. התקשרתי ליוני ובתגובה הוא טען שיש לי פנצ'ר חדש וצריך לשלם מחדש.באופן כמעט וודאי ידעתי שאין שום חור חדש, אלא מדובר בהתקנה לא נכונה, ולכן החלטתי להספיק לי עד כאן ונסעתי למוסך אחר.פירקו לי את הצמיג וראו שהחישוק (ג'אנט) לא נוקה בזמן החלפת צמיג אצל יוני והיה בו לכלוך רב, ולכן האויר ירד ממקום שבו צמיג מתחבר לג'אנט. כמובן הג'אנט עבר ניקוי (מה שלא עשו בכלל אצל יוני! ) ולא היה שום פנצ'ר.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist