Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בחיפה
ב.מ מערכות מיזוג אוויר בקרית אתא

העצמאות 117, קרית אתא

(40)
072-3100424 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
ל.ג.מ חרמון הנדסה בע״מ בחיפה

חלוצי התעשייה 1, חיפה

(0)
072-3214440 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
פואד מיזוג אוויר בחיפה

חיפה

(7)
072-3209454 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על קירור א. בני

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

שירות למזגנים

מאפיינים נוספים

תעודת טכנאי קירור ומיזוג אוויר

מתקין מזגנים מורשה

חלפים מקוריים

שירות למוסדות

אחריות לשירות

אחריות לחלפים

עוד פרטים

יצרן

כל היצרנים

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3109448

טלפון נוסף 04-8676446

פקס 04-8676441

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קירור א. בני
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על קירור א. בני

4.5
שירות 4.5
מחיר 4
עמידה בזמנים 4.5
שביעות רצון 4.5
איכות 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי לבית העסק לצורך תיקון מקרר. ההתנהלות של בית העסק מולי הייתה מצויינת. לא היו דברים פחות טובים בתהליך השירות שקיבלתי. השירות היה אדיב מאוד. האספקה של השירות הייתה בזמן. המחיר ששילמתי עבור השירות היה הוגן מאוד, בהתאם לציפיות שלי. בחנתי במקביל מספר הצעות לפני, ומה ששיכנע אותי להזמין את השירות דווקא בבית העסק הזה הוא שלא הייתה לי באותו זמן נתון אלטרנטיבה אחרת ,והוא הסכים לבוא אלי מהר ובמיידי.
פניתי כדי לתקן מזגן. השירות היה אדיב מאוד והוא עמד בזמנים. המחיר היה בסדר גמור והוגן. לא בחנתי מקומות אחרים, כי אני עובד איתו שנים.
פניתי מכיוון שהמזגן לא חימם. ההתנהלות הייתה לשביעות רצוני. האדיבות והאמינות היו הדברים הטובים. השירות היה מהיר והמחיר היה יקר ממה שצפיתי. בחנתי הצעה נוספת ובחרתי בבית עסק זה כי הוא היה זמין בהתאם לשעות שיכולתי לתאם איתו. ואני מאוד ממליץ על בית עסק זה.
פניתי לבית העסק לצורך תיקון מזגן שהיה נדלק באופן עצמאי. השירות היה אמין, היה מקצועי מאוד, אדיב מאוד, הוא הסביר את עצמו טוב, מה הוא הולך לעשות ולמה. אמר שיגיע בשעה מסוימת והגיע בדיוק בזמן דבר שהוא די נדיר בארץ. המחיר היה הוגן לחלוטין. פניתי אליו באופן אקראי.
פניתי לבית העסק לצורך תיקון מזגן. הגיע בזמן, פתר את הבעיה מהר וגבה סכום ריאלי. היה אדיב ומקצועי. בעל העסק הזה אמר שהוא יגיע הכי מהר ולכן בחרתי בו.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist