המותג סטימצקי נולד ב- 1925 עם חזון ערכי ברור: להיות מותג המעצב ומעשיר את התרבות במדינת ישראל,סטימצקי הקדישה משאבים כדי לשפץ את חנויות הרשת ולהציע ללקוחותיה חווית קניה וקריאה ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף, הושם דגש על סדור מרחב החנות בצורה מזמינה וטבעית, תוך חלוקת הספרים על פי נושאים מובנים.
הזמנתי ספרים ב7/4 באיסוף עצמי מחנות הקרובה
זמן הספקה היה רשום עד 10 ימי עסקים
היום כבר 25/4 , ואף אחד לא יצר שום קשר מאף חנות שניתן לאסוף את המשלוח, באתר אין שום טלפון ליצירת קשר
באיזור אישי רשום שבכלל אין הזמנות למרות שיש אישור במייל על ביצוע הזמנה
פשוט לא לקנות ממקום שאין מענה אנושי לאן לפנות
לפני כשבועיים עשיתי הזמנה דרך האתר-כתבתי לשירות לקוחות בקשה להבין מה קורה-שלושה ימים עברו ואף אחד לא עונה.מאז אני מנסה לטלפן אבל אף אחד לא עונה.הלוואי ויכולתי לבטל את ההזמנה.תתביישו
שירות לקוחות מחריד!
הזמנה באלפי שקלים שעבר תאריך האספקה שלה - טרם קיבלתי, אין אפשרות להגיע למענה אנושי, וגם במייל לא עונים.
עד שהגעתי למחלקה אחרת, היא ניתקה לי את הטלפון.
הון אנושי מהמעלה הראשונה
הזמנתי לפני שבועיים. סטטוס ההזמנה השתנה ל "הזמנה הושלמה". עדיין לא קיבלתי את הספרים ולא נשלחה אליי כל הודעה בנושא.
שלחתי מייל, הודעה באתר, התקשרתי לא מעט ואין מענה!!
פשוט בושה שחברה כזו, ככה מתייחסת ללקוחותיה! אולי הגיע הזמן להציף את זהשכולם ידעו.
פשוט מאכזב. הזמנתי מספר ספרים ומשחקים. עברו שבועיים, כתוב שבהזמנה הושלמה אך לא קיבלתי כלום. אין מענה בשירות הלקוחות ואין מענה במייל. מכעיס מאוד ומאכזב מאוד.