Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
יהלום שיווק - רהיטי כתר - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א', ב', ד', ה'
יום ג'
יום ו'
9:30 - 19:30
9:30 - 13:30
9:30 - 14:30
צפה בשעות הפעילות

יהלום שיווק - רהיטי כתר היא חברה המתמחה בשיווק והפצה של ריהוט גינה, כלי בית ועוד, עם ניסיון של למעלה מ-30 שנים ושירות מסור ואכפתי. אנו מציעים רהיטי גן איכותיים מחומרים שונים: רהיטי ברזל ואלומיניום, ריהוט עץ לגינה ולמרפסת, ריהוט גן מפלסטיק כתר פלסטיק, ריהוט קש וראטן, ועוד. בין מוצרינו תמצאו: ספסלי עץ לגינה, מערכות ישיבה לגינה, שולחן מתכת מזכוכית מחוסמת לגינה, ערסלי גינה, נדנדות גינה, ועוד. כל מוצרינו עשויים ממיטב החומרים, עמידים למזג האוויר ולתנאי חוץ, מעוצבים ואיכותיים.

עוד פרטים

תחומי שירות

ריהוט גן

מידע נוסף על יהלום שיווק - רהיטי כתר

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

ריהוט גן ומרפסת

מוצרים נלווים

אוהלים וברזנטים

ריפודים וכיסויים לריהוט גן

סוגי רהיטים וציוד גן

מערכות ישיבה

כורסאות

שולחנות

כיסאות

מיטות שיזוף

נדנדות גינה

ספסלי גינה

ערסלים

ארגזי אחסון לכריות

כיסאות נדנדה

שמשיות

גזיבו

כיסאות בר

עוד פרטים

סוג החומר

מתכת

פלסטיק

עץ

ראטן

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-9300246

פקס 03-9341235

מפה

Navigate
מפת הגעה אל יהלום שיווק - רהיטי כתר
נווט

יצירת קשר עם יהלום שיווק - רהיטי כתר

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על יהלום שיווק - רהיטי כתר

3
ציון כללי 2.5
שירות 3
זמינות 4
איכות 3.5
שביעות רצון מהמחיר 3
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות גרוע
חברה גרועה! שירות לקוחות נוראי. קניתי ארון אשר הגיע ללא כל החלקים, לא הסכימו לשלוח לי את החלק החסר והאשימו אותי שאני מנסה לרמות אותם. אחרי שאמרו לי שזה מעולם לא קרה להם ראיתי בביקורות הרבה סיפורים דומים...
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

05/10/2021

לצערי הלקוח מנסה לגרום לנו שיימינג ללא סיבה. הלקוח אסף את המוצר מהמחסן שלנו. לאחר שניסה להרכיב את הארון הוא הסביר שהדופן האחורית נפגמה תוך כדי הרכבה. הוסבר לו שלפנים משורת הדין נדאג לו שיגיע למחסן וניתן לו חלק אחר ללא תמורה. הוא טען שהשרות צריך להיות שנביא לו את החלק עד הבית. לצערנו הדרישה הזאת אינה סבירה. עדיין אנו נדאג לתת ללקוח חלק חלופי ללא תמורה. בהודעה מראש למחסנאי.
פניתי לבית העסק לצורך קניית שולחן. הם אדיבים, והשירות היה ענייני, המחיר נשמע לי סביר. בחנת מספר הצעות, ולבסוף פניתי אליהם מכיוון שמצאו חן בעיני (לפי תחושת הבטן).
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

15/02/2017

תודה לך על הזמן שהקדשת לתת לנו חוות דעת. אנו שמחים שהיית לך חווית רכישה טובה.
שירות גרוע לאחר רכישה
רכשנו שמשיה לגינה. השמשיה התפרקה לאחר יום של התקנה. פנינו טלפונית לבירור מדוע המוצר התפרק והאם יש אחריות. טענו שאין אחריות על המוצר. האכזבה גדולה מאוד בהתחשב בעובדה שזו רכישה שנייה אצל אותו ספק.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

19/05/2016

מנהל מחלקת שרות לקוחות שלנו חזר ללקוח לאחר כ 5 שעות עקב תלונה שהשאיר אצל נציג המכירות. התברר שהלקוח פנה אליכם לפני שיחת הטלפון שלנו. לגופו של עניין: לאחר שיחה עם הלקוח התברר שהוא סידר את השימשיה בעצמו. התקלה הייתה בורג שהשתחרר .
פניתי לבית העסק לצורך רכישת נדנדה, שילמתי מחיר סביר קיבלתי שירות מיקצועי עם יחס אדיב, בחרתי בהם לאחר חיפוש באינטרנט.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

21/04/2016

תודה לחוות הדעת שלך. אנו שמחים שעוד לקוח יוצא מרוצה מחווית הקניה אצלנו.
טובים
קנינו מהם סוכה, למרות ששאלתי אותם במפורשות על הגדלים מסתבר שהיה צריך להוסיף עוד כ-2 ס"מ לכל צד שלא נאמר לנו לכן זה עשה לנו קצת בעיות מבחינת הגודל, וגם בהתחלה הביאו לנו בגודל הלא נכון אך מייד החליפו והתנצלו על הטעות, פרט לכך הסוכה הייתה זמינה במחיר ממש זול ואיכות טובה!
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

02/11/2015

אנו שמחים על תגובה זו. לקוח מרוצה שקיבל שירות טוב ומהיר.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist