accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

עסקים נוספים שנותנים שירות ברחובות

מוסך א.א. לוי אפרים בע"מ ברחובות
מספר מקשר

זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק

072-3214514

גבריאלוב קלמן 39, רחובות

(37)
מספר מקשר

זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק

דודי אור בראשון לציון
מספר מקשר

זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק

072-3225168

פלוטיצקי 3, ראשון לציון

(11)
מספר מקשר

זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק

מכון אלשייך יחיא ברמלה
מספר מקשר

זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק

072-3258885

שד' הרצל 6, רמלה

(23)
מספר מקשר

זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק

מידע נוסף על מוסך זני רחובות בע"מ

אזורי שירות

רחובות

תחומי העסק

מוסכים

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3294915

טלפון נוסף 08-9462642

פקס 08-9464202

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מוסך זני רחובות בע"מ
נווט

מציג 1-2 חוות דעת מתוך 2 חוות דעת על מוסך זני רחובות בע"מ

2.4
ציון כללי 1
שירות 3
מחיר 3
עמידה בזמנים 5
שביעות רצון 4
איכות 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות גרוע. היכנסתי קיה סטוניק בבוקר יום חמישי עם בעה טכנית לא מתאים לנסיע . לאחר בדיקה קיבלתי הצעת תיקון שכילל החלפת מצטים וסליל הצתה. אמרו לי שסליל לא נימצה במלאי של מוס וצריכים להזמינו. היתה לי אחריות של הברת ליסינג שממנה רכשתי את הרכב. מצב רכב- שלוש שנים על הכביש עם ק"מ של 27000 . אמרו לי שרק ביום ראשון ישלחו את ההצעה לחברת ליסינג וגם יזמינו את החלק החסר רשיקבלו , יצרו יתי קשר. עד יום שני אףאחד לא התרשר אל. ביום שלישי בבוקר היתקשרתי לברר האם וחלק היגיע ואף אחד לא שלח את ההצעה לחברת ליסינג בנושא הבוטוח ועד אז לא יעשה הדבר. ביקשת להזמין את הפריט וקיבלתי סירוף ונאמר לי שאני צריך להגיע לשירות ולחתום שאני מסקים לשלם בעד הטיפול וכל הנימוקים שלי שרכב נמצה אצלם כפיקדון לא התקבלי. יצאתי מעבודה לפני הזמן, היגעתי לשרות , התמתי ושאלתי מתי רכב יתוקן . התשובה היתה - קבלת פריט החסר ביו שלושה ימים לשבוע. שאלת אז למה היזהנתם קודם , הרכב אצלכם, אמרו לי שרכב לא אצלם ושאני לקחתי אותו. בסוף בדקו ומצאו את הרחב. על מילים שי שאני נישארתי שבוע בלי רכב נאמר לי שאני יכול לקחת אותו. שאמרתי שלא יכול לקחת כהוא לא נוסעה אמרו לי שזה לא בעיה שלהם. האם זה ניקרה שרות?
פניתי למוסך לצורך טיפול שוטף, ההתנהלות הייתה עשר, הזמינות והאדיבות היו טובים מאוד, לא היו דברים לא טובים, אבל המחיר היה קצת גבוה בעיניי.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist