Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על מדיום - חב' לתעשיות גרפיות בע"מ

אזורי שירות

אור יהודה

תחומי העסק

דגלים ודגלונים

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3226868

טלפון נוסף 03-5336294

פקס 03-5330954

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מדיום - חב' לתעשיות גרפיות בע"מ
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 10 חוות דעת על מדיום - חב' לתעשיות גרפיות בע"מ

4.5
ציון כללי 4
שירות 4.5
זמינות 5
איכות 4
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
לא יצאתי מרוצה.
במהלך הזמנה שעברה את ה1000 ש״ח, הגיעו אלינו כל החולצות והדגלים שהזמנו, החולצות היו במידות ממש קטנות (XL שלהם שווה ערך לM של האזרחות) ועל הדגלים והחולצות נתנו להם תמונה של אריה, כשהם העבירו את התמונה לדגלים ולחולצות הם השאירו את הרקע של האריה (מין משבצות קטנות כאלה בשחור/לבן שהפוטושופ יוצר) והתעצלו לסדר את זה למרות שזה נראה ממש לא טוב על הדגלים והחולצות, סהכ ממש מאכזב בתור חייל להזמין כלכך הרבה דברים לפלוגה, להשקיע חלק מכובד מהמשכורת שלך עליהם ולחכות להם בקוצר רוח וכשהם מגיעים להתאכזב כלכך.
פניתי לצורך רכישת דגלים של מדינות עולם לרגל ביקורי שליחויות מכל רחבי העולם- המחיר היה סביר ביותר, השירות והיחס היו מצויינים.
פניתי כדי לקנות דגל. פניתי דוקא אליו כי הוא נמצא קרוב אלי. למרות זאת ערכתי לפני כן השוואת מחירים ואצלו המחיר טוב. המוצר באיכות טובה (הבד), השירות אדיב ונעים.
ביקשתי שיכינו לי דגלים, השירות מצויין, נגישות למקום, ומקום חניה מסודר,היענות גדולה לבקשה שלי ותוך שעה היה מוכן, המחיר היה קצת גבוה,בדקתי במקומות אחרים רק שזה היה תוצרת הארץ, חזרתי לשם בגלל ההספקה שהיא תוך שעה.
פניתי אל מדיום -חב' לתעשיות גרפיות עקב המלצה של אחד מחבריי. היחס והשרות היו מעולים. אף תיקנו לי את אחד הדגלים, שארזתי לא נכונה, שרכשתי מהם ללא תשלום. המחיר עצמו גם היה מעולה ויצאתי מאוד מרוצה.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist