האמת היא שאחרי שראיתי את חוות הדעת הקודמת אני מתחיל להבין שעשיתי עיסקה גרועה.
נתחיל בזה שההזמנה שלי לא מופיע באזור האישי. דבר נוסף אין שרות זמין משרות הלקוחות.
לא ממליץ לקנות מהם כלום.
אני סטודנטית שבתקופה הזאת לומדת דרך הבית וקרס לי המחשב אז בלית ברירה נאלצתי לעשות משלח בטלפון של מחשב. ביום שני התקשר אלי השליח וביקש שאבוא לקחת את המשלוח. הסברתי לו כי ההורים שלי מבוגרים ואני לא יכולה לצאת מהבית וביקשתי שישים לי את זה ליד הדלת כדי שאוכל אחרי זה לצאת ולנקות את זה המשלוח טרם אכניס אותו לבית. מכיוון שהוא ניתק את השיחה נתתי לאבא שלי לדבר איתו והשליח אמר שיש לו הרבה עבודה והוא ישים לנו את זה במעלית. הסברנו לו שזה מסוכן כי מישהו עלול לקחת את זה, הוא הסכים לעלות ואז קבלתי הודעה שישנה תקלה והמשלוח יגיע במועד אחר. השליח מסנן אותי וכשאני מתקשרת לשירות לקוחות של קרביץ אין תשובה, אני עשיתי את ההזמנה מול חברה ידועה ולא מול שליח שלא יודע להתנהל. שלחתי מייל לקרביץ, קבלתי התנצלות והבטיחו לי שהיום יום חמישי תחזור אלי נציגה. כמובן שאף נציגה לא חזרה אלי, מעבר לכך התקשר אלי שוב אותו שליח וביקש שארד לקחת את המחשב, ירדתי וראיתי כי כל הקרטון קרוע!!!! לא הסכמתי לקחת את המחשב מחשש שהוא קיבל מכה. השליח החל לצעוק עלי ואמר לי שזה מה שיש ושיש לי אחריות של קרביץ במידה והוא אכן קיבל מכה. אמרתי לו שאני ממש לא מוכנה לקחת את המחשב במצב כזה והוא צעק עלי ואמר אני לא אביא לך יותר בחיים את המחשב לפה אם את לא לוקחת עכשיו. כמובן שקרביץ לא עונים לטלפון. אני מבטיחה שאני לא אקנה יותר לעולם בקרביץ !!!!
באמת שההזמנה הזו הייתה הדבר הכי פשוט ונוח שעשיתי מול ספקים בצופים, אתר פשוט, קל, נוח וברור, 0 פשוט 0 בעיות, אפילו החשבוניות הנפרדות שביקשתי הגיעו בקלות!
אין מה להגיד פשוט חברה ושירות מדהימים