Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על מרכז סוזן דלל למחול ולתיאטרון

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

תיאטראות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5105657

פקס 03-5179634

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מרכז סוזן דלל למחול ולתיאטרון
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על מרכז סוזן דלל למחול ולתיאטרון

4
ציון כללי 5
מחיר 3.5
זמינות 3.5
שביעות רצון 3.5
שירות 3.5
איכות 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
רגשות מעורבים
צפינו בהופעה מיוחדת למדי (עניין של טעם ) אבל יצאנו עם טעם מר משום שהכניסה לאולם התאפשרה רק דקות בודדות לפני תחילת ההופעה , ועוד למקומות בלתי מסומנים. יחד עם כל הקהל עמדנו בפתח האולם בחום אוגוסט וחיכינו .
נדרש שיפוץ
צפיתי בהצגה בתאטרון אצלהם בפעם הראשונה. היה גשום בחוץ וקר אבל הכניסה לאולם החלה רק עשר דקות לפני מועד ההצגה (וכך גם התחילה באיחור ההצגה). האולם עצמו די ישן, קטן, כסאות לא נוחים, די מאכזב האמת.
מופע מחול מקסים
היינו במופע מחול פלמנקו בסוזן דלל, מרכז תרבות ומחול בנווה צדק בתל אביב. המקום מדהים ביופיו ויש בו אווירה מקסימה. האולם היה יפה ומרשים וההופעה מוצלחת. כיף לצרוך תרבות במקום כזה.
הופעה נהדרת בסוזן דלל- נווה צדק
המרכז נמצא בנווה צדק ,לידו המון מסעדות ,רחובות מגניבים שכיף להסתובב בהם לפני ההופעה , חנויות שהותאמו בעיקר לתיירים-לא זול בכלל. המתחם עצמו מאד מושקע עם בית קפה בפנים ובחוץ .אבל- מחירי ההופעות יקרים ופתיחת הדלתות מתבצעת ממש סמוך להופעה עצמה. ההופעה שאני הלכתי אליה (פסטיבל הפסנתר) הצדיקה את מחירה. לסיכום: מקום שווה ויקר להנות בו מהופעה .
תרבותי ונעים
המקום מקרין שאתה הולך לאירוע ממש מיוחד, מה עוד שמחול בשבילי זה באמת דבר מיוחד. עוד בכניסה וברחבה מסביב ניתן להתרשם מהאיזור ולשכוח לכמה שעות את הבית. הייתי בסוזן דלל בפעם האחרונה במופע OTROS, מופע של פלמנקו ישראלי. המופע עצמו היה נהדר ומומלץ מאד והמקום שהציג את המופע הלם את האירוע.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist