Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בתל אביב
רכבי מוסך ואביזרי רכב ברמת השרון

המסגר 15, רמת השרון

(38)
072-3259581 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
מיטב רדיו, אזעקה ומפתחות לרכב בתל אביב

עמק ברכה 50, תל אביב

(20)
072-3249639 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
HS מערכות בתל אביב

ריב"ל 35, תל אביב

(5)
077-7784753 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על "קוברה"

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

רדיו ואזעקה לרכב

תחומי עיסוק נוספים

אביזרים לרכב

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-6911124

פקס 03-6911127

מפה

Navigate
מפת הגעה אל "קוברה"
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על "קוברה"

2.9
ציון כללי 2.3
שירות 3.4
מחיר 3.3
עמידה בזמנים 3.5
זמינות 5
שביעות רצון 3.3
איכות 3.8
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
רמת שירות מעל לכל המקומות בארץ
ממש לפני כמה דקות יצאתי מקוברה אזעקות ברחוב תוצרת הארץ בתל אביב, מימי לא נתקלתי ברמת שירות ומקצועיות כזאת בארץ, הגעתי עם תקלה בשלט, ללא קוד החלפה, מיד הבינו כיצד לטפל בבעיה, גם כשהמקום עמד להסגר לא השאירו אותי ללא פתרון, ובנוסף לכל לקחו 50 ש"ח על כל העבודה, שאפו גדול קוברה!
לא משהו בכלל
יקרים להחריד. השירות איטי ואין מי שמסביר או מעדכן. השירותים סגורים תמידית. פעולה פשוטה של החלפת עלוקה אורכת שעות בגלל חוסר ידע ומיומנות.
גרוע בשירות למרות תיאום מוקדם,גרוע מבחינה מקצועית.
ברשותי רכב שנרכש בליסינג ולא הותקנה בו מערכת הרמת חלונות חשמלית כפי שהתחייבו.בתיאום מוקדם שנעשה על ידי פזית נאמר מפורשות כי ברכב קיימים 2 חלונות חשמליים ו-2 ידניים,וכן נמסר שמשך זמן העבודה בין 1.5 ל-2 שעות עבודה.רק ביום ההתקנה הסתבר כי אין ברשותם יכולת להפוך חלון מיכני לחשמלי,למרות זאת הגענו בזמן שנקבע .העבודה לא הסתיימה גם לאחר 4 שעות בגלל חוסר בחלק מתאים ובגלל אי הבנה מקצועית של המתקין,דרשנו לפרק את מה שהותקן ועזבנו בכעס את המקום.התנצלות הפקידה דנה היתה רדודה ,שיטחית ולא מחייבת,פשוט זלזול.
שחרור קודן תקול בשעות הערב במענה טלפוני
קודן שהותקן במכוניתי לפני כשנתיים נתקע ולא אפשר להניע את הרכב. איציק, נציג של חברת "קוברה" עימו יצרתי קשר טלפוני מתוך חוברת האחריות, חזר אלי לאחר מספר דקות, לאחר שבירר את פרטי הרכב והיחידה המותקנת אצלי, ולאחר הדרכה טלפונית קצרה שיחרר את הקודן. שירות מעל ומעבר, בשעות הערב ובמסגרת אחריות!
שירות על הפנים
נזקקתי לשירות ולא קיבלתי . המתנה על הקו חצי שעה לטכנאי שיענה, נציגת שירות בשם נורית, לא איכפתית שהשאירה אותי על הקו בלי לבדוק אם משהו ענה לי, הבטיחה לשלוח דפים לביטול המנוי בפקס (כמובן בגלל השירות הנפלא!!!) ולא שלחה, בקיצור גרוע ביותר.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist