Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על טיב מעליות בע"מ

אזורי שירות

ראשון לציון

תחומי העסק

ייצור, יבוא והתקנת מעליות ומדרגות נעות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-9626066

פקס 03-9626072

מפה

Navigate
מפת הגעה אל טיב מעליות בע"מ
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על טיב מעליות בע"מ

1.5
ציון כללי 1
שירות 1.4
מחיר 3
עמידה בזמנים 1.5
זמינות 1.3
שביעות רצון 1
איכות 1.2
שביעות רצון מהמחיר 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מעלית נתקעת כל הזמן, טכנאי לא מגיע, אין עידכון לגבי תיקון הבעייה, מערכת תקשורת לא עובדת מיום הקמת המעלית ועד היום לא נעשה דבר לתיקון, החברה היא לא העיפרון המחודש שבקלמר.
מעליות רכב שלא עובדות
מעליות הרכב שלהם מזעזעות יותר לא עובדות משעובדות שולחים שירות לחילוץ אחרי כמה ימים כבר קרה שנסעתי לעבודה עם מוניות בגלל שהרכבים היו תקועים כמה ימים בחניה. לסיכום שירות דפוק במחיר מרקיע שחקים!
שירות גרוע של טיב מעליות
אנו גרים בפ"ת בבניין 6 דיירים ומותקנת אצלנו מעלית של טיב מעליות. יש לנו הסכם שירות ואנו משלמים 900 ש" ח לחודש מחיר גם כך בשמיים. למעלית יש תקלות בן פעם לחודש לפעם בשבועיים. לפני שבוע מעלית התקלקלה ועכשיו חברה דורשת תשלום של 1800 ש"ח על תיקון מעלית ולא מסבירה לנו על מה תשלום.
טב השרות ללקוח וותיק
שלום, אנו דיירי הגלבוע 2 בכפר סבא לא מרוצים כלל מהשירות אשר ניתן לנו. מעל חודש ימים יש לנו תקלה אשר חוזרת על עצמה כמעט כל יום, והחברה לא פותרת את הבעיה. שולחת טכנאי אשר מבצע תיקון חפיפניק והולך לדרכו וכעבור מספר שעות התקלה חוזרת. אנו דיירים שבויים אולם לא לעולם חוסן.
שירות מזעזע, מחיר מופקע על חלפים
1. בבניין חדש שבו אני גר יש מעלית של טיב מעליות. 2. פעם בחודש-חודשיים המעלית שובקת חיים ויש צורך להזמין טכנאי שיחיה אותה - אבל לזה כבר התרגלנו ותשלום השירות החודשי מכסה את זה. 3. לפני כשבועיים התקלקל הצילינדר של המנעול שמפעיל את פיקוד השבת של המעלית. החברה דרשה תחילה 530 (!!!) ש"ח עבור ההחלפה של הצילינדר והמפתח כאשר התשלום הוא רק עבור החלפים כיוון שעל השירות אנחנו משלמים גם ככה. יודגש כי מדובר בצילינדר פשוט שניתן לרכוש בכמה עשרות שקלים בודדים. 4. לאחר שאמרתי לנציג החברה כי המחיר הזה מופקע הם ניאותו להוריד את המחיר ל 350 ש"ח - מחיר שהוא עדיין מופקע לחלוטין. 5. מזה כשבועיים אני מחכה שמנהל שירות הלקוחות יחזור אבל הוא אף פעם לא נמצא במשרד.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist