Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בחיפה
אמפייר טכניק חשמל וגופי תאורה מעוצבים ביקנעם עילית

המלאכה 2, יקנעם עילית

(3)
077-3167400 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על קאזה בלה תאורה

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

גופי תאורה וציוד תאורה

תחומי עיסוק נוספים

ייצור מנורות ונברשות

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 04-8403123

פקס 04-8419126

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קאזה בלה תאורה
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על קאזה בלה תאורה

1
ציון כללי 1
מחיר 1.5
זמינות 1
שביעות רצון 1
שירות 1
איכות 1.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
איכות ושירות ברמה מזעזעת
קנינו שני גופי תיאורה למטבח לפני שנתיים. הראשון התקלקל כבר פעמיים, והשני החזיק מעמד עד עכשיו. בכל פעם שחזרנו לתיקון בקאזה בלה, נתקלנו בזלזול ובבלגאן. אחרי שבוע שהגוף ישב אצלם בתיקון, התקשרתי לשאול (לסלולרי כמובן, כי הם לא עונים לטלפון. אל תשאלו איך השגתי) ומתברר שאף אחד עוד לא הסתכל עליו. למעשה זו חבורה של חובבנים. בקיצור - לחפש מקום אחר.
קאזה בלה - איכות התאורה ואיכות השירות הן מתחת לכל ביקורת
רכשנו גוף תאורה יקר בקאזה בלה, שלמה בן יוסף 1. לאחר מספר ימים 5 נורות מתוך 9 הפסיקו לפעול. החזרנו לחנות ובחור בשם שמעון הבטיח לדאוג לתיקון ולהביא לדירתנו תוך יומיים-שלושה. לאחר שהתקשרתי לברר מה קורה, הוא אמר שאחרי שבוע בדיוק הציוד יגיע לדירתי. עבר שבוע. התקשרתי והוא אמר שהחשמלאי בדרך אלי עם התאורה. התקשרתי לחשמלאי, אך הוא לא ידע על מה אני מדברת. בעלי נאלץ לנסוע לחנות ולראות שם את התאורה, עדיין מקולקלת. איש לא נגע בה ולא תכנן לתקנה ולהביאה. הוא המתין במקום עד לתיקון, הביא הביתה את התאורה וגילה שמכסי הנורות שבידינו אינם מתברגים על גוף התאורה שסיפקו לו. כשהתקשר, אמרו לו להביא את מכסי הנורות לחנות, על מנת שיחליפו. לשאלתו אם הם לא מוכנים להגיע אלינו עם הציוד, ענו שזה רחוק מדי (אנחנו חיפאים), ושלו היינו גרים בקריות היו עושים זאת. יופי של שירות, של לקיחת אחריות. גם מספקים ציוד פגום, גם לא לוקחים אחריות על התקלה, גם לא מספקים שירות, גם לא מתנצלים. תענוג אמיתי!!!
קזה בלה - שירות ברמה נמוכה ביותר
הזמנו בחנות מנורות למרפסות הבית שלנו הובטח לנו שנקבלם תוך שבועיים, אך לא יצרו עימנו קשר לאחר חודש הגיעיו המנורות הלא נכונות. חזרנו לחנות בחרנו מנורות חדשות אחרות הובטח לנו שיגיעו אלינו תוך ארבעה ימים, כמובן שגם הם לא היגיעו ולא התקשרו אלינו, לחאר שבוע וחצי שהתקשרנו לברר מה קורה נאמר לנו שאין את המנורות האלו להשיג למרות שנאמר בחנות שאלה מנורות חדשות ולא תהיה בעיה. בסופו של דבר זוכינו ( אני מקוה) בסכום לאחר הנחה כי הרי אנחנו פה הרווחנו משהו ולא הייתה שום עגמת נפש שירות ברמה מהיותר נמוכות שראיתי בשנים האחרונות מומלתץ לא להגיע ולא לסמוך על אף מילה!
שירות מזעזע, אחרי שתשלמו - לא תשמעו מהחנות הרבה זמן...
קנינו הרבה דברים בחנות. לאחר כחודש אולי קיבלנו חצי מהדברים. חלק לא היה תקין וחלק אחר בכלל לא תאם את ההזמנה. לאחר הרבה טלפונים כל פעם קיבלנו סחורה לא תואמת את ההזמנה. היו פעמים שהחנות תיאמה התקנה אך המתקין לא הגיעה, בלי הודעה. אנחנו כבר בסוף נובמבר ועוד לא קיבלנו את הדברים. בנוסף אין מענה לטלפונים - בקיצור תתרחקו אם אתם רוצים שירות הוגן ומהיר.
חווית קנית תאורה
בעת הקניה השירות היה סביר. לאחר התשלום היה קשה להשיגם. המתקין שלהם הגיע אלינו 3 פעמים. חלק מהמוצרים הגיעו לא לפי ההזמנה. חלק הגיע פגום (אהילים חלופיים הגיעו פגומים 4 פעמים ). חלק מהחלקים התפרקו למתקין ביד. גם כשביקרתי בחנות, קיבלתי חלקים שלא התאימו. בסופו של דבר החזרנו אהילים לחנות והצלחנו לקבל החזר כספי חלקי.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist