accessibility
Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

accessibility
Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על י. שפילמן שרותי רכב 1989 בע"מ

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

סוכנויות רכב

זמינות

פתוח בשישי

שפות שירות נוספות

אנגלית

ערבית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3296322

טלפון נוסף 074-7150000

פקס 074-7150099

מפה

Navigate
מפת הגעה אל י. שפילמן שרותי רכב 1989 בע"מ
נווט

הצג חוות דעת

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על י. שפילמן שרותי רכב 1989 בע"מ

3.3
ציון כללי 3
שירות 2.5
מחיר 3.7
זמינות 4
שביעות רצון 3.7
שירות 3.7
איכות 3.2
שביעות רצון מהמחיר 2.7
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
הגעתי למוסך לצורך הכנה לטסט וקבעתי מראש לשעה 7:30 בבוקר. השירות התחיל בצורה מסודרת והצוות ביצע הכנה לטסט שכללה החלפת מצבר, לפי המלצתם. חיכיתי כשלוש שעות עד שהטיפול הסתיים, ואמרו לי שהרכב מוכן לטסט. כשעברתי לטסט בתחנה הסמוכה, התברר שאחת המנורות ברכב אינה תקינה ולא ניתן לעבור טסט במצב הזה. חזרתי למוסך ושאלתי כיצד ייתכן שהבעיה הזו לא זוהתה במסגרת ההכנה לטסט שעלתה 200 ש"ח. לקח כחצי שעה עד שקיבלו אותי, ובסופו של דבר נאמר לי שצריך להחליף מנורה, מה שעלה לי תוספת של 140 ש"ח. בסך הכל, הרגשתי תסכול גדול: אם הבדיקה לא כוללת זיהוי של תקלות בסיסיות כמו אורות תקולים, אז מה בדיוק נבדק? הייתי יכול פשוט לגשת לטסט, לזהות את הבעיה שם, ולחסוך את 200 השקלים שנגבו ממני על הכנה שלא הייתה יעילה. בנוסף, הבזבוז של הזמן (שעות ארוכות במוסך) היה משמעותי מאוד, ובסוף גם השירות לא היה לשביעות רצוני. הייתי מצפה ממוסך מורשה של טויוטה לבדיקות מקצועיות יותר ולשירות יעיל והוגן. חוויית השירות שלי כאן הייתה מאכזבת, ואני מתקשה להמליץ על המקום.
סך הכול בסדר ויותר
חיכיתי בסבלנות אחרי שקבעתי מראש תור כי היה עומס אבל היו נחמדים רציתי לתקן שלטים לרכב וכמעט הנציג הראשוני אמר לי שצריך להזמין חדש אבל אז זה שמעליו התערב ופתר את הבעיה בהחלפת המכסים. שמחתי לראות את האמינות. ובסוף חייבו אותי רק על מכשיר אחד כי השני לא הצליח להיות מתוקן והעדפתי להישאר עם אחד במקום להזמין חדש.
לכאן כבר לא אחזור וחבל ...
קבעתי תור לטיפול שנתי רגיל בשעה 7 וחצי בבוקר ביום חמישי ואכן בזמן המדויק הרכב נכנס לטיפול אולם לאחר חצי שעה קראה לי המזכירה ואמרה כי הרכב צריך לעבור שיפוץ מסרק בסכום "לא מבוטל" מכיוון שיש "חופש בהגה" ובטענה כי האוטו אינו מסוגל לעבור טסט. לאחר מכן ביקשתי לדבר עם המכונאי שטיפל ברכב היות והרכב שלי עבר טסט שבוע לפני הטיפול ולכן נשמע לי תמוה כל העניין . לאחר ההסבר וההבנה של מנהל המוסך כי האוטו עבר טסט שונתה ההנחיה לשיפוץ מסרק ההגה להמלצה בלבד וכמובן שגם "החופש בהגה" הפך להיות קל בלבד. בנושא השירות והיחס שקיבלתי מהמזכירה וממנהל המוסך אין צורך להרחיב ונסכם זאת בכך שלא נהניתי לשמוע שצועקים עלי ומעקמים לי פרצוף ולאחר מכן מספרים לי שלא באתי בגישה נכונה. יש לציין שלקחתי את האוטו לבדיקה נוספת במוסך אחר ונאמר לי שהחופש בהגה הוא מינורי ויש לטפל בו רק לפני הטסט בעוד שנה ואין צורך להחליפו או לשפצו כעת.
סוכנות מעלה ביחס לשאר הסוכנויות ברשת
שירות אמין והכי זולים ברשת משמעותית. לא גנבים אמינים נותנים שירות מעוחה ואדיב
שירות מצוין
הגעתי עקב בעיה בתיבת הילוכים, לאחר הבדיקה התגלה שצריך להחליף את כל החלקים דבר שעולה הרבה כסף, המזכירה היתה נחמדה ועשתה בירור וגילתה שאני זכאית להחלפה , שירות מהיר ואדיב , ממליצה בחום גם על המוסך ובעיקר על טויוטה שאין על הרכבים שלהם!
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_infoSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist