Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על קניון סינמול

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

קניונים ומרכזי קניות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 04-8416090

פקס 04-8416801

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קניון סינמול
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על קניון סינמול

4
ציון כללי 4
שירות 3.5
זמינות 3.5
איכות 3.5
שביעות רצון מהמחיר 3.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
יש מה לשפר בשירות וביחס ללקוח.
בכל מקום רועש. אין פינה שקטה בכלל למי שרגיש באוזניים. לא מתחשבים כשמסבירים הבעיה ומבקשים יפה להחליש המוסיקה. במקום ליהנות סבלתי. עם זאת יש מבחר של חנויות ועסקים ובתי קפה במקום. בחלק מהמקומות מחירים נוחים ויחס אדיב. בחלק לא. פעם יותר נהניתי להסתובב בקניון זה ולקנות.
קניון רחב ידיים וקולנוע מדהים!
אתמול בעלי ואני טיילנו בקניון לב המפרץ המחודש אכלנו בקפה קפה ונכנסנו לסרט בקולנוע. הקניון החדש ענק, מכיל הרבה רשתות, נוח ונעים לבילוי. הקולנוע מדהים! נהנינו מהסרט האמן הגדול מכולם. בקבלה נותנות השירות היו אדיבות והאולמות נגישים ונוחים!
מעדיפה את הקריון.
הסינמול ממש גדול. לא כל כך אוהבת שיש שם 3 קומות (מסתפקת בשתיים כמו בקריון). יש הרבה מסעדות נחמדות וקולנוע גדול עם הרבה אולמות גדולים.
קניון מעולה
הקניון של לב המפרץ פשוט נוח! מכל מיני בחינות, הרכבת עוצרת בדיוק בקניון, ככה שלא צריך ללכת מידי הרבה כדי להגיע לשם, גם אם נוסעים באוטובוס זה מאוד קרוב, בקיצור הקניון ממוקם במקום נוח. בקניון עצמו יש מגוון רחב של חנויות, והוא מאוד נעים , כשחם בחוץ בקניון נעים, ואם רוצים רגע לעשות איזה סדר בראש או כל דבר ומחפשים פינה שקטה - אז אפשר למצוא! וגם יש שם שירותים נקיים!
קניון מעולה!
קניון אחד הטובים באזור. קל להגיע אליו בעזרת תחבורה ציבורית וברכב (יש המון קומות חניה).מבחר החנויות רחב מאוד (מבגדים ומתנות וטיפוח ועד למוצרי חשמל ומזון לבעלי חיים) ובתי הקולנוע שופצו ונעימים לצפייה אך מחירי הכרטיסים יקר. מחירי החנויות משתנים בהתאם לשם החברה, אבל אין בעיה למצוא שם כל מה שאתה צריך. בנוסף יש בקניון תחנת רכבת ומגוון רחב מאוד של מזון מהיר ומסעדות. מומלץ מאוד לתושבי האזור.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist