בחודש יולי גיליתי אבקת נסורת מתחת לכסא בפינת אוכל.הבנתי שזה סימן של זחל בכסא,חיפשתי מדביר.הגעתי אל מושקוביץ הדברות,שיעץ לי להדביר את שולחן האוכל +6 הכסאות,ע,מ לוודא שכל הפריטים הודברו.סרבתי כי ראיתי אבקה רק מתחת לכסא אחד.המדביר הסכים והבאתי אליו את הכסא.לאחר שבועיים קיבלתי את הכסא בחזרה,לאחר הדברה עם מדבקה על הכסא. הסרתי את המדבקה, לפני חודש שוב ראיתי אבקה מתחת לכסא. מכיוון שהסרתי את המדבקה,לא יכולתי לדעת אם זה מכסא אחר, או מאותו כסא שהודבר. פניתי אל המדביר שאמר לי שלא יתכן שזה אותו כסא כי עבר הדברה,וודאי זה מכסא אחר מתוך הכסאות שכן,כאמור, לא הדברתי את כולם.שוב הציע לי להדביר את כל הכסאות ואת השולחן כי לעולם לא אוכל להיות שקטה וכי אין הכרח שאם הכסאות נגועים יבקעו כל הזחלים באותו זמן.המתנתי חודש ולא ראיתי שיוצאת אבקה מכסאות אחרים,פניתי אל המדביר שוב. אמרתי לו שאכן אמת שאינייכולה להוכיח שזה אותו כסא כי הוצאתי את המדבקה,אך המתנתי חודש ולא מצאתי עוד אבקה משום כסא,וביקשתי שישקול הדברה חוזרת לאותו כסא.הייתי בטוחה שאתקל בהתנגדות ובסרוב. אייל ממושקוביץ הדברה, אמר לי שהעסק שלהם קיים כבר 50 שנה, שבראש מעייניהם זה לקוח מרוצה והוא ידביר שוב את הכסא, ל-ל-א ת-ש-ל-ו-ם !!!! הייתי בהלם , קיבלתי היום את הכסא, הפעם לא אסיר את המדבקה, ואני אסירת תודה להם, לא רק כי הדבירו שוב ללא תשלום, אלא על האמון הרב ועל העובדה שחסכו לי מריבה גדולה והרגשה רעה. אכן, אני לקוחה מצוצה מאוד מאוד, מגיע להם פרס על כיבוד הלקוח.
בהצלחה להם.