Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ברקום מעבדות בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א', ב', ד', ה'
ימים ג', ו'
9:30 - 18:30
9:30 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

חברת ברקום מעבדות בע''מ מציעה מגוון פתרונות רחב עבור טלפונים, מרכזיות, משיבונים וציוד קצה אחר. החברה משווקת טלפונים מכל סוג, הן טלפון אלחוטי והן טלפון שולחני, כמו גם אביזרים משלימים מסוגים שונים, דוגמת מגביר צלצול או פילטר ADSL. המוצרים הם של חברות מובילות בתחום בעולם, ובכלל זה פנסוניק, סיימנס, אולימיפיה, יונידן ואחרות. לצד אלה, מעניקה החברה שירות תיקונים מקצועי עבור מכשירים מגוונים.
ברקום מעבדות בע''מ מאפשרת להתרשם מכלל המוצרים והשירותים שלה, או אפילו לרכוש אותם בצורה פשוטה במיוחד, באמצעות אתר האינטרנט. אתם מוזמנים להגיע לחנות עצמה, הממוקמת ברמת גן, ולקבל שירות והכוונה בדרך לרכישה האידיאלית מבחינתכם.

עוד פרטים

מידע נוסף על ברקום מעבדות בע"מ

אזורי שירות

רמת גן

תחומי העסק

מרכזיות טלפוניות, מכשירי טלפון ושירותי מרכזייה

זמינות

פתוח בשישי

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5748064

פקס 03-6762618

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ברקום מעבדות בע"מ
נווט

יצירת קשר עם ברקום מעבדות בע"מ

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על ברקום מעבדות בע"מ

5
מחיר 5
זמינות 5
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מעולים
כתושב רג, כבר שנים רבות אני רוכש מהם מכשירי טלפון. מאד אדיבים, מאד מקצועיים ותמיד ממליצים על המכשיר שתואם לצרכי. ממליץ בחום.
טלפונים אני רוכש כאן
חנות אמינה אדיבה אחת מהממולצות בתחום. קניתי מספר פעמים דרכם
מומלץ בחום, נשמח לרכוש שוב!
קניתי טלפון אלחוטי של פנסוניק, המחיר היה זול ב50 ש"ח ויותר מהחנויות הזולות באזורי, הזמנתי מברקום, תוך מספר שעות טופלה הפניה ותוך כמה ימים היה הטלפון בביתי. כאשר המשלוח היה חינם. אני מאד מרוצה ואשמח לרכוש בברקום שוב בעתיד.
מומלץ בחום
קניתי דרך אתר זאפ, דיבורית BT. המחיר היה אטרקטיבי מאד, המשלוח מהיר ביותר - תום יום המוצר נשלח מהם והגיע אלי תוך כמה ימים, בדואר רשום. המוצר היה ארוז היטב.
שירות מעולה אדיב ומהיר
קניתי טלפון אלחוטי 2 שלוחות פנסוניק -בברקום מעבדות המחיר היה הזול ביותר השרות זמין ומיידי היחס מעולה תוך יומיים קיבלתי את המשלוח בדואר ללא עלות זו פעם ראשונה שקניתי דרך זאפ והופתעתי מחווית הקניה והתוצאה המעולה. תודה!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist