Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות בירושלים
ג'יי הנדסה ויזמות בע"מ בירושלים

בית הדפוס 12, גבעת שאול ירושלים

(4)
072-2597519 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
אייל ד. אבן ושיש בע'מ בירושלים

יד חרוצים 19, קניון ישראל תלפיות ירושלים

(0)
072-3225370 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על דונה חברה להנדסה ובנין בע"מ

אזורי שירות

ירושלים

תחומי העסק

קבלני בניין

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3123555

טלפון נוסף 02-5484000

פקס 02-5484004

מפה

Navigate
מפת הגעה אל דונה חברה להנדסה ובנין בע"מ
נווט

מציג 1-1 חוות דעת מתוך 1 חוות דעת על דונה חברה להנדסה ובנין בע"מ

1
שירות 1
מחיר 2
עמידה בזמנים 1
שביעות רצון 1
איכות 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מאוכזב שרכש בדונה
רכשתי בפרויקט דונה בחריש ולהלן חוות הדעת שלי. 1.כשרצינו לבקר בדירה לצורך מדידות של ארונות או כיריים וכדומה נתקלנו בסירוב והטענה הייתה שאין להם מספיק כוח אדם על מנת להיות איתנו בדירה בזמן שאנחנו שם(מדובר בדירה שרכשנו במיטב כספנו...). 2.איחרו לנו במסירת הדירה מעבר לזמן המותר בחוק והחברה מסרבת לתת לנו פיצוי כמקובל בחוק. 3. לאחר הכניסה לדירה נתגלו המון בעיות רטיבות במקומות שונים בדירה(אני יודע רק בבניין שלנו שבכחצי מהדירות היו בעיות רטיבות) ונכון להיום למרות שביקרו אצלי אינסטלטורים עשרות פעמים מטעם הקבלן במשך השנה וקצת שאנחנו גרים בדירה הרטיבות עדיין קיימת וניתן לראות אותה על הקירות באיזור הפאנלים. *חלק מהדיירים אצלנו בפרוייקט פונו מהדירות שלהם עקב הצפות. 4.אין להם ציוד בדיקה מתקדם כדוגמת מצלמה תרמית ובכל פעם שייש בעיית רטיבות צריך לשבור קירות כדי לראות מאיפה היא מגיעה. 5.יש לנו בעיות של סתימות בביוב הראשי של הבניין(וממה שיוצא לי לראות גם בבניינים סמוכים של אותו פרוייקט של דונה) 6. בכל פעם שהיינו זקוקים לטיפול בליקויים שהתגלו היו מפנים אותנו לבעלי המקצוע עצמם ובמקום שדונה תיקח אחריות ותפנה בשמנו לבעלי המקצוע נתנו לנו רשימת טלפונים של כל הקבלני משנה ואנחנו היינו צריכים לרדוף אחריהם. 7.קיים אצלי רווח של 11 סנטימטר במעקה במרפסת ולמרות פניות חוזרות ונשנות במשך שנה וחצי(16 מיילים למחלקת בדק, ואינספור טלפונים לחברת המעקות) הבעיה עדיין קיימת למרות שלפי דעתי מדובר במפגע בטיחותי מהמעלה הראשונה שילד קטן יכול להיתקע שם או חלילה ליפול לקומה למטה. 8.בחלק מהמקרים על אף שקבעו איתי יום ושעת הגעה לצורך תיקון ליקוי כלשהוא לא הגיעו לתקן או שהגיעו באיחור משמעותי והייתי צריך לחכות לחינם
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_top_10Site_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist